New story



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Secret
Member
New story YbFgrtP
Kaiden
125
Actief
Secrets are for losers like me

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Secret
BerichtOnderwerp: New story   New story Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 23:05


-Amare first-

Secret vroeg zich af wat het nut van het kleine struikje was. Waarom had dit struikje besloten om precies hier te groeien, in deze droge aarde. Waar het een muur vormde tussen de zwarte kater en zijn doel. Hij kon onmogelijk de kleine muis bereiken die zich achter de struik verschool. Gefrustreerd zette hij zijn klauwen in de takken van de struik voor hij zich omdraaide. De arme struik liet hij achter met diepe sneden in het hout.
Met een rustige tred gleed hij tussen de bomen door, steeds dieper het rogue territory in. Gedachtes stormde door zijn hoofd heen terwijl hij de stille rust opzocht. Veel van zijn keuzes had hij spijt van en Secret genoot van deze tijden waarin hij erover na kun denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
New story 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimema 28 nov 2016 - 13:19

Zoals altijd was Amare aan het jagen wanneer ze niets beter te doen had. Het was een soort bezigheidstherapie voor haar. Behalve het aanvullen van haar kleine voorraadje aan prooi kon ze tijdens het jagen ook erg goed haar gedachten van zich af zetten. Wat was er nou fijner dan je op iets focussen zonder daarbij schreeuwende gedachtes te hebben die door je hoofd leken te vliegen? Buiten dat hield ze ook erg van de koelte van de herst. Het was niet ijzig koud, maar frist genoeg om je er onbehaaglijk bij te voelen. Het was een kou die je na een tijdje zou vergeten omdat je er één mee was geworden. Eentje die er voor zorgde dat de lucht zacht werd en haar streelde. Haar lievelingsweer. Zachtjes trippelde de verder, met poten die de bladeren gevangen door ijzel liet knisperen. Plots dreef een zwakke lucht van BloodClan haar neus binnen. Ze raakte vrijwel meteen in paniek. Ze had tot nu toe geen positieve ervaring gehad met dit bij elkaar geraapte groepje zwakzinnigen. Draco.. Shark.. Alle herinneringen van deze twee katten kwamen terug. Ze moest hier zo snel mogelijk wel. Maar nog voor ze luidruchtig weg kon sprintten werd de geur verrassend sterker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Secret
Member
New story YbFgrtP
Kaiden
125
Actief
Secrets are for losers like me

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Secret
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimema 28 nov 2016 - 14:13

Met trillende snorharen bleef hij stil staan, de constante stroom aan geuren was verbroken. Zijn ogen gingen heen en weer terwijl hij de geuren naging. Bomen, een vaag restje van eekhoorn, twoleggeur meegedragen door de frisse wind en kat. Een overduidelijke geur van Rogue. Zelden kwam hij in dit gebied maar hij had meer dan genoeg ervaring met die soort. Soms had je geluk en waren het verdwaalde kittypets, meestal waren het kille moordenaars. Zijn haren schoten omhoog bij de gedachte. "Wie?" siste hij uit in de meest dreigende toon die hij kon opbrengen. In zijn gedachten speelde zich vele scenarios af die hem waakzaam hielden. Klaar om de wereld van een smerige Rogue af te helpen stond hij daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
New story 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimema 28 nov 2016 - 14:33

''Wie?'' siste een stem plotseling. Als ze nu vluchtte dan was ze wel erg laf. Met wat ongeluk kwam hij zelfs nog achter haar aan. Met tegenzin onthulde ze zichzelf en stapte de struiken uit. Meteen stond ze oog in oog met de kat die net gesproken had. Het was een grijze kater die net wat Moons ouder leek dan haar. Een sterke elitegeur hing om hem heen. Ja, dit was de kat die ze net rook. Het liefst wou ze niks meer met deze groep te maken hebben, maar ze leek nu niet bepaald een keus te hebben. ''Amare.'' Sprak ze sterk. Haar groene ogen doorboorden de zijne. Ze vroeg zich af waarom hij wou weten wie ze was als hij waarschijnlijk toch van plan was om haar af te slachten. Niet dat dat hem zou lukken.. ''Mag ik ook nog weten wie jij bent? Je zit toch zeker niet in een identiteitscrisis?'' Natuurlijk was het dom om enige reactie uit te lokken, maar een lolletje kon geen kwaad, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Secret
Member
New story YbFgrtP
Kaiden
125
Actief
Secrets are for losers like me

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Secret
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimema 28 nov 2016 - 20:09

Hij keek op van de poes die uit de struiken stapte. Ze was niet wat hij verwacht had in dit ruige gebied. Misschien vielen niet alle katten meteen aan zoals hij geneigd was te doen, dat betekende niet dat hij zijn waakzaamheid verloor. Zijn haren zakte naar beneden en zijn boze blik verzachte net iets. "Secret" Antwoordde hij van zijn stuk gebracht door haar vraag. "En voor zover ik weet zit ik in geen enkele crisis" vervolgde hij. Secret's ogen gleden over zwart witte lichaam van de kattin. "Jij dan wel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
New story 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 15:16

Secret.. Aparte naam.. Maar ze had wel gekkere gehoord. Plots vroeg hij naar haar. Even hapte ze naar adem. Natuurlijk zat ze in een crisis. Door haar was haar halfbroer het mikpunt van nare opmerkingen geworden in zijn clan. Ze was bijna dood gebloed. Ze is erachter gekomen dat haar vader haar heeft verraden.. Langzaam wendde ze haar blik van hem af en zuchtte ze. ''Dat doet er niet toe.'' Niet vandaag. ''Iedereen heeft wel zijn lastige periodes. Daar is niets bijzonders aan.'' Waarom zei ze zoiets tegen een wildvreemde, een BloodClanner zelfs? Waarschijnlijk omdat ze niet bang was voor de waarheid. Haar humeur was spontaan omgeslagen van vijandig en pesterig naar direct, maar respectvol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Secret
Member
New story YbFgrtP
Kaiden
125
Actief
Secrets are for losers like me

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Secret
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 19:48

Secret knikte langzaam terwijl hij de woorden verwerkte. Iedereen heeft wel eens lastige periodes... Hij niet. Misschien toen hij de keuze maakte om zijn clan te verlaten. Niet dat hij de clan nou miste, het ging om de schaamte. De vernedering van katten die hem afkeurend aanstaarde. Ja, dat was best een lastige periode geweest. "Kittens niet" Antwoordde hij betweterig. "Die hebben het eenvoudig." Haar houding veranderde ook zijn gedrag van waakzaam naar nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
New story 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 21:20

De poes knikte instemmend. Als kitten was zij ook erg vrolijk geweest, terwijl ze nu zo haar ''periodes'' had. Ze wou het geen depressie noemen omdat anderen die toegaven dat ze sad waren in haar ogen erg zwak waren. Natuurlijk, door het vele gezeik in haar leven was ze alles behalve gelukkig. Maar ze vocht tenminste. Ze deed niet zielig. Iedereen was immers ergens ongelukkig over, toch? Daarom besloot ze ook dit niet uit te spreken. ''Maar komt dat door hun onwetendheid of door het feit dat hun hersenen gewoon minder ontwikkeld zijn?'' Merkte ze filosofisch op. Interessant om over na te denken. Iedere kat jonger dan 6 Moons had op haar erg gelukkig overgekomen. Het was gek hoe de twee katten die voorheen zo vijandig tegenover elkaar waren nu spontaan zo'n gesprek konden hebben. Blijkbaar was niet iedere BloodClanner uit op het gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Secret
Member
New story YbFgrtP
Kaiden
125
Actief
Secrets are for losers like me

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Secret
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 21:58

Okay, good question. Hij kneep zijn ogen lichtjes samen in de gedachtezoektocht naar het antwoord. Hij als kitten had nooit aandacht besteed aan dingen die niet mama of papa waren. Zijn ouders waren er altijd geweest. Maar wat als zijn ouders er niet waren geweest? Secret kon zich niet voorstellen dat hij daar aandacht aan had besteed als kitten. "Ik denk dat het een combinatie is." Hij tikte met zijn klauwen tegen een kiezel op de grond. "In ieder geval jaloersmakend" grinnikte hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
New story 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 22:06

De poes gaf een schuin glimlachje vrij. ''Ja.'' Zuchtte ze. ''Ja inderdaad.'' Ze had er op de jonge leeftijd van 8 Moons al alleen voor gestaan. Al erg vroeg leerde ze wat echt overleven was. En dat was meer dan alleen maar wat kunnen vechten en jagen. Soms moest je even stoppen met nadenken om het te overleven. In sommige situaties zou je gevoelens toelaten je dood zijn. ''Wat heeft jou eigenlijk naar de BloodClan gebracht, of ben je daar echt geboren?'' Ze wist dat de elite vrijwel iedereen toeliet. Het was dus goed mogelijk dat de kater tegenover haar dus een andere afkomst was. En anders was ze nog steeds benieuwd naar hoe BloodClankittens werden opgevoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Secret
Member
New story YbFgrtP
Kaiden
125
Actief
Secrets are for losers like me

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Secret
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 22:12

Hij had het gevoel dat zijn gesprekspartner een tragisch verleden achter de rug had. Waar hij met wat heen en weer gevraag wel achter zou kunnen komen. Met Rogue's wist je het nooit, zo geboren, clan uitgestuurd, er waren allerlei mogelijkheden. Het verbaasde hem niets dat ze met dezelfde vragen had en Secret had geen probleem met het antwoorden. "Gebracht. Was een Thunderclanner en ben samen met mijn zus vertrokken." Een kleine zucht ontsnapte. "Maar het aanpassen ging vrij snel." Zijn blik ging naar haar. "En jij? Altijd een Rogue geweest?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
New story 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 22:19

Secret gaf verrassend makkelijk antwoord op haar vragen. Deed het hem echt niets? ''Nee, maar ik herinner met niet veel van toen ik nog door mijn moeder werd gevoed.'' Ze slikte even. ''Mijn moeder was een Kittypet en mijn vader een Rogue. Al snel besloot hij om haar achter te laten en mij alleen op te voeden.'' Ze sprak met een zware minachting over haar vader. Hier was ze zelf ook pas kort geleden achter gekomen. Wie verliet nou zijn mate en stal hun kind? Haar moeder zal vast nog steeds met de onzekerheid zitten of ze ooit nog terug komen. Ze schaamde zich ook lichtelijk over haar Kittypetafkomst. Dat was nou niet bepaald iets om trots op te zijn. In haar vloeide zwak bloed. En dat zou ze ook doorgeven aan de volgende generaties, mocht het daar ooit van komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Secret
Member
New story YbFgrtP
Kaiden
125
Actief
Secrets are for losers like me

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Secret
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 22:26

Zijn eerste reactie was iets van minachting bij de melding van een kittypet maar zijn blik schoot snel weer terug naar neutraal. Het klonk slechter dan zijn leven. Zijn jeugd tot een paar maanden geleden was fantastisch geweest. Natuurlijk was hij een rebel geweest en had nooit iets met regels gehad maar pas toen hij de clan verliet kwam zijn echt wilde kant naar boven. Nooit had hij gedacht dat hij ervan kon houden om een keel door te klauwen tot een kat onder hem stierf. "Dat is laag" antwoordde hij eerlijk. "Echt." Hij zwiepte zijn staart van links naar rechts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
New story 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 22:33

Haar ogen vernauwde even toen ze zijn korte momentje van minachting opmerkte. Ze had niet moeten vertellen dat ze half Kittypet was. Wie weet zou hier wat problemen van kunnen komen. ''Klopt.'' Antwoordde ze simpel. Hij mocht denken wat hij wou. Er was niemand die ook maar een spoortje van Kittypetzwakte bij haar op zou merken. Ze was een vrije geest. Ze deed, zei en verwondde wat ze wou. Niets hiervan verwees naar haar afkomst. ''Wat is nou eigenlijk het grote verschil tussen de Elite en een normale clan?'' Vroeg ze plots. ''BloodClan klinkt zo overdreven luguber. Zijn jullie op jullie leefomgeving nou echt zo anders dan een normale clan?'' Oké, ze had mindere ontmoetingen met katten van deze groep gehad, maar dat waren er slechts twee. Dat zei nog niets over hoe een clan in elkaar zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Secret
Member
New story YbFgrtP
Kaiden
125
Actief
Secrets are for losers like me

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Secret
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 22:37

Nooit eerder had hij zoveel nagedacht over het verlaten van zijn clan. Het was altijd een feit geweest, een simpele oplossing na het grote gevecht. Hij had zich snel aangepast en daarmee was de spanning afgelopen. "Je hebt een paar sadistische creeps die bij ons camp rondhangen en een groepje ongeregeld maar verder is de indeling vrijwel hetzelfde." Secret raadde dat ze niet alleen katten zoals hem had ontmoet. Er zaten genoeg minder prettige types tussen. "Wat minder normen en waarden, meer dood, that's it." Concludeerde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
New story 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 7:14

Hij zei het alsof het hem niet uitmaakte, of alsof hij er zelf niet bang van werd. De ''creeps'' waren dus niet zo gek dat ze hun eigen clan aanvielen. Heel kort vroeg de poes zich af waarom ze zelf niet in een clan zat. Een clan bood warmte, liefde, voedsel, onderdak.. Maar ze schudde deze romantische gedachte snel van zich af. Ze was niet gemaakt voor het sociale en aan regels verbonden clanleven. Tuurlijk, ze had het fijn gevonden als ze vanaf haar geboorte al wist wie haar familie was. Maar dat had het wel een stuk makkelijker gemaakt. Misschien wel iets té makkelijk. Hoe kon je weten wat leven was als je het makkelijk had? ''Jij hoort duidelijk niet bij die gekken.'' Mauwde ze kalm. ''Waarom leef je er dan wel tussen?'' Ze stelde hem zoveel vragen. Het was een wonder dat hij haar niet irritant vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Secret
Member
New story YbFgrtP
Kaiden
125
Actief
Secrets are for losers like me

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Secret
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 17:32

Een korte half gesmoorde lach verliet zijn mond bij haar opmerking. Misschien zat hij niet in het gestoorde deel nee maar hij voelde zich thuis. Er was iets aan de wilde stijl dat hem altijd aan had getrokken. Als kitten al had hij meer bewondering dan angst gevoeld. "Het Thunderclan leven was niks voor mij, dit was een beter oplossing." Hij keep opzij terwijl hij naar meer woorden zocht. "I guess dat ik gewoon hier mijn aansluiting vond, ik heb niks met het Starclan volgen gedoe." Een grijns brak door op zijn gezicht. "Hoezo, zit je erover na te denken om erbij te komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
New story 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 18:02

Dat klonk als een legitieme reden. Zijzelf had het ook niet zo op het onzinnige geloofje van de clans. Natuurlijk had ze respect voor de leefstijl. Dit kwam waarschijnlijk alleen maar omdat haar halfbroer erin geloofde. Maar ze was in ieder geval niet zo goedgelovig om haar leven te laten verpesten door een stel vage regeltjes. De kater tegenover stelde plots een wel hele domme vraag. Ze keek hem even vies aan. ''Nee. Er zou geen enkele manier zijn waarop ik me kan binden aan een clan.'' Ze nam liever haar eigen besluiten. En loyaliteit? Pff.. Dat voelde ze alleen voor katten die haar respect verdienden. Niet een stel mormels waar ze toevallig mee opgescheept zou zitten. Ze grinnikte even. ''Zoveel regels en verwachtingen.. Nee.. Ik leef mijn leven liever als een eenling.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Secret
Member
New story YbFgrtP
Kaiden
125
Actief
Secrets are for losers like me

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Secret
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 18:45

Secret lachte hardop bij het zien van haar blik. Hij begreep volledig waarom ze hem zo aankijk. "Duidelijk antwoord." Hij grijnsde. Hij bleek echt geluk te hebben met deze poes. Ze was vriendelijk en bereid een gesprek te hebben. Dat waardeerde hij. Sommige Elite-katten waren zo kil dat de sfeer als regen naar beneden viel wanneer ze langsliepen. "Ik zou het niet kunnen in mijn eentje, altijd zo waakzaam moeten zijn" Secret haalde zijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
New story 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: New story   New story Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 19:36

Elk spoortje van vijandigheid tussen de twee was verdwenen. Er hing een perfecte gesprekssfeer. Toch besloot ze om wat te stoken. ''Is dat dan ook niet een soort van zwakte?'' Vroeg ze uitdagend. In haar ogen waren alle katten die hulp nodig hadden zwak, maar goed. Een groep was natuurlijk al gauw sterker dan een individu. Waarschijnlijk was dat ook precies de reden dat katten samenwerkten. Negen van de tien keer kwam het er allemaal op neer dat iedereen gewoon aan zichzelf dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New story
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: