We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Even een vraagje aan iedereen: Kunnen jullie op iets klikken naast de Twoleg Place? Dan bedoel ik het vakje naast het plaatje waarin je de laatste reactie kan zien en wie die geplaatst heeft. Ik kan er namelijk niet op klikken zoals hoort...
ik heb hetzelfde probleem :/
het is echt raar dat er nu 'Muzerunner' staat nadat het al bijna twee jaar Mazepaw was :'3
Ik heb dat probleem ook omg
a leash can be pulled from either end.
Muta
Member
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
@Lolo; thanks! Ik heb coole ideeën wanneer ik slapeloos in mn bed lig omdat het te warm is hehe xD (also, meld je aan! (a))
wow omg, dat is echt een super origineel idee
het enige: schizofrenie houdt niet in dat je meerdere persoonlijkheden hebt. Triple zou denk ik doorgaan voor iemand met dissociatieve identiteitsstoornis (DIS).
a leash can be pulled from either end.
Snowdrop
StarClan
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
@Lolo; thanks! Ik heb coole ideeën wanneer ik slapeloos in mn bed lig omdat het te warm is hehe xD (also, meld je aan! (a))
wow omg, dat is echt een super origineel idee
het enige: schizofrenie houdt niet in dat je meerdere persoonlijkheden hebt. Triple zou denk ik doorgaan voor iemand met dissociatieve identiteitsstoornis (DIS).
Oeps, dat wist ik niet. Ik zal het aanpassen dan :') also, ik ben blij dat iedereen zo enthousiast is haha xD
Honeysting
Member
Beertje 99 Actief Bees have the honey
in there mouths have
the stings in their tails
Ja echt vaag xD hij gaat zitten op gele dingen enzo, nu moet het toevallig toch zijn dat ik een gele achtergrond heb meh en hij zoemt ook echt hard. Zijn poepje beweegt ook zo, ik kan het niet echt uitleggen xD maar als je een bij of een wesp ziet dan bewegen die hun kontje
hallelujah i'm a witch i'm a witch .
Volepaw
Member
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.