Heavykit;; the child we lost 1963



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Heavykit;; the child we lost 1963

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Curdledmilk
Member
Heavykit;; the child we lost 1963 100
Ez
172
Actief
give it up for the milk carton angel, soaked in vomit, tied up at the kitchen table

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Curdledmilk
BerichtOnderwerp: Heavykit;; the child we lost 1963   Heavykit;; the child we lost 1963 Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 21:10

Haar smalle lichaam wurmde zich weer eens door de ingang van de nursery heen. Ze geeuwde en keek slaperig rond. Ze had weinig geslapen die nacht, maar dat weerhield haar er niet van meteen te gaan checken in de nursery zodra ze ontwaakte. Ze wou Heavykit gaan bezoeken. Curdledmilk wou zeker zijn dat het goed ging met het kleine schatje, want ze wist niet in welke maten de kit besefte wat er gebeurd was. Hij was nog maar vier manen oud - Curdled was twaalf manen. Het was zo raar dat ze de kitten gevonden had toen ze acht manen was. En dat haar goede vriendin toen overleden was. Het was vooral oneerlijk. Dat ze al op jonge leeftijd begon te verliezen. En dat gold al helemaal voor de kitten die zijn moeder kwijt geraakt was bij de geboorte. Heavy werd wel gevoed door de queens die melk te veel hadden, maar het idee dat hij zijn echte moeder niet had, maakte Curdledmilk verdrietig.
Ze porde zachtjes tegen de kit. "Hey, kleintje, hoe gaat het met je vandaag?" vroeg ze met een glimlachje op haar beige gelaat. De donkere vlekjes op haar roze neusje gaven haar een bepaald karakter. De meesten vonden dat het er lief uit zag. Dat vond ze fijn; ze wou niets anders dan lief zijn voor anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavykit
Member
Heavykit;; the child we lost 1963 DPKsfdL
Yep she's back || Tess
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heavykit
BerichtOnderwerp: Re: Heavykit;; the child we lost 1963   Heavykit;; the child we lost 1963 Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 21:25

Zoals elke ochtend zat Heavykit al vroeg op. Nog voor meeste van de andere kits op waren zat hij op de uitkijk. De vijand leefde nog steeds, hij kwam nog steeds naar zijn gevoel te vaak binnen en hij merkte op dat hoe kouder het werd buiten hoe meer de vijand in hun veilige haventje te zien was. Maar elk dier kreeg toch een wintervacht? Dus hij zou toch helemaal geen last hebben van de kou? De kittens kop schoot op bij een geluid en meteen wende hij zijn kopje erheen, was dit dan het moment, kwam de vijand dan nu een aanval plegen. Gelukkig was het enkel een andere kitten die begon te ontwaken en net als vele van hun klaar was voor een potje worstelen. Vaak met broertjes of zusjes. De grijze kitten wendde even zijn kop naar het nestje van zijn pleegmoeder, ja echte broers en zussen had hij niet voor zover hij wist en hij had ook niet echt wat met deze kittens. Ze begrepen hem niet, het gevaar dat hij zag niet, maar het was er echt. Meneer vlieg was gevaarlijk hij was er heilig van overtuigd.
Hij was echter zo in gedachte verzonken dat hij helemaal niet door had dat er iemand naar hem toe was gelopen tot de poes al naast hem stond en hem porde. Zijn grijze oren schoten naar beneden en hij keek meteen op naar de poes. Tot hij door had wie het was. Zijn houding veranderde meteen en de blauwe ogen begonnen te glimmen. Het was Curdledmilk, yes, eindelijk, daar was ze weer waar had ze zo lang op gewacht. De kleine kitten sprong op en keek haar enthousiast aan. 'Goed Curdledmilk, ik heb een bondgenoot gemaakt in de strijd tegen meneer vlieg' vertelde hij vrolijk, tuurlijk had hij deze poes alles verteld over zijn aartsvijand. 'Helaas ben ik er ook achter gekomen dat er iemand samen werkt met meneer vlieg, we hebben een verrader in ons midden'
Terug naar boven Ga naar beneden
Curdledmilk
Member
Heavykit;; the child we lost 1963 100
Ez
172
Actief
give it up for the milk carton angel, soaked in vomit, tied up at the kitchen table

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Curdledmilk
BerichtOnderwerp: Re: Heavykit;; the child we lost 1963   Heavykit;; the child we lost 1963 Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 21:34

Ze had de kitten gepord, en grinnikte toen Heavykit naar haar opkeek. Ze zag de verandering in zijn lichaamshouding, zijn lichaamstaal verzachtte precies ook, en zijn oogjes glimden lief. De poes had hem gevraagd hoe het ging met hem, en hij had direct een antwoord klaar; 'Goed Curdledmilk, ik heb een bondgenoot gemaakt in de strijd tegen meneer vlieg.' Ze trok een verbaasd gezicht en keek hem geïnteresseerd aan. Ze had het hele verhaal over meneer vlieg al mogen aanhoren, en toen had ze ook al geamuseerd zitten grinniken. Kittens waren werkelijk enig. 'Helaas ben ik er ook achter gekomen dat er iemand samen werkt met meneer vlieg, we hebben een verrader in ons midden.' Ze ging zitten, sloeg haar staart om haar poten heen en maakte een verbouwereerd 'ohhh' geluidje. "Nou zeg, wie durft er zelfs samen te spannen met meneer vlieg? Zou je die verader niet eens gauw uitschakelen met die bondgenoot?" Ze glimlachte zacht naar hem en kwam op nog een vraag. "En wie is je bondgenoot? Zeker dat je ie honderd procent kan vertrouwen, dat ie niet ook een verrader wordt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavykit
Member
Heavykit;; the child we lost 1963 DPKsfdL
Yep she's back || Tess
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heavykit
BerichtOnderwerp: Re: Heavykit;; the child we lost 1963   Heavykit;; the child we lost 1963 Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 22:24

Het was duidelijk waar de grijze kitten mee geobsedeerd was, maar hey daar was hij een kitten voor, nu kon het nog. Later zou hij vanzelf wel bijdragen, waarschijnlijk... hopelijk. En hij werd er al helemaal alleen maar blijer van gezien er iemand was die werkelijk geintereseerd naar hem zat te luisteren en het was nog wel een warrior, hoe cool was dat. Kort keek hij rond opzoek naar de indringer maar op dit moment leek die afwezig te zijn, gelukkig. Alles was veilig. "Nou zeg, wie durft er zelfs samen te spannen met meneer vlieg? Zou je die verader niet eens gauw uitschakelen met die bondgenoot?" vroeg de poes voor hem. 'Haar naam is Wolfkit, ze noemt zichzelf Wolfstar maar ik geloof dat echt niet, en Meneer vlieg is haar deputy zegt ze. Dat hij haar van een hond heeft gered maar dat kan niet. Echt niet. Meneer vlieg is het pure slecht, het ergste van het ergste' sprak hij duidelijk en enthousiast. "En wie is je bondgenoot? Zeker dat je ie honderd procent kan vertrouwen, dat ie niet ook een verrader wordt?" Wacht, daar had ze best een goed punt, hoe wist hij dat hij goed was. Hoe wist hij dat hij geen spion was van meneer vlieg, dat hij geen vijand was. Misschien moest hij hem maar even goed achtervolgen en erachter komen of hij wel echt goed was. 'Zijn naam is Blurrykit.. En ik weet het niet.. Ik denk dat ik hem maar goed moet gaan onderzoeken' Fluisterde hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Curdledmilk
Member
Heavykit;; the child we lost 1963 100
Ez
172
Actief
give it up for the milk carton angel, soaked in vomit, tied up at the kitchen table

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Curdledmilk
BerichtOnderwerp: Re: Heavykit;; the child we lost 1963   Heavykit;; the child we lost 1963 Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 18:34

Ze was blij dat de kit gelukkig leek met hoe geïnteresseerd ze was. De jonge poes vroeg hem wie er zelfs durfde samen te spannen met meneer vlieg. 'Haar naam is Wolfkit, ze noemt zichzelf Wolfstar maar ik geloof dat echt niet, en Meneer vlieg is haar deputy zegt ze. Dat hij haar van een hond heeft gered maar dat kan niet. Echt niet. Meneer vlieg is het pure slecht, het ergste van het ergste', vertelde hij haar, en ze knikte begrijpend, vroeg vervolgens hoe zijn bondgenoot heette en of hij hem wel kon vertrouwen. Heavy leek na te denken. 'Zijn naam is Blurrykit.. En ik weet het niet.. Ik denk dat ik hem maar goed moet gaan onderzoeken.' Ze grinnikte op het gefluister aan het einde van de zin. "Phoe, die Wolfstar, dat moet onzin zijn, waarschijnlijk heeft ze haar negen levens nog niet eens! En wat een stomme deputy heeft ze dan wel niet." Ze tikte Heavykit tegen zijn oortje met haar staart. "Ja, je moet wel onderzoeken of Blurrykit te vertrouwen is, je wilt toch niet dat hij een spion is?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavykit
Member
Heavykit;; the child we lost 1963 DPKsfdL
Yep she's back || Tess
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heavykit
BerichtOnderwerp: Re: Heavykit;; the child we lost 1963   Heavykit;; the child we lost 1963 Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 19:33

"Phoe, die Wolfstar, dat moet onzin zijn, waarschijnlijk heeft ze haar negen levens nog niet eens! En wat een stomme deputy heeft ze dan wel niet." Zie je hij wist wel dat hij gelijk had, zelfs een warrior stond achter hem. Hij wist dat hij op Curdledmilk kon rekenen. Hij wist wel zeker dat ze haar negen levens nog niet had gekregen. En starclan dan, die zou het toch nooit goed vinden dat Meneer vlieg de nieuwe leider zou gaan worden, dat zou Starclan hun toch nooit aan doen. "Ja, ze kan helemaal geen leider zijn want dat ben ik al. Ik ben al Heavystar, we hebben geen twee leiders en... en.." Hij probeerde weer eens te snel te praten zonder adem te halen. Hierdoor stikte hij bijna in zijn eigen woorden, waardoor hij zich bedacht eerst diep adem te halen. 'En starclan zou meneer vlieg nooit goed vinden ze zouden wel een teken naar Acefray gestuurd hebben dan, hij kan geen leider worden later, starclan zou ons dat nooit aandoen' Hij knikte even, hij was het compleet eens met zijn eigen worden. "Ja, je moet wel onderzoeken of Blurrykit te vertrouwen is, je wilt toch niet dat hij een spion is?" Vroeg de crème kleurige poes voor hem. 'Maak je geen zorgen Curdledmilk, ik heb belooft mijn uiterste best te doen en dat ga ik ook zeker doen ik laat geen spionnen en verraders hier, ik zal hem even goed bekijken op zijn actie's voor ik hem informatie geef' knikte hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Curdledmilk
Member
Heavykit;; the child we lost 1963 100
Ez
172
Actief
give it up for the milk carton angel, soaked in vomit, tied up at the kitchen table

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Curdledmilk
BerichtOnderwerp: Re: Heavykit;; the child we lost 1963   Heavykit;; the child we lost 1963 Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 20:52

Curdledmilk had gezegd dat Wolfkit vast geen negen levens en deputy had. Ze keek Heavykit aan, die weer klaar was om te spreken. "Ja, ze kan helemaal geen leider zijn want dat ben ik al. Ik ben al Heavystar, we hebben geen twee leiders en... en.." Ze grinnikte, Heavy vergat altijd te ademen als hij vrolijk was. 'En starclan zou meneer vlieg nooit goed vinden ze zouden wel een teken naar Acefray gestuurd hebben dan, hij kan geen leider worden later, starclan zou ons dat nooit aandoen.' Ze knikte instemmend. De kitten had helemaal gelijk. Eigenlijk klonk hij best zinnig. 'Maak je geen zorgen Curdledmilk, ik heb belooft mijn uiterste best te doen en dat ga ik ook zeker doen ik laat geen spionnen en verraders hier, ik zal hem even goed bekijken op zijn actie's voor ik hem informatie geef.' De jonge kat knikte trots. "Dat is goed, Heavystar, ik vertrouw op uw intelligentie. Als uw o zo trouwe warrior Curdledmilk enige betekenis kan hebben voor u in uw strijd tegen de neppe leader en de neppe deputy, dan hoort ze het graag!"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heavykit;; the child we lost 1963
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: