Life on Mars ♛



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Life on Mars ♛

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Cootsnarl
StarClan
Life on Mars ♛ QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 22:10


NO CAPTION
NO CROWN



Het was nog steeds droog en dat maakte Cootsnarl boos. Hij was niet het opvliegend type of het irritante type. Hij was het soort man die afsnauwt. Daar was hij ook trots op en daarom was zijn achtervoegsel niet voor niets -snarl. Hij kon iemand wel de kop afbijten nu. Zijn vrienden hadden hem in de steek gelaten en er was praktisch niemand waar hij mee kon praten. Reigndeer wist alles al en het was dus ook niet meer spannend om te vertellen tegen hem. De witte kater krauwde wat in het stoffige zand op de Outlook Rock. Hij wilde misschien te hard dat iedereen hem mocht. Dat maakte hem super onzeker en dat hij alles had gezien. Reigndeer die net een muis te veel op had, Cloverpath die op hem blikte, Mousecoat die stond te smoezen en zijn richting uit keek. Hij had het allemaal gezien en zonder dat hij het wilde speculeerde hij over theorieën dat ze hem niet leuk vonden. Hij legde zuchtend zijn kop op zijn gestreepte poten.

+ Shadowmask

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Life on Mars ♛ 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 22:53

Shadowmask strekte zijn poten uit en sperde zijn bek wijd open in een onelegante poging tot gapen. Voor hij met een klein sprongetje land, zijn poten netjes recht onder zijn lijf. "Keurig" snorde hij tegen zichzelf. Dit was nou eenmaal waar hij van hield, na een lekkere nacht slapen een actieve dag hebben. Tevreden trippelde hij stilletjes door het gras, zijn ogen oplettend als hij een flinke muis volgde tot aan de grote rots die trots in het Windclan gebied stond. Een zucht ontsnapte zijn mond als de muis een opening inschoot. Shadow was klaar om te zitten en wachtten tot het diertje tevoorschijn kwam toen hij een andere kat opmerkte. "Oh."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Life on Mars ♛ QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimema 28 nov 2016 - 17:48


NO CAPTION
NO CROWN



"Oh." De tengere kater hief zijn kop op. Zijn vacht was dik waardoor hij er stevig uit zag, maar onder al die dikke vacht waren de windclanners maar dunnetjes. Cootsnarl zwaaide met zijn bruine staart. Die was niet gestreept, maar net als Shadowmaks helemaal gekleurd. "Goede middag." Hij legde zijn kop weer op zijn poten. Ergens was hij verbaasd dat hij er nog een goede middag uit kreeg en geen grom. De naar een vogel vernoemde kater draaide zich op zijn rug. "Kom je erbij liggen?" Hij klonk opperbest.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Life on Mars ♛ 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:24

Shadowmask zwiepte zijn staart heen en weer en zette zijn vriendelijkste blik op. Het was een dag waarop hij zich kon veroorloven om aardig te zijn. "Hetzelfde." Elegant sprong hij de rotsen op. "Als je daar geen last van hebt?" Sprak hij zonder er een echte vraag van te maken. Tenslotte was het wel duidelijk dat de kater het niet voor niets had voorgesteld. Hij settelde zich neer zo dat hij een goed gesprek kon houden maar met een schuin oog het muizenholletje bleef zien. Zodra de muis tevoorschijn zou komen was Shadow er klaar voor om naar beneden te springen en zijn clan weer te voedden zoals een member beaamt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Life on Mars ♛ QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:59


NO CAPTION
NO CROWN



Shadowmask ging naast hem liggen en het bleef even stil. Zijn snorren trilden zachtjes. Ze zouden elke voetstap kunnen registreren in een gebied van zeven vossenlengtes. Hij voelde het muisje kruipen onder de rots. Hij voelde verschillende voetjes, van verschillende muisjes. Er bevond zich een heel nest muisjes onder deze rots. Cootsnarl glimlachte. Dat klonk hem goed in de oren. Eerder in de snorharen. Met het mopje in zijn hoofd maakte hij een snorrend-krakend geluid. Iets van een stikkende snor en een lach te samen. Nooit goed. Hij rolde zich op zijn zij. De kater was 16 moons jonger dan hem, toch leek hij erg wijs. "Ken jij Cloverpath goed?" Hij wilde even roddelen met iemand. Dat is toch niet erg, toch?

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Life on Mars ♛ 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimema 28 nov 2016 - 21:19

Zijn oren gingen iets omhoog van het geluid dat de andere uitbracht. Een paar secondes was hij bang dat hij naast een stikkende kater was gaan zitten. Toen duidelijk was dat Cootsnarl nog wel even zou blijven leven ontspande hij zijn oren. Hij verschoof een beetje tot hij lekker zat met zijn donkere staart gekruld rond zijn poten. Vanaf die positie keek hij neer op de lichte kater. "Als ik eerlijk ben weet ik nauwelijks over wie je het hebt, is het die witte poes?" Het puntje van zijn staart krulde op terwijl hij in gedachtes verzonk. "Hoezo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Life on Mars ♛ QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 18:11


NO CAPTION
NO CROWN



De kater schudde zijn kop. "Nee dat is haar beste vriendin, Mousecoat. Achja, als je ze niet kent is het niet zo belangrijk." Hij kraste met zijn klauwen wat op de steen. "Ik heb namelijk ruzie met haar, omdat ik nu met andere optrek en nu doet ze echt bitchie." Hij zuchtte geërgerd. Eigenlijk had hij het moeten weten. "Poezen", gromde hij zachtjes. Zijn blauwe ogen gingen zijdelings naar de andere kater. Dacht die er ook zo over?

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Life on Mars ♛ 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 18:18

Shadowmask keek naar hem en ving zijn blik op, het verhaal begon hem nu toch te interesseren. Clanroddels vond hij altijd wel leuk om aan te horen. En het was toch goed om te weten met wie hij omging. "Klinkt lastig" was zijn gemiauwde antwoord. In zijn toon klonk door hoe hij meer wou weten over het onderwerp. "Niet alle poezen trouwens" voegde hij eraan toe. "Katers kunnen net zo erg zijn," hij grijnsde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Life on Mars ♛ QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 18:39


NO CAPTION
NO CROWN



Hij greens en knikte. Ja katers konden net zo erg zijn. "Ken je Runningtime nog? Hij is al een tijdje bij ons weg maar hij was de lijm van ons groepje. Toen hij verdween viel het groepje wat uit elkaar en trok ik naar een ander. Toen werden Cloverpath en Mousecoat heel bitchie en boos. Ze negeren me nu en plots is Runningtime ook nog terug." Hij schudde mistroostig zijn hoofd. Zijn beste vriend had hem verraden en kwam zonder pardon plots weer terug.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Life on Mars ♛ 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 18:46

Shadowmask luisterde naar zijn verhaal en knikte af en toe instemmend. Hij had wel iets van de drama gehoord tijdens het luisteren naar andere katten. Natuurlijk kon je niet alles vertrouwen maar dit klonk als een true story. "Dat is dom van hun. Antwoordde hij met een vriendelijke glimlach terwijl hij zijn nagels over de steen kraste. "En irritant" knikte hij met zichzelf instemmend. Meer had hij niet te zeggen over het onderwerp. Maar hij was bereid om te luisteren naar meer drama.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Life on Mars ♛ QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 22:36


NO CAPTION
NO CROWN



Hij had ook niet veel meer te zeggen. Cootsnarl keek naar de witte, donzige wolken die boven hem dreven. Voor de eerste keer keek hij uit naar grijze, donkere wolken. Dat voorspelde regen en dat had de clan heel hard nodig. Russetkit was al ten prooi gevallen aan de droogte. Hij keek weer naar de kater. "Als ik Cootstar was geweest had ik Runningtime al vermorzeld en uit de clan gegooid." Als...

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Life on Mars ♛ 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 13:19

Shadowmask volgde de blik van de kater en zag hoe de witte wolken langzaam voorbij dreven. Hij was blij dat er niet veel wind was, zonder was het al koud genoeg. Weer knikte hij instemmend met Cootsnarl. Hij had het idee dat het gesprek aan het sterven was. "Wie weet op een dag.." Hij grinnikte zachtjes bij zijn woorden. "Doet me denken aan de tijd dat ik mijn eerste blaadje ving. Ik stond erop dat ik de nieuwe leider moest worden, diezelfde dag nog." Hij was opgelucht met hoe makkelijk hij de gespreksrichting kon veranderen nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Life on Mars ♛ QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 15:02


NO CAPTION
NO CROWN



Cootsnarl grinnikte. Een blaadje vangen, god dat deed hem denken aan vroeger. Met een glimlach keek hij naar de kater. Super gay. "Mijn eerste vangst was de staart van Whitelion, die toen nog deputy was." Zijn oren zakten naar beneden, maar hij bleef grinniken. "God wat vloog ie uit tegen mij." Coots rug begon zeer te doen dus rolde hij om. Hij maakte het zich gemakkelijk op de steen. "Als ik Cootstar word ooit, dan beloof ik dat jij mijn deputy wordt." De sneeuwbengaal was een leugenaar, maar er was een ding dat hij nooit verbrak en dat waren beloftes.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Life on Mars ♛ 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 15:18

De tom deed zijn best om een lach tegen te houden. Hij wou niet te luid zijn nu hij hoorde dat de muis dichter naar de uitgang was getrippeld. Nee, hij was zijn prooi niet vergeten. Hij dacht aan de duizenden uitspraken die hij als kitten had gedaan. 'Ik word Shadowstar en jij de medicine kat'. 'Ik weet zeker dat Starclan berichten voor me heeft'. 'Iederen weet dat ik de beste leider ben', ect.. Toen Cootsnarl bewoog veranderde hij ook van positie. Hij ging liggen met zijn poten onder zijn lichaam getrokken. "Dat klinkt als muziek in mijn oren" grinnikte Shadow. "Maar wie zegt dat ik niet eerder leider word deputy Cootsnarl?" Plaagde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Life on Mars ♛ QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimema 5 dec 2016 - 18:28


NO CAPTION
NO CROWN



De kater keek eventjes met dicht geknepen ogen naar Shadowmask. Hij had een punt. Hmmmm. Denkend tikte hij met zijn staart op de steen. Hij voelde het muisje aan de ingang zitten. Het was nieuwsgierig naar het getik van zijn staart. "Euhm! Wel ik ben knapper." Hij lachte zachtjes. Plotseling verstijfde hij helemaal. Hij hoorde het muisje zachtjes snuffelen. Shadow lag dichter bij de muis. Voorzichtig begon hij weer te tikken. De bruine muis kwam nu met zijn lichaam naar buiten. Wat was dat vreemde geluid?

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Life on Mars ♛ 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimema 5 dec 2016 - 20:27

'Wel ik ben knapper.' Shadow was het er niet mee eens. Hij kon toegeven dat Cootsnarl iets had maar wie kon nou een knappe siamese kater weerstaan? Hij opende zijn mond maar sloot hem opnieuw toen de andere verstijfde. Het duurde even voor hij snapte waarom, maar toen zijn oren het getrippel opvingen was hij compleet waakzaam. Vanaf zijn positie kon hij de muis zien. Het bruine diertje was vrij dik en het zeker waard om te vangen. Shadow kwam langzaam overeind, voorzichtig dat zijn schaduw de muis niet afschrikte. Toen de muis terugschoot verstijfde hij maar snel kwam het dier weer naar buiten. Tik, tik, tik, tik.. hij telde met de staart mee. Bij de tiende tik was het muisje verder buiten het hol. De kater kwam nog meer overeind en... bam! Zijn voorpoten lande op de muis en pinde het dier tegen de grond. Met een grijns maakte hij het af en dankte in zijn hoofd kort de Starclan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Life on Mars ♛ QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimedi 6 dec 2016 - 19:19


NO CAPTION
NO CROWN



De zwarte poot sloeg de muis te pletter. Bijna waren de hersenen uit zijn ogen gekomen. Cootsnarl rilde van opwinding. "Goed gedaan." Hij tilde zijn kont in de lucht en strekte zijn poten. "Zin om de beentjes te gaan strekken?" Daarmee bedoelde hij jagen. Cootsnarl was slank en lenig dus was hij een goede jager.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Life on Mars ♛ 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimewo 7 dec 2016 - 13:57

Vrolijk vanwege zijn succesvolle sprong knikte de siamees. Hij had niet verwacht dat zijn sprong zo sierlijk zou eindige met een dode muis. De rotsen op, dat kon hij goed, naar beneden minder. Zijn staart gaf hem vooral evenwicht bij het rennen en deed weinig bij het springen. Meteen groef hij een kuil toen hij begreep dat Coot meer wou jagen. Met een dode muis in zijn bek zou hij niet ver komen dus stopte hij het beestje onder de grond. "Zeker." Shadow likte zijn lippen af. "Hopelijk nog meer successen als deze."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Life on Mars ♛ QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimevr 9 dec 2016 - 16:51


NO CAPTION
NO CROWN



Toen hij helemaal uitgestrekt was sprong hij van de steen. Cootsnarl gooide zijn spieren los. Hij had zin in een sprintje. "Hee, zin om eventjes onze benen te strekken voor we gaan jagen?" Daarmee bedoelde hij dus een race. De sneeuwbengaal knikte naar een uitstekende pol gras een honderd vossenlengtes hiervandaan. "Om ter eerst naar daar!"

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Life on Mars ♛ 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Life on Mars ♛   Life on Mars ♛ Icon_minitimevr 9 dec 2016 - 22:14

Shadow knikte enthusiast. Nu de adrenaline van het muizen vangen nog door hem heen ging wou hij graag een race houden. Hij keek naar de pol gras en schatte de afstand in. Het was een flink stuk racen maar voor twee Windclanners was het makkelijk te doen. Zijn lange poten zouden hem een extra boost geven. "Challenge accepted!" Shadow draaide recht naar de pol toe en keek naar de baan. Een kleine bobbel kon een struikelgevaar zijn, verder was het gewoon rechtdoor zonder problemen. Hij zakte in klaar om met full force erheen te rennen. Zijn blik gleed naar Cootsnarl. Dit wou hij eerlijk spelen en dus wachtte hij tot de kater klaarstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Life on Mars ♛
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: