» thank you [kittens]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 » thank you [kittens]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Emberspark
Member
» thank you [kittens] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimewo 2 nov 2016 - 21:06

»Heey,
De laatste tijd merk ik dat ik niet zo veel te doen heb met Embertje, dus had ik eigenlijk Bo maar oke een klein ideetje voor hem. Ik wil hem namelijk een nestje kittens laten vinden, bij een gestorven Shadowclan poes, waarvan hij de zorg op zich neemt.
Hij zal in eerste instantie de kittens vertellen dat hij hun echte vader is, en hoe dat zich verder uitspeelt laat ik graag aan de RPG over. Een extreem lieve vader zou hij wel zijn, al hoewel hij het wel moeilijk vindt. Hij weet niet zo goed wat hij moet doen, en het voelt ook onwennig voor hem om vader genoemd te worden. Wel wil hij het beste voor kittens, en houdt hij heel veel van ze.
Nu zoek ik dus een paar kittens die hij kan vinden. Hoe veel weet ik nog niet, ligt er een beetje aan of er een beetje animo voor is, maar in ieder geval zal één van de kittens een poesje zijn gespeeld door Bo2 genaamd Quailkit.
Tot slot lijkt het me ook nog wel leuk als er een queen is die Ember een beetje wilt helpen, en de kittens zoogt enzo. Maar dit is eventueel: anders laat ik deze gewoon NPC zijn, maar t zou natuurlijk leuker zijn als iemand haar zou willen spelen.
Hopelijk is er een beetje animo voor <3
- Dieuw


» thank you [kittens] 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
» thank you [kittens] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimewo 2 nov 2016 - 21:10

iewl idee dief Razz

haha nop, hier komt wss aanmelding <3

&& Sin heeft nu nog kittens dus als je een queen wil kunnen ze daar miss bij? tegen die tijd zouden haar kittens over moeten gaan op vast voedsel maar als dr kitties bijkomen blijft ze melk geven offc



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
» thank you [kittens] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimewo 2 nov 2016 - 21:14

haha sorry xp

Maar Sin is super leuk! Ik denk ook dat Sin en Ember een spannende combinatie is :')


» thank you [kittens] 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
» thank you [kittens] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimewo 2 nov 2016 - 21:15

Ik ga geen kitten aanmelding maken omdat dat arme ding dan niet actief wordt, maar ik kan Thornfang aanbieden als iemand die advies geeft aan Ember over hoe hij de dingen het beste aan kan pakken? c:
Thorn heeft zelf een nest van vier en heeft ongeveer al een beetje ervaring. Hij krijgt z'n kittens toch blijer dan Sinclaw xD *werpt een zeer ONSCHULDIGE blik op Mims*
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
» thank you [kittens] Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimewo 2 nov 2016 - 21:20

oei, interessant! er komt hier een aanmelding wanneer ik niet gekozen word voor lurking x rough, want ik wil wel graag een shadowclankitten hihi. c:



» thank you [kittens] 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
» thank you [kittens] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimewo 2 nov 2016 - 21:24

@Freedje; oh dat lijkt me ook heel erg leuk ja!

Leuk dat mensen zo positief reageren <3


» thank you [kittens] 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evernight
Member
» thank you [kittens] Tumblr_o6slj83CcS1tjeclto2_250
Jacqy
49
Actief
v o l t i s u b i t o
[lt.]: turn the page quickly.

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evernight
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimewo 2 nov 2016 - 21:27

misschien aah, ik hou van sc dus maybee » thank you [kittens] 3439736193


story plot a la ever
» thank you [kittens] A47vh0
i don't really know why i'm still hoping.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
» thank you [kittens] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimewo 2 nov 2016 - 21:33

Miss komt hier iets <3



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Quailspark
Member
» thank you [kittens] Ezgif-4-a8ee51fdd0
Jazzy
28
Actief
I never knew where I was going.

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Quailspark
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimewo 2 nov 2016 - 23:24

Hier is kleine Quail <3


» thank you [kittens] Dbsi8qc-467d460d-f8be-49c2-a503-89aec4e7d68c» thank you [kittens] Dbsi8nk-45bfeeeb-89fc-4332-855c-f378f4f15aac» thank you [kittens] Dbsi8qc-467d460d-f8be-49c2-a503-89aec4e7d68c
I know what I'm doing or whatever
Terug naar boven Ga naar beneden
Evernight
Member
» thank you [kittens] Tumblr_o6slj83CcS1tjeclto2_250
Jacqy
49
Actief
v o l t i s u b i t o
[lt.]: turn the page quickly.

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evernight
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 1:00

x


story plot a la ever
» thank you [kittens] A47vh0
i don't really know why i'm still hoping.


Laatst aangepast door Evernight op za 12 nov 2016 - 13:12; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflame
Member
Rolinka
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snowflame
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 15:07

Ik heb ook wel interesse Smile Namen verzinnen vind ik alleen zo moeilijk dus suggesties zijn welkom haha. Zal even wat uit gaan werken straks


» thank you [kittens] E5pxe0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflame
Member
Rolinka
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snowflame
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 19:11

Name: Fallkit
Future names: Fallpaw, Fallflower
Age: 0 moons
Gender: female
Clan: Shadowclan
Personality: Ze is voor niks bang en steekt haar neus overal in. Soms brengt dat haar in problemen. Bijvoorbeeld wanneer ze eerst handelt en vervolgens pas nadenkt. Ze staat bekend om dat ze niet op haar mondje gevallen is en komt soms wat brutaal uit de hoek.

How she would look like:
https://2img.net/h/oi65.tinypic.com/2r2vu6f.jpg (hoe kan ik checken of deze foto al in gebruik is?)


» thank you [kittens] E5pxe0
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
» thank you [kittens] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 20:04

Southwind
•”Follow the bird's and we will fly together on the south wind''
Name;
Southwind
Meaning name; Als je het recht naar het nederlands vertaalt is het Zuide wind.
Age; Unborn
Gender; Female
Mom; I... dont wanna talk about it.
Dad; Embersprak (Peet vader)

Theme:

•Ouside•
Fur; Bruin/ wit
Marks; Als kitten: witte pootjes + witte borst, en wat wit op haar kop.
Eyes; Gras groen
Pawpads and nose color; Roze
Scars; Not
Built South zou een vrij normaale kattin bouw hebben al heeft ze wel wat meer spieren wat er voor zorgt dat ze meer kracht heeft dan de meeste kattin's.

Southwind:
•Inside•
Personality; Southwind is een vriendelijke en aardige poes,al kan ze wel wat katerig overkomen maar zo zit ze gewoon een beetje in elkaar, als  en apprentice zal ze een beetje onzeker zijn al zou dat puur komen omdat ze haar familie geen teleur wil stellen, al zou ze haar best doen om dat ten alle tijden te verbergen ze heeft soms last van lichte woede aanvallen dat houd in dat ze erg geirriteerd kan niet of erg chagerijnig echter komt dat niet vaak voor, South is erg loyaal aan haar clan en houd zich dan ook aan alle regels ze is ook een fan van regels en ze vind het fijn dat ze er zijn, South is een leergierige kattin informatie is altijd welkom bij haar en omdat ze een goed gegeugen heeft zal ze niet snel iets vergeten, Vaak verstopt ze haar gevoelens voor anderen en houd haar gevoelens altijd voor zich zelf alleen tegen haar familie is ze anders alleen tegen haar famillie heeft ze genoeg moed om haar gevoelens te vertellen en ter laten zien, als zelfs dat moeilijk gaan, het is redelijk moeilijk om haar vertrouwen te winnen ze is ook erg voorzichtig in anderen vertrouwen maar als je haar vertrouwen gewonnen heb zit je goed ze zal je ten alletijden geloven en helpen, ze is erg gehecht aan haar famillie en houd ook heel erg van ze, ze wilt altijd het beste voor haar famillie en ze zal ze ten alle tijden beschermen ook zou het haar eigen leven kosten, Ook iets wat South helemaal niet kan is liegen ze zal altijd de waarheid spreken al kan het soms wat hard aankomen ' Eerlijkheid duurt het langs" is haar motto, South blijf en zal ook altijd een respectvolle kattin zou zelfs van kitten's af aan vooral voor Schadowclan cats zal ze veel respect hebben, veder heeft South een zwak voor kittens ze kan het gewoon niet om een kitten iets aan te doen plus vind ze dat dat ten koste gaat van haar eer en zal daarom een kitten nooit wat aandoen maar eerder adopteren of zorgen dat er goed voor gezorgd word, Op haar weg naar Warrior zou ze steeds meer zelfvertrouwen krijgen tot het punt dat ze zelfverzekerd is, Van jongs af aan zou ze ook altijd proberen om  er 'bij te horen' , ze zal zooit de regels breken zonder een goede reden voor is nee op dat gebied is ze erg simpel net zo simpel als Nee is nee voor haar is als ze iets besluut zal ze daar ook bij blijven en ze zal zich nooit over laten halen door een grote groep, of je moet echt een goede reden hebben anders is ze echt niet makkelijk over te halen, Als kitten zou ze al snel de vrantwoording voor haar jongere broes/ zussen nemen net zo als ze voor al haar toekomstige taken al snel vrantwoording neemt en zo snel mogelijk begint met trainen of leren, ook zou ze meer naar haar vader trekken en word een vaders kindje .Ook zou ze als ze iemand wil beledigen vaak de de term Baka gebruiken.
Likes; Family– Respect – Kittens – Regels
Dislikes; Bloed– Gevoelens – vechten- pesten


About me•
Name; San(ne)
Bekenste account; Brat
Age; 14 jaar
Motivation; Ten eerste vind ik het idee dat Ember een stel kittens onder zijn hoede neemt gewoon too cutie <3 Ten tweede schiet het me nu pas te binnen dat ik nooit echt een actieve Schadowclanner heb gehad! shame on you sanne was ik wel erg jammer vind aangezien het een geweldige en leuke clan is, plus vind ik het simpelweg handiger om actief te blijven als de familie dat ook is, en wil ik mijn Katten een beetje verspreiden en leren om met meedere katten te gelijk actief te worden, aangezien ik nu alleen actief ben met Brat. Veder lijkt het me gewoon super leuk om met zoon Char als South te bespelen<3 ze is voor mij even wat anders dus dat maakt het ook zo leuk, en ik ga dit zoiezo stalken <3 ook als ik niet gekozen word xD
450 WORDS || COMPANY



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND


Laatst aangepast door Brat op zo 20 nov 2016 - 13:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
» thank you [kittens] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 20:40

Echt heel leuk dat er al aanmeldingen zijn<3!


» thank you [kittens] 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
» thank you [kittens] DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimema 7 nov 2016 - 14:42

Hier komt ook een aanmelding :3


» thank you [kittens] Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flintstrike
Member
» thank you [kittens] AB0JDK2
Karbonkel
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flintstrike
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimema 7 nov 2016 - 15:28

Misschien komt hier ook iets c:


» thank you [kittens] 021
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
» thank you [kittens] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimema 7 nov 2016 - 19:28

»Hey,
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het al hele leuke aanmeldingen vind <3
Ten tweede is dit een mededeling, er is een kleine wijziging van het plan. Dit betreft de ouders van de kittens. De kittens zullen wel nog steeds denken dat Ember hun echte vader is, maar ze zullen echter wel levende, gespeelde ouders hebben. Wie dit zijn... dat blijft nog even een verassing, hihi <3 Het zal in de rpg zelf duidelijk worden. Wel kan ik zeggen dat het allebei reeds bestaande karakters zijn, en dat het een vrij grote plottwist is.
- Dieuw


» thank you [kittens] 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
» thank you [kittens] DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimema 7 nov 2016 - 19:36

Hoe zit het dan met de vachtkleuren en oogkleuren? :3


» thank you [kittens] Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
» thank you [kittens] KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimema 7 nov 2016 - 19:51

Vachtkleuren:
Bruin, zwart, wit, grijs, rood

Patronen:
Point, tabby, gevlekt, vlak

Vachtlengtes:
Alles

Oogkleuren:
Groen, blauw


Rip Augurkielurkie
» thank you [kittens] 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
» thank you [kittens] 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: » thank you [kittens]   » thank you [kittens] Icon_minitimema 7 nov 2016 - 21:25

Clearsong

I'm just as clear as any other song
We all got nightmares in our dreams


»General«
Name: Clearkit » Clearpaw » Clearsong
Age: Unborn
Gender: Male
Mother: I..I Don't know
Father: Emberspark


»Outside«
My Handsome Looks

Fur: White with red spots
Pawpads and nose: Pink
Eyes: Bright Green
Built: Average
Scars: None (yet)

Clearkit:

»Inside«
Clearkit is vanaf dat hij kan praten al een brutaal ventje.
Hij zegt wat hij wilt, zonder te denken aan de gevolgen.
Zijn grote mond zorgt er ook vaak voor dat hij begint met bluffen,
en als anderen hem hier op wijzen, zal hij bijna alles doen om hen te
bewijzen dat hij het ook echt kan en/of durft.
In iedere situatie, moeilijk of makkelijk, past hij zich aan.
Hij is altijd optimistisch, tot het irritante toe. Maar hierdoor kan hij wel
eens een hele creatieve oplossing vinden voor een probleem.
Toch heeft hij ook een andere, zachtere kant. Voor degenen die hij lief
heeft is hij een open boek, in tegenstelling tot hoe gesloten hij is tegen vreemden.
Clear is altijd druk, vaak te druk. Waardoor hij veel en snel praat.
Soms lijkt zijn brein wel overuren te draaien.

Skills
None:
Bad: +
Average: ++
Good: +++


Fighting ++
Hunting +
Running +++
Strength ++
Swimming
Climbing +

About Me

Name: Elfje (Elvira)
Age: 15 Jaartjes
Actiefste acc: Lola
Motivation: Ik vind dit echt een heel geweldig en schattig idee,
dat hij de kittens opneemt als zijn eigen. Vooral ook nu er de plottwist
is dat beiden ouders nog leven. Het lijkt me ook weer leuk eens een
kitten te spelen die in een clan zit, aangezien ik geen clankatjes meer heb.




Made by Kíli


» thank you [kittens] Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
 
» thank you [kittens]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: