We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
hey, fijn dat je dit leest! waarschijnlijk heb je al wel eens gehoord van Shyrose, de naaktkat in tc. Mijn kleine meisje is de laatste tijd een beetje depri, en daar wil ik dr uit helpen. nou zoek ik dus een vriend/vriendin voor dr, die voor Shy misschien zal uitlopen tot een crush (hoeft niet wederzijdig te zijn ) het liefst een bestaand account, een nieuwe lijkt me niet echt nodig en ik denk niet dat iemand dat zou willen alleen voor Shy xD Ik hoop heel erg dat iemand reageerd! luv, la Meike
It appears We've crowned the wrong fool, The only fool I see here, Is you. Theme / Voice
.:
thnxx Kip!
Bitterpaw
Member
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
Onderwerp: Re: help me out! ma 15 aug 2016 - 19:00
@hierboven; Vrienden voor Shy zijn altijd goed, en ik denk niet dat SHy op een apprentice zou durven crushen xD^^ ik zal kijken hoe Quiet en Shy met elkaar omgaan, weet nog niet of ze gaat crushen xD zou jij een topicje willen maken?
Onderwerp: Re: help me out! ma 15 aug 2016 - 20:54
klinkt goed xD ik heb heel wat gemist geloof ik, tizzer gebeurt met Glow? zou jij willen maken? ik kan ook wel maken, maar dat komt dan woensdag pas denk ik xD
voor de rest sluit ik dit even tot er een topicje is afgerond anders verdrink ik in topicjes >//<
Onderwerp: Re: help me out! ma 15 aug 2016 - 21:20
@ boven ; ik had het over the fact dat hij in de med-den ligt, ik zal woensdag maken xD @ daarboven ; omg xD maar gewoon vrienden zou wel kunnen als jij dat ook oké vind
Onderwerp: Re: help me out! do 18 aug 2016 - 22:33
Shyrose schreef:
Zira schreef:
Omg is het dan goed dat Hazelpaw (mijn TC kater die dus ook een crush heeft op Branch) jaloers wordt op Shy? ghehe
Shy word wel alleen een vriend, Maar ik heb geen problemen xD
Well Hazel kan paranoia worden ;3 het topic gaat vanavond of morgen komen en dan er midden in komt Hazel jaloerzig doen wat grappig is want Shypie is 20 en Branchpie is 11 xD goed?