Surrounding



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Surrounding

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blurryface
Member
Surrounding Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Surrounding   Surrounding Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 19:07

They say, "Stay in your lane, boy"
But we go where we want to
Zijn bruine ogen gleden rond het kamp. De vrieskou was niet zo erg als de vorige keer dat hij hem gesmeerd had, toch was het nogsteeds te koud voor de bruine kater om stil te zitten en dus begon hij wat rond te lopen. En rondlopen betekende denken. De kou begon al op een level te zitten dat het zelfs rillingen gaf en dus dwong de jonge kater zichzelf op te tillen en voort te lopen. Misschien dat hij dit keer op andere dingen kon focussen dan de stemmen rondom hem.

+ tagacorndust first
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Surrounding DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 22:35

De kater kwam het kamp inlopen met een muis na op jacht te zijn geweest. Het was een vrij koude dag en hij wilde het liefst ergens gaan opwarmen, maar wist dat hij daar waarschijnlijk niet de kans voor zou krijgen. Na het muisje op de prooistapel gelegd te hebben draaide hij er zich van weg om zijn blik voor een moment rond het kamp te laten gaan. Zijn ogen vielen op een kitten die rond aan het lopen was. Hij vond het opmerkelijk dat het katertje de kou wilde trotseren en niet in de nursery bleef. Hij besloot dan ook om op de kitten af te stappen en kort voor hem stil te houden. "Hey," Begroette hij Blurrykit, afwachtend of de kitten hem meteen op zou merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Surrounding Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 10:27

They say, "Stay in your lane, boy"
But we go where we want to
Door al dat rondlopen had de bruine kitten de grote kater niet opgemerkt. "Hey," hoorde hij. Of hij was te laat met opletten, of hij toonde echter geen aandacht aan wat er rondom hem gebeurde. Want Blurry botste plotseling tegen zijn poot aan en keek met een ruk omhoog. "Ja, ehm... Hoi." Kaatste hij de begroeting terug. Nogsteeds niet voor 100 procent gefocust op de deputy.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Surrounding DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 20:57

De kitten had hem blijkbaar nog niet opgemerkt, want deze liep door tot hij uiteindelijk tegen zijn poot opbotste. Dit trok duidelijk wel de aandacht van de kitten, waarvan het kopje omhoog schoot. Een zachte glimlach verscheen om zijn lippen terwijl hij neer keek op de kitten. "Heb je geen last van de kou?" Dat was misschien niet het handigste om als eerste te vragen, maar het was het eerste geweest dat bij hem op was gekomen. Acorndust moest wel eerlijk toegeven dat hij misschien niet de beste was met kittens, maar hij kon dat altijd verbeteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Surrounding Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 16:41

They say, "Stay in your lane, boy"
But we go where we want to
Hij bleef de grote kater nogsteeds twijfelend aankijkend. Maar zijn verwarring verdween al snel nadat er een glimlach rond zijn lippen vormde. "Heb je geen last van de kou?" Eerst drong het niet door tot de bruine tabby. Maar al snel werd hij terug de realiteit in geduwd en tilde zijn kop wat verder omhoog om de ander wijs te maken dat hij heus wel aan het opletten was. "Ja-nee... Eh... Nee, ik heb er geen last van." Zei hij snel. Hij had een dikke vacht, hij kon het wel aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Surrounding DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 17:02

De kitten leek hem nu wat duidelijker aan te kijken door zijn kop wat verder omhoog te doen. Hij had niet helemaal door of hij de volledige aandacht had van de kitten, maar deze antwoordde op zijn minst op zijn vragen. Het was goed dat de kitten geen last had van de kou, want het zou alleen nog maar kouder gaan worden als leafbare er eenmaal was. "Dat is goed, want het is vrij koud." Zelf had hij er natuurlijk ook geen last van, gezien hij er al wel aan gewend was en zijn vacht hielp ook zeker tegen de kou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Surrounding Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 16:32

They say, "Stay in your lane, boy"
But we go where we want to
De kater leek zijn antwoord voldoende vinden. Waardoor de kitten opgelucht zijn schouders ontspande. Hij had ook niet gewacht op een andere vraag. "Dat is goed, want het is vrij koud." Zei hij terug. Blurrykit knikte. "Rennen helpt." Miauwde de kitten vervolgens. Ugh, tuurlijk. Dat moest de oudere kater al weten. Erg origineel.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Surrounding DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimema 5 dec 2016 - 16:05

Een kort knikje kwam van de kater bij de opmerking over rennen. Dat was namelijk zeker waar, rennen hield je altijd wel warm. "Dat is waar," Zei hij dan ook terwijl hij naar de kitten keek. "Ben je snel met rennen?" Kittens waren nog wel eens trots op wat ze konden, dus hij hoopte dat dit een vraag was die de kitten wel aan zou spreken. Ook al kon het natuurlijk ook zo zijn dat Blurrykit zichzelf niet snel vond en hij dus een vraag had gesteld die eigenlijk taboe was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Surrounding Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimevr 9 dec 2016 - 12:18

They say, "Stay in your lane, boy"
But we go where we want to
Oké. Hij leek bij een goed blaadje te vallen bij de oude kater. Wat een goed tegen was, toch? "Dat is waar," stemde hij er ook mee in. Logisch, aangezien iedereen dat al wel wist. "Ben je snel met rennen?" Dat was een mindbreaker. Kon hij snel rennen? Eerlijk gezegd had de kitten niet echt genoeg gerend omdat echt te bepalen. Dus hield Blurry zijn schouders op. "Uhm... Ik denk het." Zei hij weer twijfelend. Als hij ja zei zou hij eerder vol van zichzelf klinken. En een nee was ook al niet voldoende. Ertussenin leek op de beste oplossing.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Surrounding DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimema 12 dec 2016 - 14:24

Proberend een gesprek te houden met de kitten leek toch moeilijker te zijn dan hij had gedacht, vooral door de reacties die hij terug kreeg. Misschien was hij niet de juiste vragen aan het stellen? Of waren de vragen niet interessant genoeg? Het lag er natuurlijk ook aan wat voor een kitten hij voor zich had en dat was iets wat nog niet echt duidelijk voor hem was. Deze keer kwam er dan ook een licht twijfelend antwoord. Acorndust had er niet veel achter gezocht als de kitten had gezegd dat hij snel was, maar leek erop dat Blurrykit niet een kitten was die van opscheppen hield. Echter bleef hij voor nu stil, niet wetend of een volgende vraag die hij zou stellen wel goed over zou komen bij de kitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Surrounding Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimeza 31 dec 2016 - 12:41

They say, "Stay in your lane, boy"
But we go where we want to
Het leek alsof de oude kater al langzaamaan meer wist te weten van de kitten, ondanks dat Blurry alles zo gesloten mogelijk wou houden. Maar waarschijnlijk was hij al best wel stil geweest voor een kitten van zijn leeftijd. "Ji- U bent toch de Deputy?" Natuurlijk, een zeer domme vraag. Hij wist het al. Toch vond hij dat de beste openingszin was om zijn vraag zo voorzichtig mogelijk te stellen. "Nou, uhm... Ik word Apprentice binnen een maan en ja... Ik bedoel dit niet forcerend, hoor. U bepaalt natuurlijk, en Tallstar ook", ratelde hij weer af. Nee, hij moest focussen op zijn doel. "Ik bedoel natuurlijk, of U... misschien met Tallstar kan bespreken of ik een wat meer geduldige mentor mag. Ik wil niet zeggen dat ik een probleem ben, ofzo. Nee, nee ik ben niet echt... Zoals de rest." Zijn stem werd met elke woord wat zachter. Hij moest het goed aanpakken. Hoe kon hij het vertellen zonder gemeen of nutteloos voor te komen?

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Surrounding DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 16:44

De vraag of hij de deputy was, liet hem voor een moment verbaasd kijken voor hij een kort knikje gaf. "Dat ben ik inderdaad." Bevestigde hij ook nog eens. Waarom de kitten het hem vroeg had hij geen idee van, maar al gauw begon Blurrykit verder te praten. De kitten zou over een maan apprentice worden en vroeg of hij een geduldige mentor zou mogen krijgen. Het was natuurlijk altijd iets om rekening mee te kunnen houden, echter vroeg hij zich wel af wat hier de reden voor was. "Dat kan ik met Tallstar bespreken." Antwoordde hij dan ook eerlijk. "Maar is er een reden voor dat je een geduldige mentor wilt?" Het kon soms een hele normale reden zijn, maar toch vroeg hij het voor de zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Surrounding Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 15:15

They say, "Stay in your lane, boy"
But we go where we want to
Gelukkig had Blur het tenminste niet verkeerd over zijn rang. Het was een beetje wennen aangezien hij meer gewend was aan Innerstar en Tallshadow. Maar hij leek met de dagen mee er steeds meer aan te wennen dat Innerstar er niet meer was. In verandering was hij nooit fan van geweest. Maar wat hij wel kon, was dingen accepteren. "Dat kan ik met Tallstar bespreken. Maar is er een reden voor dat je een geduldige mentor wilt?" Kwam de vraag. Waarna de jonge kater even wegkeek. Right. Hij kon het hem wel vertellen, toch? Het was zijn deputy. Die had het recht om te weten waarom de bruine tabby een geduldige mentor nodig had. Niet dat iedereen in de Clan ongeduldig was. Maar hij kende ShadowClan wel. Katten die graag trotse warriors willen maken van hun apprentices, en snel ook. En om eerlijk te zijn hield hij niet van haast, en al helemaal niet als hij echt geduwd wordt naar de top. "Ik zie ze-" Nee, zo kon hij het niet uitleggen. Meteen mauwde hij erachteraan. "Ik zie dingen." Zei hij bijna fluisterend. Zou hij hiervoor worden beoordeeld?

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Surrounding DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimevr 20 jan 2017 - 15:57

Acorndust
Some lyrics or smth random
Misschien had hij de vraag niet zo direct moeten stellen, maar hij was nou eenmaar iemand die nog wel eens directe vragen kon stellen. Er waren er dan ook genoeg die hem soms te direct vonden en daardoor zijn mening of vragen niet altijd evenveel waardeerden. Het antwoord dat hij echter van de kitten kreeg deed hem lichtelijk fronsen. Het was tenslotte niet een antwoord dat hij had verwacht, maar ook niet iets wat het duidelijker maakte, want nu kwam de vraag wat voor dingen de kitten zag. Dit zou weer een directe vraag zijn en of hij een antwoord zou krijgen was nog maar de vraag. Hij besloot echter nog niet te oordelen en de vraag rustig te stellen. "Wat voor een dingen zie je?" Hij stelde de vraag rustig en probeerde de kitten in de ogen aan te kijken om te zien of hij daar ook een antwoord vandaag kon krijgen.


[Sorry voor de late reactie]
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Surrounding Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimevr 20 jan 2017 - 17:02


Alhoewel Blur liever had gewild dat de kater weggelopen was, begon hij gelijk ook al twijfels te krijgen met wat een betere optie leek. "Wat voor een dingen zie je?" Kwam de vraag, wat de kitten eerder al verwacht had, maar toch was hij er niet klaar voor. Zijn bruine ogen keken de Deputy voor een lange, stille tijd aan. Alsof hij dwars door hem keek en niet eens bewust was van wat er gevraagd werd. Maar al snel beseffend kijk hij weer op, alsof hij voor eventjes in een andere wereld gestapt was. "Zie jij ze niet?" Vroeg hij voorzichtig. "Ze zijn er overal." Voegde hij er zachtjes aan toe. Zou hij het echt vertellen? Was er een weg terug nu?

I've been thinking too much
help me
-
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Surrounding DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Surrounding   Surrounding Icon_minitimezo 26 feb 2017 - 17:32

Misschien had hij de vraag kunnen verwachten, maar om een antwoord te krijgen moest hij zelf nu waarschijnlijk voorzichtig zijn met wat hij zou antwoorden. "Ik weet niet of we hetzelfde zien als je me niet verteld wat je kunt zien." Het was een poging waard om het op deze manier te doen, ook al wist hij niet of het ook echt zou gaan werken met de kitten. Hij moest zorgen dat de kitten hem genoeg zou gaan vertrouwen om het hem te vertellen, maar of dat zou lukken was de vraag. Hij kon zich echter niet bedenken wat de kitten zou kunnen zien en daarom wachtte hij dan ook of de kitten het hem zou gaan vertellen of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Surrounding
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: