Gravel to tempo



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gravel to tempo

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Robinsong
Member
Gravel to tempo Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Gravel to tempo   Gravel to tempo Icon_minitimedi 15 nov 2016 - 15:38

Geconcentreerd tuurde Robinsong naar het water. Precies is de houding die Creamyfrost hem had geleerd. Poot in de lucht, klaar om toe te slaan, en schaduw op de kant zodat de vissen hem niet opmerkten. De kater was nooit erg goed geweest in vissen, en had dus ook een voorkeur voor het normale jagen, maar de winter kwam eraan. Het zou niet lang meer duren voordat de eerste sneeuw valt en de rivier bevriest dus ze konden de landdieren het beste sparen voor dan.

De gestreepte kater was er ook zeker van dat hij met zijn gewonde voorpoot nog niet in staat was om te jagen. Het deed nog steeds ontzettend pijn van het gevecht voor de sunningrocks, maar Robinsong was bang dat als hij weer naar de med cat zou gaan die hem zou opdragen om nog meer te rusten, en hij zou het niet kunnen verdragen om nog langer stil te blijven zitten.

-Eerste post voor Newtleaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtleaf
Member
Gravel to tempo 132-R71
Inge
74
Actief
''Adorkable.''

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Newtleaf
BerichtOnderwerp: Re: Gravel to tempo   Gravel to tempo Icon_minitimewo 16 nov 2016 - 14:38

Newtleaf was weer eens aan het wandelen. Ja, hij moest jagen voor de clan, dat wist hij. Maar dat kwam zo wel. Achter wat riet spotte hij een grijze kater. Hij snoof de geur op. Hij herkende Robinsong, een warrior van ongeveer zijn leeftijd, iets jonger. Rustig liep hij op hem af. ''Hoi.'' Begroette hij de jonge krijger vriendelijk. Hij liet zijn achterwerk naast hem zakken en ging zitten met zijn staart om zijn voorpoten geslagen. De rivier weerspiegelde de bewolkte lucht. Het was een mooi plaatje zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinsong
Member
Gravel to tempo Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Re: Gravel to tempo   Gravel to tempo Icon_minitimewo 16 nov 2016 - 21:21

Robingsong keek op van het water toen hij de andere warrior hoorde naderen. Met de vissen was het niet zo druk dus het gezelschap werd gewaardeerd. "Hey, Newtleaf." Begroette hij de ander, die naast hem ging zitten. Robin liet zijn blik weer even naar het water gaan, maar er was nog steeds geen enkele vis te bekennen. Misschien moest hij zo maar even een ander plekje proberen. "Dus, Newt." Opperde hij, deels uit verveling. "Hoe gaat het met je? Zijn er nog spannende dingen gebeurt? Sappige roddels waar ik nog niet van op de hoogte ben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtleaf
Member
Gravel to tempo 132-R71
Inge
74
Actief
''Adorkable.''

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Newtleaf
BerichtOnderwerp: Re: Gravel to tempo   Gravel to tempo Icon_minitimedo 17 nov 2016 - 15:50

''Hey, Newtleaf.'' Begroette Robinsong hem terwijl hij naar het water staarde. ''Dus, Newt.'' Miauwde de kater, zijn blik nog steeds op het water. ''Hoe gaat het met je? Zijn er nog spannende dingen gebeurt? Sappige roddels waar ik nog niet van op de hoogte ben?'' Newt dacht even na en begon toen te spreken. ''Goed, nee en ik roddel liever niet.'' Miauwde hij terwijl hij ook maar naar het water ging staren. ''Alhoewel ik heb gehoord dat de andere clans last van droogte hebben. Wij hebben maar geluk met de rivier.'' Tja, Riverclan en rivieren. Het was een trotse clan laten we het zo zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinsong
Member
Gravel to tempo Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Re: Gravel to tempo   Gravel to tempo Icon_minitimedo 17 nov 2016 - 16:44

"Wat?" Vroeg hij nogal plagerig. Voor katten die hij niet al te goed kende was het niet makkelijk om een serieus gesprek uit de gestreepte kater te halen. "Vind je het niet vermakelijk om allerlei interessante nieuwtjes over onze clangenoten uit te wisselen." Bij Nerwts volgende woorden spitste Robinsong toch wel even zijn oren. Droogte betekende toch wel een groot probleem voor Windclan die als enige waterbron een klein meertje hadden. Shadowclan zou het in het moeras waarschijnlijk nog wel wat langer uithouden, maar Riverclan en Thunderclan hadden gelukkig nog de rivier. "Ik dacht al dat de bloemetjes er een beetje droog bijstonden vanochtend." Opperde hij een beetje speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtleaf
Member
Gravel to tempo 132-R71
Inge
74
Actief
''Adorkable.''

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Newtleaf
BerichtOnderwerp: Re: Gravel to tempo   Gravel to tempo Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 14:49

''Wat'' Vroeg de grijze kater plagerig. Newtleaf keek ongemakkelijk weg. ''Vind je het niet vermakelijk om allerlei interessante nieuwtjes over onze clangenoten uit te wisselen.'' Hij schudde zijn hoofd. ''Eigenlijk niet nee.'' Ugh, Newt. Dacht hij in zichzelf. Je moet wel wat humor hebben. Hij was gewoon te serieus voor deze wereld. ''Ik dacht al dat de bloemetjes er een beetje droog bijstonden vanochtend.'' Miauwde Robinsong speels. ''Tja..'' Was het enige wat uit de gestippelde krijger kwam. Hij besloot maar te glimlachen, als een boer windclanner met kiespijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gravel to tempo
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: