We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Dat moment dat je eindelijk wat tijd hebt om te posten en je pink weer fkimg pijn doet So close guys T-T Heb woensdag gesprek met zelfde bedrijf van vorige week dus hoor dan hopelijk of ik aangenomen ben of niet!!
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Muta
Member
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
Ik wil ook pokemon go, maar m'n mobiel is een oude smartphone die nauwelijks snapchat aankan, plus dat ik geen abonnement heb ofzo, dus voor mij zit er nu niet in haha. :')
all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me? all that I hope, is it just smoke & mirrors?
Fairfaith
Member
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Mijn laptop mag mij niet :c Ik was daarnet een uur of zo bezig met Danganronpa 2 te spelen en dan valt dat ding ineens uit zonder dat ik weet wanneer ik voor het laatst heb opgeslagen :c
stuff:
icon art by Babs
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Goedenavond^^, net terug van een tocht pokemons vangen. Eevee zat bij mijn voordeur:D en ik zag een squirtle, maar hij verdween voor ik hem kon vinden jammer genoeg.
Goedenavond^^, net terug van een tocht pokemons vangen. Eevee zat bij mijn voordeur:D en ik zag een squirtle, maar hij verdween voor ik hem kon vinden jammer genoeg.
Awh man geluksvogel! Ik ben nog steeds opzoek naar Eevee haha En kan je starter pokemon ook in het wild vangen dan?
It is both a blessing and a curse to feel everything so very deeply