We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Mijn bende van ellende :') zo 11 dec 2016 - 16:55
Ik dacht ik kan wel weer eens een topic search openen. Per kat staat er wel bij hoeveel nieuwe topics ik zoek.
Creamyfrost - RiverClan warrior - 29 moons Voor Creamyfrost zoek ik maar één topic. Hij ligt op het moment in de Medicine Cat's den. Dus kan alleen met een RiverClan kat.
1)Stonepaw Niet meer topics
Claw - Elite leader - 43 moons Ook voor hem maar één topic. Is overal mogelijk, maar hij gaat niet zomaar alleen Clangebied binnen. Dus daar moet dan een goede reden voor zijn.
1) Draco Niet meer topics
Chawl - Elite Young One - 8 moons Voor hem zoek ik ongeveer 3 topics. Deze kunnen in het BloodClan kamp, Twoleg place, Wastelands of Rogue gebied.
1) Rascal 2) 3)
Eveningpaw - ThunderClan apprentice - 7 moons Voor haar zoek ik ook ongeveer 3 topics. Deze kunnen in ThunderClan gebied, bij Fourtrees, bij de Boundaries of in Twoleg place.
1) Snowdance 2) Oceanbreeze 3) Branchpaw' Niet meer topics
Honeyspots - RiverClan senior warrior - 50 moons Voor haar zoek ik 2 topics. Deze kunnen in RiverClan gebied, bij Fourtrees of bij de Boundaries.
1) Sacredfire 2) Butterpact Niet meer topics
I'm hunting with StarClan
#ButterForPresident
Laatst aangepast door Creamyfrost op ma 19 dec 2016 - 8:38; in totaal 6 keer bewerkt
Aspenpaw.
Member
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
Onderwerp: Re: Mijn bende van ellende :') zo 11 dec 2016 - 17:08
Same tbh maar ik neem graag risico's in het leven Topicje Stonepaw x Creamyfrost? Ik kan wel maken c:
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Mijn bende van ellende :') wo 14 dec 2016 - 10:26
Als je zin hebt kunnen Eveningpaw en Oceanbreeze ook wel een topic.. Sinds ze Deputy is kan het zijn dat ze vaker het kamp uit gaat/moet.. Daarbij is het denk ik nog niet duidelijk voor de ander clans dat ze Deputy is dus kan het misschien wel grappig worden...
Eveningstar
Clanleader
Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.