Get away from me ll Sorrow



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Get away from me ll Sorrow

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brat
Member
Get away from me ll Sorrow  QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Get away from me ll Sorrow    Get away from me ll Sorrow  Icon_minitimevr 28 okt 2016 - 21:01

Ze had voor geen meter kunnen slapen, zoon voor-niks-goede hond had haar de hele nacht wakker gehouden met zijn doof makend geblaf. Het was ook niet voor even-oh nee! maar de hele nacht, rot beesten. Waarom hielde de tweebenen ze? ze waren nergens goed voor, afmaken die bende! Zo dacht zij er over dan, en na het tragische gebeurtenis met betrekking een hond en Zira. Was zij vast niet de enige die daar zo over dacht, nee vast niet. Opeens schoot een geur haar neus binnen, er kwam een kat haar kant op. 'Rot op voor ik je keel door snij!' siste de poes vel, ze was er helemaal klaar mee. Als deze kat niet maakte dat hij weg kwam...

Sorrow~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorrow
Member
Get away from me ll Sorrow  DPKsfdL
40

CAT'S PROFILE
Age: around 1 year now
Gender:
Rank:
Sorrow
BerichtOnderwerp: Re: Get away from me ll Sorrow    Get away from me ll Sorrow  Icon_minitimema 31 okt 2016 - 21:52

Haar ogen waren naar beneden gesloten terwijl ze door bleef lopen. De wereld om haar heen vergetend. Het was misschien niet al te slim voor een dove kat om haar oren niet te gebruiken. Maar ze kende dit gebied en voelde zich er toch relatief veilig in. Wie zou er hier nou komen om haar dag te verpesten? De meeste die hier in de buurt woonde wisten ook dat ze doof was en hadden soms zelfs prooi voor haar bij zich omdat ze dachten dat ze niet zelf kon jagen. Zodra ze nu dan ook een nieuwe geur rook vernam ze er niets van en liep door haar hoofd opgewekt. Ze hielt van nieuwe vrienden maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Get away from me ll Sorrow  QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Get away from me ll Sorrow    Get away from me ll Sorrow  Icon_minitimewo 2 nov 2016 - 20:14

De kat had haar 'wel duidelijke' hint niet begrepen, zo leek het. Want de geur werd gewoon steeds sterker en sterker 'Well verdommen' mompelde ze dreigend tot zich zelf. Terwijl haar nagels uit haar hulzen schoot, ze was er helemaal klaar mee. Ze ging geen twee keer waarschuwen. De rode poes verstopte zich toen ook even achter een struikje in de hoop de andere kat te kunnen verrassen met een verassings aanval. De rode poes wachtte aandachtig tot de andere kat haar gezichtveld in kwam gelopen, niks vermoedend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Get away from me ll Sorrow
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: