Goodbye everyone :(



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Goodbye everyone :(

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bronzemask
StarClan
Goodbye everyone :( 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Goodbye everyone :(   Goodbye everyone :( Icon_minitimeza 16 jul 2016 - 9:08

Hallo,

Ik heb besloten om te stoppen met WC. Ik ga er heel eerlijk over zijn, ik vind het gewoon niet leuk meer. Jullie zijn allemaal heel aardig, daar gaat het niet om. Ik vind het gewoon niet fijn om met de druk te zitten dat ik moet posten, anders stel ik de ander teleur of maak hem/haar aan het wachten. En ik wil me nu meer bezig houden met andere dingen zoals mijn nieuwe school waar ik na de zomervakantie naar toe ga. Sorry.

Mijn account Bronzemask gaat terug naar Julia. Je mag er alles mee doen hoor, een nieuwe eigenaar vinden enzo. Je weet het wachtwoord als het goed is.
Hetzelfde geld voor mijn account Breakingpaw, de zoon van Futuresong. Die mag weer terug naar degene die mij het PB'tje van het wachtwoord had gestuurd. Ik heb het PB'tje niet meer maar volgensmij was het Futuresong.

Dankjulliewel voor de geweldige tijd ^^

Groetjes Inge
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Goodbye everyone :( DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye everyone :(   Goodbye everyone :( Icon_minitimeza 16 jul 2016 - 9:45

Heel veel succes in het echte leven!
En natuurlijk is je reden heel goed te snappen (hebben we allemaal wel eens, die postdruk, zeker niet fijn). Misschien zien we je ergens nog wel eens rondhangen, en anders, heel veel plezier verder op je nieuwe school en zo! c;
xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Walter Berend
Member
Goodbye everyone :( DPKsfdL
2
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 winters /.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Walter Berend
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye everyone :(   Goodbye everyone :( Icon_minitimeza 16 jul 2016 - 17:48

Ik begrijp je ook echt wel en ik wens je veel geluk Very Happy
Je bent echt een super persoon <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Goodbye everyone :( 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye everyone :(   Goodbye everyone :( Icon_minitimeza 16 jul 2016 - 18:27

Dankjewel <3 love
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Goodbye everyone :( XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye everyone :(   Goodbye everyone :( Icon_minitimeza 16 jul 2016 - 19:55

Aww, jammer, Inge :c
Toch ben ik blij dat ik toch met je heb kunnen RPG'en ^^
Misschien dat we je nog eens terug zien, zo niet, dan wens ik je veel succes & plezier in je verdere leven!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goodbye everyone :(
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: