{AFWEZIG}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {AFWEZIG}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowdrop
StarClan
{AFWEZIG} Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: {AFWEZIG}   {AFWEZIG} Icon_minitimevr 1 jul 2016 - 15:36

Hallo lieve mensjes

Dit weekend kan ik wat minder online komen wantvik moet dagen naar een trouwerij ^^ voor degene die bezorgd waren over afgelopen week en de dingen daarc omtrent; momenteel ben ik bij iemand die goed voor me zorgt en bij mensen die me helpen nu c:

Ik post wss wel nog dit weekend, je ziet wel~

Bo2x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
{AFWEZIG} Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: {AFWEZIG}   {AFWEZIG} Icon_minitimewo 6 jul 2016 - 9:58

Heyhoi mensjes ^^

Ik heb een beetje mijn motivatie weg om te posten hier. :") Het is jammer, maar door wat factoren is het gwn niet meer zo leuk voor me en het vergt ook veel energie van me.
Ik ga wss terug aan het posten op het einde van de week of mss vroeger, maar als je me weer een tijdje niet ziet is het echt puur omdat ik geen motivatie en energie meer heb om hier een postje te typen.

Bo2x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
{AFWEZIG} Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: {AFWEZIG}   {AFWEZIG} Icon_minitimedi 12 jul 2016 - 11:10

Deze week laatste week dat ik mam zie voordat ik der een laaaaaaaaaaaaaange tijd nie zie. Dus posts komen wanneer het hier rustig is en ik mijn motivatie vind~

Also meteen ff melden dat ik van 20 tot 27 alleen naar Italië ga. Dus de dingen daarvoor zal ik nu ook ong regelen. Also, zal ik dan nie zo actief zijn want idk of ik er wifi heb~

Na mijn vakantie in Italië kan je wel terug volle activiteit verwachten jongens <3

Bo2x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
{AFWEZIG} Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: {AFWEZIG}   {AFWEZIG} Icon_minitimeza 30 jul 2016 - 7:14

Ik ben zondag weg tot waarschijnlijk woensdag. Wifi yeah, maar idk of ik ga posten.

Ik heb het ook abnormaal druk met uit gaan de laatste tijd en ik ben echt verschrikkelijk moe, dus het spijt me vreselijk...
Oh well, ik hoop dat ik me weer goed op posten kan gooien als ik terug ben ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
{AFWEZIG} Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: {AFWEZIG}   {AFWEZIG} Icon_minitimewo 31 aug 2016 - 22:33

Ik was dit vergeten te melden maar vorige week en deze week had/heb ik het druk.
Vanaf volgende week eindelijk weer es normaal leven geez ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
{AFWEZIG} Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: {AFWEZIG}   {AFWEZIG} Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 13:30

Okay hello guys!

First of all, dit is een afwezigheid die wss langer zal zijn dan normaal en die helemaal niet voorspelbaar zal zijn. So yeah.

Ik zit te denken om te stoppen met wc en daarom zal mijn activiteit afbollen tot mss compleet stilvallen.
Accounts van me kunnen doodvallen, doorgegeven worden, maar ik zie vooral doodvallen als een optie ^^ (Dit als ik uiteindelijk echt stop) Behalve de nieuw accounts zoals Stain en Cobra, die zal ik wss een nieuw tehuis geven zodat men er nog veel plezier aan heeft zelfs nadat ik alles laat vallen.

de reden waarom je me wss steeds minder tot niet meer zult zien is om vier redenen. De eerste is omdat ik me niet echt meer op m'n plaats voel op de site en dat is echt niemand's schuld, wss ben ik er gwn uit gegroeid, of iets in die aard. Ik voel me hier overbodig en als het meer een verplichting word is het natuurlijk ook niet leuk hehe ^^" Ten tweede is het omdat mijn moeder heel snel achteruit aan het gaan is. ik heb geen zin om te zeggen wat ze heeft, aangezien het vrij gevoelig ligt. Ik moet haar veel helpen om de meest simpele dingen te doen en zorg ook nu veel meer voor haar. Ten derde, school, dit spreekt voor zich. En ten vierde, mijn social life die meer en meer van mij opeist.
Ik zou liever hebben dat als er commentaar is hierop dit via pb gaat ofzo. En aangezien ik niet zomaar opeens wilde stoppen of echt minder actief zijn (zoals 2/3/4 weken nie online komen) wilde ik dat ook even melden ^^

Alvast bedankt voor het begrip! c:
Bo2x
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{AFWEZIG}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: