We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Whoeh, mensen, kijk eens aan ik heb eindelijk een netjes en overzichtelijk topic voor al mijn... topics :"D Daarbij verlaagd dit de kans drastisch dat ik ineens enkele topics oversla, daarbij is het ook super fancy, wat ook een goede reden is vind ik persoonlijk. Ik zoek topics voor degene met open achter de naam, en aan de hoeveel lege pijltjes kan je zien hoeveel topics voor hun zoek, al kan het natuurlijk ook zijn dat ik eeuwig pijltjes toevoeg *kijkt afkeurend naar Ace* En voor ik het vergeet, voor alle random plotting waar je mijn chars in zou willen betrekken, stuur een pm of het drop het hier, ik heb wel weer zin in wat actie met ze >3 Maar genoeg saaie intro, the charries;
Pale twijfelt heel erg of Bloodclan niet de kant is waar ze op wilt, dus katten die een sterke mening voor of tegen die clan hebben lijken me ook interessant, maar ze staat open voor iedereen :"D Update: Katten waar Palekit tegen kan vechten/ruzie maken, om daarna wss te verliezen, zijn ook gezocht~ Leeftijd maakt niet uit, Pale is wel opvliegerig genoeg om een Warrior zijn staart aan te vallen :'3
Warpaw staat nog open voor trainingen, apprentice dingen zoals naar moonstone gaan en patrouille meedoen maar ook om de casanova van Warrior Cats te zijn en al je katten te versieren/poging doen toen, geslacht maakt niet uit >3 Let's make some bad life choices.
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Laatst aangepast door Acefray op zo 3 jul 2016 - 13:04; in totaal 2 keer bewerkt
Roseburn
Dark forest
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
CAT'S PROFILE Age: D E A D [25] ❁ Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: » TS do 30 jun 2016 - 19:16
Ik had nog op War gereageerd in het sharing tongues topic met Rose c:
roseburn
Routnose
Catministrator
Kip 3527 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: » TS zo 3 jul 2016 - 12:47
PALEKIT x WHIFFLEPAW! Whifflepaw is pro-Bloodclan :')
.:
Thx James <3 Thx to Rebecca <3
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Palebird
Member
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”