You, me, talk



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You, me, talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lurkingshade
StarClan
You, me, talk KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: You, me, talk   You, me, talk Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 21:31

Had hij hier zin in? Om eerlijk te zijn niet... Maar hij had het gewoon moeten doen... En dus stond hij hier nu. Met sloffende passen was hij de den van zijn ex-mentor binnen gewandeld. Alsof zijn blik nog kouder kon, was het vandaag dus echt wel zo! Hij was in zijn beste mood, in zijn beste emoties, zo bleek. Maar goed, hij moest dit gewoon even bespreken met een kat die meer kennis over dit soort dingen had. Hij kon nog steeds niet omgaan met de kater die zijn kittens en geliefde had achtergelaten. Geen idee waarom. Maar ah tja, het leven draaide door. Zijn blik, die misschien wel kon doden voor het moment, was dan ook kil gericht op de plek waar hij dacht dat Acefray vandaan zou komen. Waar bleef die wandelen katmartelaar?

- & de enige echte fluffpoof~


Rip Augurkielurkie
You, me, talk 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
You, me, talk 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: You, me, talk   You, me, talk Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 11:23

Ace had een natuurlijke kracht om te weten wanneer iemand zijn den binnen kwam lopen, voornamelijk omdat hij het verschrikkelijk vond als andere zijn naam begonnen te roepen terwijl hij letterlijk een paar passen van ze verwijderd was. Zo nu dus ook, hij wist gewoon dat er iemand binnen was, en vandaar dat hij naar het voorste gedeelte van de den liep, en hier zijn favoriete ex apprentice zag. Hij wist niet goed waar zijn haat om was gegaan naar een familie achtige liefde voor de kat, en of deze uberhoud ooit was verdwenen. Waarschijnlijk niet. Hij hielt van die idote hoop gevlekte vacht… als hij niet direct voor zijn snuit stond. Maar deels omdat Ace wist dat de kater hetzelfde over hem moest voelen, ging hij nu expres extra vriendelijk zijn. Gewoon om hem te pesten. Dus liep hij naar de gevlekte kat toe en gaf hem een bijna oom-lijke lik over de kop. Zijn uitdrukking was dan geamuseerd toen hij zichzelf neerplofte op de grond en naar de ander keek. “Hey princess”


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
You, me, talk KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: You, me, talk   You, me, talk Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 22:54

Het duurde niet lang of meneer le fluff kwam tevoorschijn en hij moest half walgen bij zijn komst. Oh well. Hij moest er niet dramatisch om doen. Het was echter de lik over zijn kop die de kater even bijna dodelijk liet opkijken. Waar. trok. Dat. OP??? Hij knipperde even en draaide zijn kleine lijfje wat weg van de ander en verschoof zijn blik naar de uitgang van de den. Do it for her Lurk, just do it okay... Gwn even praten en floep weer weg, simpel als dat. Zijn hartslag, die even een frequentie omhoog was geschoten, kon hij niet naar beneden krijgen, maar hij was niet iemand die het zou tonen mocht dat ooit gebeuren. “Hey princess” klonk er van de grijze kater af en hij keek scherp naar hem. "Het is Lurkingshade" ugh... "L... Uuuuu... RRRR; KING... shade..." zo dat was duidelijk niet?


Rip Augurkielurkie
You, me, talk 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
You, me, talk 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: You, me, talk   You, me, talk Icon_minitimema 14 nov 2016 - 15:47

De grijze kater was niet aan het afdruipen toen Lurk hem weer zijn beste vorm van liefde gaf, oftewel een dodelijke blik. Nee hij was alles behalve onder de indruk. Nu was Lurky ook best wel klein vergeleken met zijn enorme verschijning. Maar dat maakte helemaal niet uit of wel soms? De ander leek na zijn lik heel erg geneigd te zijn gewoon te vluchten maar ho nee dat hij dat toe ging laten. Gelukkig bedachte vlekje zichzelf ook, om hierna even duidelijk te maken dat zijn naam Lurkingshade was. Nee joh, hij was erbij geweest toen hij de freaking naam had gekregen. Maar toen de ander duidelijker maakte dat het LurKINGshade was, moest hij grinniken. Hierna sloeg hij genadeloos zijn poot om de kleinere kater heen en trok hem tegen zich aan, tegen het zeer aanwezige fluff. "Nahh, je bent altijd míjn Princess, hoe veel king je ook in je naam mag dragen" Om zijn punt nóg meer erop te leggen likte hij gwn weer Lurk zijn wang. HA. Take that. Hij liet de gevlekte bol slecht humeur dan ook niet ontsnappen uit zijn greep, als deze het zou proberen zou hij altijd nog zijn gewicht in de strijd kunnen gooien. Die gedachte liet zijn grijns lichtelijk breder worden.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
You, me, talk KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: You, me, talk   You, me, talk Icon_minitimewo 16 nov 2016 - 9:38

De pluizige kater moest enkel een keer grinniken en niet veel later was een poot rond hem geslaan en gromde hij even tussen zijn lippen door, hij vond dit helemaal niet fijn, dit was onacceptabel ugh... Hij slikte even en probeerde zich los te trekken. Maar zonder veel aanloopkracht zou het de kleine kat niet lukken zo te zien. "Nahh, je bent altijd míjn Princess, hoe veel king je ook in je naam mag dragen" En hij kreeg nog een lik. De mondhoeken van de gevlekte kater krulden even naar beneden terwijl hij zijn kop zo ver mogelijk van die van de ander probeerde te houden. Het was een irritant iets die hij niet kon verdragen, niet wilde verdragen eigenlijk. "Laat me los, we moeten praten en het is belangrijk. Ik heb geen tijd voor je stomme grapjes," nou dat was rechtuit.


Rip Augurkielurkie
You, me, talk 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
You, me, talk 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: You, me, talk   You, me, talk Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 19:08

Wow hij was humeurig. Maar goed, dan heb je het ook wel over de augurk van de clan dus je kon niet teveel gaan vragen of wel soms? Hoe dan ook. Hij stopte zijn delen van liefde pas toen de ander heel duidelijk maakte dat er iets was. Nu vond hij het laatste gedeelte van de zin niet eens zo belangrijk, hij was wel wat erger gewend van deze vlekkenkop. Maar hij liet de jonge kater nu los en fronste, zijn uitdrukking bezorgd op de ander. "Wat is er dan?" Hij klonk meteen serieuzer, aangezien dit een werk situatie was, dan kwam dit vaker voor.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
You, me, talk KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: You, me, talk   You, me, talk Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 20:45

Gelukkig werd hij los gelaten door de ontplofte haarbal. Het was maar beter zo, want hij wist niet hoe lang het nog zou duren voordat hij Ace een mep had verkocht. De ander leek bezorgd, okay, day leek er dus al veel meer op, heel veel meer. "Wat is er dan?" Klonk er en hij schraapte zijn keel even en sloot zijn ogen. "Wat zou de kans zijn op het overdragen van een achterstand op zintuigen van moeder op kits?" klonk er kalm. Hij keek op, een felle maar koude en emotieloze blik in zijn ogen. Ace moest gewoon antwoord geven, niks meer.


Rip Augurkielurkie
You, me, talk 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You, me, talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: