You Only Live Twice



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You Only Live Twice

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Baelfire
Member
You Only Live Twice V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimema 24 okt 2016 - 20:35

Baelfire liep over het gras dat dorrende was, deels door de droogte die heerste en deels omdat het gewoon Leaf-fall was. Hij liet zijn ogen over de horizon glijden, het landschap voor hem zag er niet erg vrolijk uit. De paar bomen die er stonden waren verkleurd, en sommige waren bijna helemaal kaal. Hij zuchtte, nee, het koudere weer was niets voor hem. De donkere tabby wilde zich net weer omdraaien toen hij wat beweging zag in zijn ooghoeken. Hij draaide zijn kopje en zag een donkergrijze kat staan. Het litteken over de rug van deze vreemdeling ging hem niet voorbij, maar ondanks zijn nieuwsgierigheid besloot hij dat het niet respectvol zou zijn er naar te vragen. Ieders verleden was wat het was, hun verleden, en niet het zijne. En dus had hij daar dan ook niets in te zoeken. Bae liep naar de kat toe en begroette hem met een simpele, neutrale "Hallo."



[Ash]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Member
You Only Live Twice DPKsfdL
Jara
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ash
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 14:52

Ash liep wat rond door de bossen. Alles was droog, en hij had geen stromend water op zijn territory, wat drinken dus lastig maakte, want alle plasjes waren inmiddels uitgedroogd. De kater was op zoek naar water, en was net klaar met drinken toen hij een vreemdeling rook. Hij sloop eropaf, en stopte net achter de kat, die hem bekeek. Hij keek terug, met een ijskoude blik. "Hallo." zei de kater voor hem. "Hallo." Ash besloot nog na te denken over de manier waarop hij de vreemdeling aan zou pakken. Zou hij gemeen doen, of een vriend proberen te maken? Vrienden waren belangrijk, en hoe meer, hoe beter. Vijanden had hij al genoeg, en hij was goed in vijandig zijn. De asgrijze kater besloot het nog even aan te kijken. "Hoe heet je?" Hij liep dichter naar de kat toe, de geur van bloed hing nog vaagjes in zijn mond omdat hij onderweg een muis had gegeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
You Only Live Twice V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 16:48

De ander keek hem met een ijskoude blik aan voordat hij hem terug groette. Na nog een blik te hebben gekregen stelde de kater voor hem een simpele vraag. "Hoe heet je?" Bae twijfelde er niet echt over om zijn naam te geven, het was niet alsof de ander er veel mee kon. Ook merkte hij, nu de ander dichter bij hem was, op dat de kater voor hem nog niet zo lang geleden had gegeten. "Baelfire." Antwoorde hij dus maar. "Jij?" Vroeg bruine kater aan hem. Hij was niet echt de beste in een gesprek houden met vreemden, of gewoon een gesprek. Bae had het niet zo op sociale skills.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Member
You Only Live Twice DPKsfdL
Jara
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ash
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 16:53

"Baelfire." Antwoordde de kater voor hem. "Jij?" Ash dacht even na of hij zijn naam wel zou zeggen, maar besloot het maar te doen. "Ash." Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen, en of hij vriendelijk moest doen. Elke vriend kon hem natuurlijk ook verraden op den duur, maar de kater had geen zin in nog meer vijanden, dus besloot hij het maar "aardig" aan te pakken. "Is het ook zo droog in jouw territory?" Besloot de langharige kater te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
You Only Live Twice V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 18:08

Baelfire knikte als antwoord op de vraag. "Die droogte mag nu onderhand wel eens ophouden, al ben ik er geen voor koud weer, dit mag voor mij wel ophouden." Antwoorde hij. "Geen zorgen ik ben ook niet zo goed in een gesprek voeren." Zei hij, met een klein en wat ongemakkelijk lachje er achteraan. Hij had al lang door dat dit beiden niet hun beste vlak was, al leek de grijze kater er meer moeite mee te hebben dan hijzelf. Dit zou dus eens makkelijk op een ongemakkelijk gesprek uit kunnen lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Member
You Only Live Twice DPKsfdL
Jara
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ash
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 18:15

"Die droogte mag nu onderhand wel eens ophouden, al ben ik er geen voor koud weer, dit mag voor mij wel ophouden." Ash knikte. "Geen zorgen ik ben ook niet zo goed in een gesprek voeren." Baelfire lachte ongemakkelijk. Ash lachte terug. "Normaal is het enige sociale contact wat ik heb een gevecht. Dit is nogal nieuw voor me." Gaf hij toe. De kater was niet gewend aan aardig doen tegen anderen, maar deed zijn best. "Waarom heet je eigenlijk Baelfire, en niet gewoon Bael? Heb je ooit in een Clan gezeten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
You Only Live Twice V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 18:27

Ash lachte terug. "Normaal is het enige sociale contact wat ik heb een gevecht. Dit is nogal nieuw voor me." Dat verklaarde veel. "Waarom heet je eigenlijk Baelfire, en niet gewoon Bael? Heb je ooit in een Clan gezeten?" Ash legde nadruk op het stukje fire. Bae schudde zijn kopje. "Nee, in iedergeval niet dat ik weet." Antwoordde hij. "Het is wel een goede vraag, jammer genoeg kan ik hem niet aan mijn ouders stellen." Zei hij, het laatste deel van de zin kwam er sarcastisch uit.




~Sorry voor mijn korte posts, maar anders wordt het vaak geforceerd geschreven
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Member
You Only Live Twice DPKsfdL
Jara
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ash
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 18:38

"Nee, in iedergeval niet dat ik weet." Antwoordde Baelfire. "Het is wel een goede vraag, jammer genoeg kan ik hem niet aan mijn ouders stellen." Ash lachte. "Tja, maar als je het niet weet dan zal het wel niet." Hij ging zitten. "Clans hebben geloof ik zo'n naamsysteem. Kittens, leerlingen en volwassen katten hebben allemaal verschillende voorvoegsels. Maar kittens en leerlingen heten 'kit' en 'paw'" Hij herinnerde zich hoe zijn vader had uitgelegd over de Clans, en hun gebruiken.

(Maakt niet uit hoor ^^ Mijn posts kunnen af en toe ook nogal kort zijn XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
You Only Live Twice V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 16:22

"Tja, maar als je het niet weet dan zal het wel niet." Zei Ash terwijl hij ging zitten. "Clans hebben geloof ik zo'n naamsysteem. Kittens, leerlingen en volwassen katten hebben allemaal verschillende voorvoegsels. Maar kittens en leerlingen heten 'kit' en 'paw'" Vervolgde de grijze kater. Bae haalde onverschillig zijn schouder op. "Lijkt mij juist alleen maar verwarrend, dat je naam na een tijdje ineens veranderd." Zei hij. Hij kon het zich niet echt voorstellen, ineens een andere naam. Maar dat lag vast aan de verschillende levensstijlen, bedacht hij zich. Baelfire voelde zijn poten nu toch wel wat moe worden van het staan en nam een voorbeeld aan Ash.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Member
You Only Live Twice DPKsfdL
Jara
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ash
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 18:14

"Lijkt mij juist alleen maar verwarrend, dat je naam na een tijdje ineens veranderd." Ash haalde zijn schouders op. "Tja, zo zou je het kunnen zeggen," Zei de kater. "Maar ze zijn het allemaal gewend, en het is toch wel een soort van opwindend ding, denk ik. Vervolgde hij. "Stel je voor, je bent een kitten, en je wordt een leerling. Wat is dan gaver dan een nieuwe naam?" Hij glimlachte bij het idee van een enthousiaste kitten die niet kon wachten een rang hoger te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
You Only Live Twice V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 18:56

Ash haalde zijn schouders op. "Tja, zo zou je het kunnen zeggen," Begon hij. "Maar ze zijn het allemaal gewend, en het is toch wel een soort van opwindend ding, denk ik." Vervolgde hij. "Stel je voor, je bent een kitten, en je wordt een leerling. Wat is dan gaver dan een nieuwe naam?" Eindigde Ash glimlachend. Waarschijnlijk zat er een beeld bij die glimlach, die Baelfire niet kon zien. Bae gaf even een kort lachje. "Tja, als je het zo bekijkt, dan inderdaad. Maar toch ben ik blij met het leven als een rogue. Geen verantwoordelijkheden voor anderen, tenzij je het natuurlijk wilt. Reageerde hij, en hij meende het ook. Hij vond het fijn om vrij te zijn. Niets te hoeven doen wat een ander hem opdroeg. Nee Bealfire was tevreden met zijn leven hoe het nu was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Member
You Only Live Twice DPKsfdL
Jara
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ash
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 19:01

"Tja, als je het zo bekijkt, dan inderdaad. Maar toch ben ik blij met het leven als een rogue. Geen verantwoordelijkheden voor anderen, tenzij je het natuurlijk wilt." Ash knikte, dat was waar. Hijzelf was dan ook heel tevreden met zijn leven. "De vrijheid is heerlijk. En natuurlijk het feit dat we geen rare verplichtingen hebben." Zei hij. "Aan de andere kant hebben anderen dan ook verplichtingen tegenover ons" Bedacht de rogue zich ineens. "Bijvoorbeeld, als je geen eten kan vangen doen anderen dat voor je!" Hij keek even om zich heen. "Maar ja, als rogue zijn er was wel andere manieren om aan eten te komen als je het zelf niet meer kan vangen. Er zijn altijd wel gewillige katten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
You Only Live Twice V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 17:35

"De vrijheid is heerlijk. En natuurlijk het feit dat we geen rare verplichtingen hebben." Zei Ash. "Aan de andere kant hebben anderen dan ook verplichtingen tegenover ons" Een andere invalshoek, dacht Baelfire. "Bijvoorbeeld, als je geen eten kan vangen doen anderen dat voor je!" Ash keek even om zich heen. "Maar ja, als rogue zijn er was wel andere manieren om aan eten te komen als je het zelf niet meer kan vangen. Er zijn altijd wel gewillige katten." Bae lachte even. "Bedoel je gewillig uit intimidatie, of gewoon gewillig omdat ze je aardig vinden." Vroeg hij wat geamuseerd. Ash leek hem niet het type wat zich snel openstelde, eigenlijk was hij daar wel zeker van. Al mocht hij de grijze kater niet gaan veroordelen, hij had zelf ook wel eens wat gestolen van andere katten. Dus zo onschuldig was hij zelf ook niet, al had hij zichzelf natuurlijk wijsgemaakt dat het allemaal was om te overleven. Maar hij had toen ook wel geweten dat het een leugen was, hij had het eerder gedaan uit gemakzucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Member
You Only Live Twice DPKsfdL
Jara
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ash
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 17:41

"Bedoel je gewillig uit intimidatie, of gewoon gewillig omdat ze je aardig vinden." Vroeg de kater voor hem geamuseerd. Ash lachte, "Gewillig natuurlijk, als oude kat die geen prooi meer kan vangen ben je echt niet intimiderend." Zei hij. Natuurlijk waren er uitzonderingen, maar ja, die waren er overal. De meeste rogues werden toch vermoord voordat ze hun prooi niet meer konden vangen. Gelukkig maar, anders waren er straks nog meer oudjes dan jonge katten, en dat konden ze niet gebruiken. Aan de andere kant was het natuurlijk makkelijker qua territoriums beschermen, maar het schoot dan natuurlijk niet zo op. Het ging er als rogue immers om dat je alleen leefde, samen met je familie als je die had. Nou ja, zo zag Ash het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
You Only Live Twice V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 17:47

Ash lachte, "Gewillig natuurlijk, als oude kat die geen prooi meer kan vangen ben je echt niet intimiderend." Reageerde hij. "Oudjes kunnen anders nog intimiderend genoeg zijn." Zei hij, op dezelfde geamuseerde toon als daarnet. "Maar gelukkig is die tijd nog lang niet aangebroken voor mijzelf. En zo te zien voor jou ook niet." Vervolgde Bae. Hoe hij het zag had hij nog een lang leven voor zich, als hij niet vermoord werd natuurlijk. Misschien ergens in de toekomst nog een gezinnetje, al verwachte de tabby kater dat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Member
You Only Live Twice DPKsfdL
Jara
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ash
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 17:52

"Oudjes kunnen anders nog intimiderend genoeg zijn." Ash knikte, zijn grootvader was er zo een. Hij durfde de oude kater niet eens 'opa' te noemen. "Maar gelukkig is die tijd nog lang niet aangebroken voor mijzelf. En zo te zien voor jou ook niet." Vervolgde Baelfire. "Gelukkig niet, nee. Dat zou ook nog een beetje vroeg zijn, vindt je niet?" Hij lachte. "Behalve als iemand ons vermoord, maar dat zal vast niet gebeuren." Hij knipoogde toen hij toevoegde: "Daar zijn we veel te intimiderend voor"
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
You Only Live Twice V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 18:00

"Gelukkig niet, nee. Dat zou ook nog een beetje vroeg zijn, vindt je niet?" Hij lachte. "Behalve als iemand ons vermoord, maar dat zal vast niet gebeuren." Ash knipoogde toen hij toevoegde "Daar zijn we veel te intimiderend voor". Baelfire lachte. "Zeker." Reageerde hij. "Ze zouden het niet durven ons aan te kijken." Grapte hij. Bae kon Ash wel waarderen, ze hadden immers dezelfde standpunten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Member
You Only Live Twice DPKsfdL
Jara
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ash
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 18:12

"Zeker." Reageerde Baelfire. "Ze zouden het niet durven ons aan te kijken." Ash lachte, "Zelfs BloodClan zou gillend wegrennen als ze ons samen zouden zien." Grapte de kater. Hij begon honger te krijgen, "Zullen we wat muizen vangen? Ik heb trek"

(Sorry voor het super korte stukje >.<)
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
You Only Live Twice V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 18:23

"Zelfs BloodClan zou gillend wegrennen als ze ons samen zouden zien." Grapte Ash, waarna hij vroeg of ze zouden gaan jagen. Baelfire knikte. "Ja is goed, ik kan ook wel een muisje, of twee, op." Antwoordde hij terwijl hij opsprong. De kater rekte zich even uit, ondanks de droogte kon het nog wel koud zijn, merkte hij nu.


~Mnu, mijne is ook kort haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Member
You Only Live Twice DPKsfdL
Jara
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ash
BerichtOnderwerp: Re: You Only Live Twice   You Only Live Twice Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 18:29

Ash stond ook op, en opende zijn mond, de prooigeuren verminderden, merkte de kater. Hij sloop verder over het gras, en opende zijn mond nogmaals. Eekhoorn. De rogue sloop er langzaam op af, en sprong zodra hij dichtbij genoeg was. Hij doodde het diertje met één harde beet, en begroef het zodat hij het later op zou halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You Only Live Twice
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: