Looking for trouble



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Looking for trouble

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kenway
Member
Looking for trouble  1zc1ptu
N y n
69
Actief
Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need

CAT'S PROFILE
Age: My mother put me on this terrible earth around 24 moons ago
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kenway
BerichtOnderwerp: Looking for trouble    Looking for trouble  Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 21:03

Kenway had zin in actie. En wat was er nou leuker dan die rare clankatten treiteren? Inderdaad, niks! Dus paradeerde Kenway een van de territoria binnen, om daar even rond te kijken. En ja hoor, daar kwam al een muisje in zijn zichtveld. Snel dook hij in een, om met vlugge, lichte pasjes richting de muis sloop en een grote sprong maakte. Met een triomfantelijke kreet stortte hij zich op de muis, om die met een vlugge beet dood te bijten. Daarna liep de zwart-witte kater dieper het territorium in, om op een geschikt plekje te gaan zitten, met de muis vlak voor zich. "Yo Clankatjes! Kom is kijken wat ik hier heb!" schreeuwde hij zo hard als hij kon. Hopelijk kwamen er wat katten op hem af, en kon Ken daar mooi mee dollen.
- eerste post Runningpaw c:



Looking for trouble  Kenway10
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Looking for trouble  2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Looking for trouble    Looking for trouble  Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 12:21

Het eerste wat Runningpaw hoorde toen hij wakker schrok was een of andere triomfantelijke strijdkreet. Het eerste wat de kater voelde waren dennennaalden die oncomfortabel in zijn rug prikten. De Apprentice vloog overeind, terwijl hij ongelovig zijn omgeving bekeek. Dit was niet de den waar hij normaal sliep, dit was midden in het ShadowClan territorium. Was hij gaan slaapwandelen? Plotseling klonk er opnieuw een kreet, en dit keer was het niet het gebrabbel wat hij bij de eerste keer hoorde maar echte woorden. "Yo Clankatjes! Kom is kijken wat ik hier heb!" Fronsend begon Runningpaw in de richting van het geluid te lopen, wat helemaal niet zo ver bleek te zijn. Toen hij opeens de Rogue in hartje ShadowClan territorium zag zitten met een dode muis bij zijn poten voelde hij zijn kalmte wegebben en plaats maken voor boosheid. Hoe durfde deze clown zomaar hier te komen en ook nog het prooi stelen? "Ben je dom ofzo?" Miauwde hij uitdagend, terwijl hij de kater aankeek. "Dat je zomaar ShadowClan gebied inloopt?" Sommige rogues kon Runningpaw echt niet aanstaan; ze denken dat ze alles ongestraft kunnen doen en zijn ook nog eens de meest irritante katten van het woud. "Draai om en loop nu weg. De volgende keer dat ik je zie zullen we wel een speciale test voor kittens zoals jij doen, bijvoorbeeld het alphabet dat begint met 'F' en eindigt met 'U'." Miauwde Runningpaw droogjes, terwijl hij wachtte op de volgende zet van de Rogue.

ooc: savage running xD


Looking for trouble  5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenway
Member
Looking for trouble  1zc1ptu
N y n
69
Actief
Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need

CAT'S PROFILE
Age: My mother put me on this terrible earth around 24 moons ago
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kenway
BerichtOnderwerp: Re: Looking for trouble    Looking for trouble  Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 12:33

Kenways schaterende lach schalde door het woud toen hij de apprentice aanhoorde. Die dacht zeker dat hij heel wat was. Eenmaal uitgelachen keek Ken de jongere kat strak aan; er was nu geen enkel beetje humor in de ogen van de rogue te zien. Hij was serieus, heel serieus. Dat kwam zelden voor by the way. Meestal maakte de kater over alles een grap van. Maar Ken was niet dom. Hij wist hartstikke goed dat deze shadowclanapprentice ook serieus was. "Kom kom, niet zo agressief jij. Vind je het niet geweldig dat ik een prooi voor jullie gevangen heb? En wel op jullie eigen territory, dus ik heb me voor jullie eventjes aan de clanregeltjes gehouden. Is dat niet fijn?" Oh, wat kon Ken toch slijmen. Hij knipperde aanstellerig veel met zijn ogen, terwijl zijn mondhoeken weer omhoog gingen.



Looking for trouble  Kenway10
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Looking for trouble  2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Looking for trouble    Looking for trouble  Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 19:31

Was deze kater gek in zijn hoofd geworden ofzo? Runningpaw's nekharen gingen kort overeind staan toen de kater het opeens uitbrulde van het lachen. Hij was pas net wakker, en nu komt hij ook opeens een rogue tegen in het midden van het territorium die keihard aan het lachen en schreeuwen is. "Beetje minder volume asjeblieft." Mompelde hij zachtjes, terwijl hij rustig wachtte totdat de kater tegenover hem was uitgelachen. En toen opeens was de rogue doodserieus. "Ik agressief? Alleen als jij niet met het gebruikelijke niveau dat rogue's hebben qua domheid ShadowClan territoria inloopt," Onderbrak hij de rogue met zijn scherpe tong. "En geef dat prooi maar op dan, dan bewijst dat ook meteen dat je niet de domste rogue bent die ik heb gezien." Vervolgde Running, terwijl hij zijn ogen liet afdwalen naar de dode muis.


Looking for trouble  5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenway
Member
Looking for trouble  1zc1ptu
N y n
69
Actief
Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need

CAT'S PROFILE
Age: My mother put me on this terrible earth around 24 moons ago
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kenway
BerichtOnderwerp: Re: Looking for trouble    Looking for trouble  Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 19:43

Nee, Ken had geen respect voor anderen, en zijn volume ging dus beslist niet omlaag. Hij grinnikte, terwijl hij de jonge kater uitdagend aankeek. Toen de apprentice zijn bek weer opentrok, moest hij alleen nog maar harder lachen. "Wat, ik dom??" brulde hij weer op zijn harde volume. Zijn lach schalde weer door het bos. "Clankatten zijn dom. Wist je dat nog niet? Da's echt dom." ging hij hikkend van het lachen. Hij was misschien raar, of gek, maar Kenway was niet dom. Als iemand dat zei, o wee, dan liep het niet goed af met diegene. Maar Ken was in een zeer goede bui, dus hij spaarde het zielige leventje van de kat voor 'm. "O, en nee, eerst bied je je excuses aan voordat ik jou dat zielige muisje hier geef." Het weer kon bij hem zo pats boem, omslaan. Nu was hij weer serieus, en keek hij de ander met kille ogen aan. "We hebben elkaar nog niet eens voorgesteld, waar zijn onze manieren gebleven?" Ging de kater op zachte toon verder. "De naam is Kenway, je mag ook wel Ken zeggen hoor, ik mag jou wel." En direct nadat hij dat gezegd had, zat zijn malle grijnsje weer aan zijn mond geplakt.



Looking for trouble  Kenway10
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Looking for trouble  2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Looking for trouble    Looking for trouble  Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 17:14

Om gewoon gek van te worden, het gebrul van deze Rogue zorgde ervoor dat Running geërgerd zuchtte. Toen de zwart witte kater tegenover hem zei dat Clankatten dom waren snoof hij dan ook lichtelijk geamuseerd. "In ieder geval slim genoeg om niet in het midden van iemand anders zijn territorium te komen." Miauwde hij droogjes, terwijl Running met zijn oogjes wiebelde. Deze Rogue was vreemd, absurd vreemd; want wie zou er nou zich in het midden van het ShadowClan wagen? Running vond het ook nog eens vreemd van zichzelf dat hij ook nog echt bleef doorpraten regende Rogue, in plaats van echt in de aanval te gaan. Als Tallshadow er was zou hij Running waarschijnlijk een draai om de oren geven. Hij negeerde door deze gedachtes ook de Rogue toen die vroeg om zijn excuses. "De naam is Kenway, je mag ook wel Ken zeggen hoor, ik mag jou wel." Kenway hmm... wie noemt zijn kind nou zo? "Mijn naam is Runningpaw, maar binnenkort krijg word ik Warrior." Miauwde hij met een fake smile op zijn gezicht, want hij vertrouwde deze kater nog niet helemaal, hoe charmant hij toch kon zijn.


Looking for trouble  5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Looking for trouble  8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Looking for trouble    Looking for trouble  Icon_minitimewo 9 nov 2016 - 20:09

De roep bereikte ook haar, en met gespitste oortjes kwam haar kop overeind. Haar ogen versmalden zich. De stem die zojuist geklonken had, geroepen had om aandacht, was niet één die ze bekende. Waspsting wierp een laatste blik op de muis voor haar, die ook had opgekeken van het geschreeuw en nu langzaamaan weg trippelde. Hierna draaide ze zich zacht om - de roep had immers dichtbij geklonken - en rook aan de lucht. Rogue was duidelijk op te merken tussen de sterke ShadowClan geur, en een kille glans kwam in haar blauwe ogen te staan. Een zachte, geïrriteerde zucht rolde over haar lippen, en ze liep richting de geur toe. Waarom rogues dachten dat ieder gebied van hen was, bleef haar een raadsel. Er waren duidelijke markeringen, en ze konden ook nooit een hele Clan aan.
Toen de Senior Warrior bijna aangekomen was, merkte ze dat Runningpaw hier ook was. Haar blik gleed naar de apprentice, en ze versmalde haar ogen. Ze hield zichzelf schuil, zodat ze niet te zien was voor zowel haar Clangenoot als de rogue. Ze was nieuwsgierig hoe de apprentice dit aan zou pakken, en besloot pas in te vallen als dit nodig was. Het beviel haar niet hoe hij meer woorden gebruikte dan kracht, maar kon ook begrijpen dat dit niet zijn beste kant was. Zij had haar nagels al gebruikt, maar ze liet dit nog even uitspelen, totdat hij werkelijk te soft zou worden voor de rogue tegenover hem. En dit gebeurde ook, zoals ze al verwacht had. Wasps gezicht stond lichtelijk getekend met afkeer toen de apprentice zich voorstelde. God, dit ging werkelijk de verkeerde kant op. Vandaar dat ze naar voren stapte, vanachter de rogue. "Leave." haar stem was koud, duidelijk, en duldde bovendien geen tegenspraak. Haar nagels klapten uit haar hulzen, en ze keel hem kil aan met haar blauwe ogen, zijn blik sterk vasthoudend. Haar boodschap was duidelijk; hij moest weg, of ze zou hem laten zien wie hier de baas was.


Waspsting

if you are the flower bearing honey


than i am your wasp that stings
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for trouble
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: