Hope for the morning - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hope for the morning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 dec 2016 - 21:54

"Hoewel dit voor mij erg vreemd is ben ik blij je weer te zien." Draco snorde zachtjes als instemming. Ook hij was blij om de Rogue weer te zien na zo'n lange tijd. Het eerste vertrouwde sinds een jaar. Samen met Stonepaw natuurlijk. Maar het lag zo anders tussen de twee. Met Stonepaw had hij ruzie gehad en het nooit kunnen uitleggen. Aan Amare had hij zo'n beetje zijn liefde verklaard voor hij vertrok. Op dat moment de waarheid en nu? Draco had geen enkele zekerheid of het echte liefde was of gewoon zijn hersenen die dat woudden. Alleen omdat alles zo anders was. No problem, hij had plenty time om dit nu alleen met Amare uit te zoeken...
Dus niet. ''Hey Draco, stel me eens voor aan je vriend daar.'' Zijn kop schoot omhoog en op dit moment kon hij wel door de grond zakken. What the hell deed Stone hier? En natuurlijk moest hij denken dat Draco weer aan het cheaten was. Hoe ging hij ooit uitleggen dat nee hij cheatte niet nu, maar in het verleden en dit was nog van toen. "Oh hi Stone, dit is um Amare."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 dec 2016 - 11:14

Zijn instemming met haar antwoord deed haar goed. Een heel jaar lang had de kater door haar hoofd gespookt. Heel het jaar had ze zich afgevraagd of hij ooit nog terug zou komen. En of dat dan voor haar zou zijn. Plots galmde er een onbekende stem door haar schuur: ''Hey Draco, stel me eens voor aan je vriend daar.'' Een vrij jonge, grijze kater stapte naar binnen. Hij had een duidelijke BloodClanlucht om zich heen. Dan was het vrij normaal dat hij zijn clanmate kende. Was het een vriend van Draco? Of kwam hij hem waarschuwen dat hij niet met Rogues moest rondhangen? Geduldig wachtte de tuxedo poes af. "Oh hi Stone, dit is um Amare." Zei Draco plots. De poes was verward. Wat betekende Stone zijn komst? Hoe dan ook, dit was haar territorium. Ze sprong handig overeind en liep een eindje richting de indringer. "Hi there. Ik ben Amare, de vriendin van je vriend daar." Ze nam even een pauze om de sneeuwwitte kater aan te wijzen. "Ik wil best vriendelijk blijven, maar dan vertel je me wel eerst wat je hier zomaar doet." Ze was weer de oude. Waarom kon ze zo niet zijn waar alleen Draco bij was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Hope for the morning - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 16:34

''Oh hi Stone, dit is um Amare,'' miauwde Draco awkward. Niet dat dat iets betekende, de witte kater was altijd al awkward geweest. De poes, Amare, leek nogal verbaast toen Stone's naam viel. ''Hi there, ik ben Amare, de vriendin van je vriend daar.'' Ze wees naar Draco. Stonepaw voelde jaloezie in hem opkomen. De vriendin of een vriendin? Wat bedoelde ze? Waarom kon één woord zo veel uitmaken? ''Ik wil best vriendelijk blijven, maar dan vertel je me wel eerst wat je hier zomaar doet.'' Vriendelijk blijven... Stonepaw had niet per sé de intentie om vriendelijk te blijven, maar hij wilde ook geen gevecht starten met Amare als ze echt gewoon een vriendin was. Stonepaw dacht na, hoe moest hij dit subtiel aanpakken?"''Ik wilde iets belangrijks melden aan mijn boyfriend over there,'' hij wees naar Draco. Als ze wel een gewone vriendin was had hij zijn eerste impressie echt verknalt, de jaloerse boyfriend. Maar voor Draco was hij bereid dat risico te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 16:41

Wanhopig keek hij naar de uitgang van de schuur die helaas geblokkeerd werd door Stonepaw's lichaam. Er was geen enkele mogelijkheid om deze situatie te ontsnappen. Misschien dachten ze dat hij een muis was als hij begon te piepen? Dan zouden ze hem waarschijnlijk vermoorden. Niet dat het veel verschil maakte want als de waarheid boven water kwam was hij ook zo goed als dood. "Hi there. Ik ben Amare, de vriendin van je vriend daar." Ok, voorlopig ging het nog goed. Hij kon het nog reden en dit overleven. "Ik wil best vriendelijk blijven, maar dan vertel je me wel eerst wat je hier zomaar doet." Geen ramp, ze waren vriendelijk. Misschien konden ze zelfs vrienden worden en was dit allemaal opgelost. Vol hoop keek hij tussen de twee terwijl hij Stonepaw's antwoord afwachtte.
''Ik wilde iets belangrijks melden aan mijn boyfriend over there.' Well Mousedung, hij was screwed. Langzaam zette hij een stap naar achteren, en nog een, en nog een... Tot hij met zijn kont tegen de muur aan stond. Met een schaapachtige grijns keek hij tussen de twee. Het was niet zijn fout dat het zo was gegaan. Hij was onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 16:55

Ze spuugde groen gif in de kater zijn gezicht toen hij het volgende zei: ''Ik wilde iets belangrijks melden aan mijn boyfriend over there.'' Wacht.. Boyfriend? Als in.. relatie? Als in.. Draco was gay? Als in hij ging vreemd? Amares lippen krulden tot een vijandelijke grauw. Eigenlijk zou ze boos moeten zijn op Draco en niet op het mede-slachtoffer tegenover haar. Maar ze kon gewoon niet boos zijn op Draco. Die schattige, witte kater die zich steeds verder van hen af bewoog. Alsof het uitmaakte of hij wel of niet tegen ze aan stond. Alsof onschuldige oogjes opzetten echt hielp. Stiekem hielp het allemaal wel. Hij was tenslotte onweerstaanbaar. Ze wendde haar ogen weer op de grijze kater, die er heilig van overtuigd was de ware te zijn voor Draco. "Pardon?" Was het enige wat ze kon uitbrengen. Meer niet. Hoe kon je dan ook iets anders zeggen in zo'n situatie? Haar blik werd al wat wateriger. "Kom me nu niet vertellen dat je zomaar het recht hebt om hier, in mijn thuis zomaar even te komen vertellen dat deze kater hier jouw "vriendje" is." Het waren lege, bitchy woorden waar ze niks mee vooruit zou komen. Maar wat kon ze dan zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Hope for the morning - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 17:06

En. Het was waar. De woorden raakten hem. En Draco? Hij deed niks, hij stond daar maar wat, alsof 'ie onschuldig was. Stonepaw negeerde de vijandelijkeheid van Amare en richtte zich op Draco. ''En ik dacht... dat ik je deze keer... wél kon vertrouwen... ik had beter moeten weten...'' Hij had zo veel emoties dat hij niks meer voelde. Hij wilde Draco verscheuren, en Amare ook. Maar dat was niet het beste idee, vooral nu niet, op dit moment. Stonepaw draaide zich om en vertrok. Hij had geen zin meer. Het had allemaal geen zin meer. Het leven. Het deed alleen maar pijn, wat hij ook deed. Er was maar één oplossing
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 17:16

Dus zo voelde het om een member te zijn met actual responsibilities. Oh god, als het zo ging wanneer je een leider was wou hij dat nooit meer worden. Alhoewel als leider kon hij zijn gezag gebruiken en uitleggen dat Amare hem alleen maar wou voor zijn- Nee Draco concentreer op dit. Right, geen tijd voor nutteloze fantasie. Hij moest iets doen aan de situatie en snel. Nogmaals ging zijn blik naar de uitgang, nope, dat was uitgesloten. Nerveus keek hij tussen de twee, alle zinnen die hij kon bedenken klonken verkeerd.
"Luister... ik... em." Dit ging helemaal verkeerd. Net nu hij Stonepaw belooft had om nooit meer te cheaten maar dit was niet helemaal dat. Dit was gewoon omdat hij ooit een soort van met Amare was. Dat kon hij toch wel begrijpen. Er was nog maar een oplossing over. Met zijn meest onschuldige blik keek hij naar de twee. "Ik moet wat dingen uitleggen... Ik heb jullie niet helemaal de waarheid vertelt misschien. Dus eh... ja, dit is awkward.. Dit is allemaal omdat ik zo'n piece of sh*t was in het verleden en met jullie allebei ging.. Maar dat is nu voorbij en dat was ik alleen maar.. eh.. vergeten om te zeggen..?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 18:23

"Ja goed zo," dacht ze verbeten toen de Stone zag vertrekken. "En kom alsjeblieft nooit meer terug." Ondertussen hing de witte kater een vaag lulverhaal op over zijn verleden. Haar blik spuugde plots vuur. Het was geen tijd voor zoete vergiffenis. "Als je het me eerder had verteld dan, zou ik je longen er nu misschien iets minder graag uit willen rukken." Siste ze. Eindelijk had ze haar hart voor iemand geopend. Eindelijk was iemand er in geslaagd om haar lievere kant te aanschouwen. Maar die iemand had haar verraden. Tranen van woede en verdriet ontsnapten uit haar ogen. En hoe graag ze die ook tegen wou houden, ze bleven doorstromen. Huilen voor iemands gezicht, of zelfs maar emoties tonen was een teken van zwakte. Ze walgde van het feit dat het nu leek alsof ze voor aandacht stond te bedelen. Want oh, wat was haar leven toch een verschrikking. "Waarom Draco?" Mauwde ze iel. "Waarom?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 19:57

Zijn oren hingen omlaag en hij keek haar aan als een geslagen puppy. Wat redelijk beschreef hoe hij zich nu voelde. Geslagen met hun woorden. Stonepaw was al weggerend en nu bleven alleen hij en Amare over. Wat ging Stone nu doen? Straks was hij de grijze kater kwijt... voorgoed... Naast schaamte voelde hij nu ook paniek. En dan was Amare ook nog tegen hem aan het praten met woorden die hij nauwelijks verstond omdat hij wanhopig naar woorden zocht die deze situatie konden verbeteren. Om alleen maar tot de conclusie te komen dat die woorden niet bestonden. Hij had het officieel honder procent verpest. Applaus. Nu was Amare ook nog aan het huilen. "Sorry." Piepte hij uit. "Ongelukje?" Yeah, dit was nu helemaal verpest. Ze zou hem nooit meer vertrouwen net nu het goed aan het gaan was. Dit was absoluut niet hoe hij het wou hebben. R.I.P Draco Malfoy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 21:37

"Piepte." Piepte de kater. "Ongelukje?" Hoe kon hij in zo'n situatie zoiets simpels zeggen? Een stemmetje in haar achterhoofd zei dat ze zelf precies hetzelfde had gedaan. Woorden waren nou eenmaal moeilijk te verzinnen in zo'n situatie. In plaats van naar het stemmetje te luisteren duwde ze het weg. Ze wou er niks van weten. Hij kon geen empathie van haar verwachten. als zij het slachtoffer was. Aangezien zijn andere "geliefde" verdwenen was kon ze nu wat opener tegen hem zijn. Niet dat dat was uitmaakte.. Ze zette een stapje naar hem toe. "Waarom moet je het zo moeilijk maken?" Snikte ze. "Ik hou van je.. En dan moet dit gebeuren.." Ze had nog nooit zoveel emoties aan iemand getoond. Hij mocht er beter maar wat goeds mee doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 21:45

Toen ze naar hem toe stapte ging hij nog wat meer naar achter, vresend dat ze hem zou aanvallen. Dat verdiende hij inmiddels wel. Hij was zich ervan bewust dat hij ze als een watje gedroeg, een zielige Kittypet, maar hij kon het tegenhouden. De situatie was gewoon te ingewikkeld en lastig. "Ik hou van je.. En dan moet dit gebeuren.." De witte tom kon niet tegen hoe ze aan het snikken was. Het liefst wou hij haar troosten maar hij dacht niet dat dat op prijs gesteld zou worden. "Amare, ik.." Een diepe zucht verliet zijn mond, geen enkele zin klonk hier goed genoeg voor. Toch moest hij het proberen, dat verdiende ze. "Ik heb een grote fout gemaakt. Voordat ik ontvoerd werd was mijn relatie met Stonepaw net over dus ging ik naar jou toe omdat ik van je hield als een vriend of meer, wie weet." Zijn blik ging naar beneden, hij kon niet aanzien om haar te zien snikken. "Nu ik terugben hou ik van Stonepaw, hij heeft me een kans gegeven maar ik vind je nog steeds geweldig. Ik dacht dat het liefde was maar ik had nooit echte zekerheid. Nu weet ik het wel en ik verdien het niet eens om bij jou in de buurt te zijn." Het was zeldzaam dat hij zoveel woorden aan gevoelens besteedde. Amare moest weten dat ze dat waard was al was ze niet de ware.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 22:26

Ugh. Ze haatte het. Ze haatte haar kinderachtige gejank, deze situatie, maar bovenal Draco's falende poging om een goed excuus te verzinnen. "Ik heb een grote fout gemaakt. Voordat ik ontvoerd werd was mijn relatie met Stonepaw net over dus ging ik naar jou toe omdat ik van je hield als een vriend of meer, wie weet." Hij keek haar niet langer aan. Schaamde hij zich? Of wou hij haar gezicht gewoon niet aanzien? "Nu ik terugben hou ik van Stonepaw, hij heeft me een kans gegeven maar ik vind je nog steeds geweldig. Ik dacht dat het liefde was maar ik had nooit echte zekerheid. Nu weet ik het wel en ik verdien het niet eens om bij jou in de buurt te zijn." Ze wist niet wat ze moest zeggen. Ze was nog steeds woest. Maar wou ze hem nu echt de rug toekeren om hem vervolgens nooit meer te zien? In wat hij zei zat trouwens toch nog wel enige logica. Maar dat maakte niet dat ze het opeens oké vond dat hij zoveel dingen had achterhouden. Ze nam een grote hap lucht. "Ik.. ik ben ongelofelijk gekwetst." Stootte ze uit. "Maar dat zegt niet dat ik niet meer bij je wil zijn.." Dit was ongelofelijk moeilijk voor haar. Ze had nog nooit zo haar persoonlijkheid weggeworpen omdat ze van iemand hield. "Ik geef niet snel anderen een tweede kans.. Integendeel zelfs.. Maar misschien moet ik dit gewoon vergeten." Ja, net zoals zo ongeveer, um alles? Ja. Net zoals alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 23:19

Met schaamte in zijn ogen keek hij op naar haar. Hij had nooit bedoeld om het zover te laten komen met dit. "Ik.. ik ben ongelofelijk gekwetst." Natuurlijk was ze dat. "Maar dat zegt niet dat ik niet meer bij je wil zijn.." De verbazing was duidelijk zichtbaar in zijn felblauwe ogen. Hij had niet verwacht dat ze uberhaupt nog een blik op hem wou werken. "Ik geef niet snel anderen een tweede kans.. Integendeel zelfs.. Maar misschien moet ik dit gewoon vergeten." Aan de ene kant wou hij zeggen dat hij dit niet verdiende, het zelfs uitschreeuwen. Hij zou toch wel teruggaan naar Stonepaw als het watje dat hij was. Aan de andere kant, dit was zijn kans om... hij wist niet wat precies maar het zou beter gaan. Hij zette voorzichtig een stap in haar richting om haar een zacht kopje te geven dat maar een paar seconden aanhield. Draco wou absoluut niet opdringerig lijken nu de situatie zo kwetsbaar was. "Ik verdien dat niet, maar ik beloof wel dat als je me die kans geeft ik het niet zal verpesten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 23:29

Ze wist niet meer of ze van verdriet of geluk huilde toen hij haar zachtjes een kopje gaf. Oh StarClan.. Wat gebeurde er toch met haar? "Ik verdien dat niet, maar ik beloof wel dat als je me die kans geeft ik het niet zal verpesten." Ze drukte haar hoofd terug tegen de zijne. Zou het toch nog goed met hen komen? Ze moest niet verwachten dat hij terug zou gaan naar die ene Stone, toch? Hij was immers kwaad weggelopen. Dat had hij niet zomaar gedaan. Een gevoel van hoop overviel haar en dat maakte dat ze draaide en zo haar zij tegen de zijne aanduwde. Gewoon om zo zijn warme en zachte vacht te voelen. "Ik vertrouw je." Bracht ze meer zweverig dan dreigend uit. Het boeide haar ook allemaal niet meer wat er zou gebeuren. Ze was nu bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 23:35

Hij snorde zacht en ging met zijn tong even over haar oor in een teken van liefkozing. "Ik vertrouw je." Dat was alles wat hij wou horen. Aan de ene kant deden de woorden hem goed aan de andere kant braken zo ook zijn hart. Het vertrouwen moest hij wel schaden, hij kon Stonepaw niet opgeven, niet nu de tom al zoveel shit in zijn leven had. "Dank je" fluisterde hij zachtjes terwijl hij haar opnieuw een kopje gaf tegen haar wang aan. Voorlopig was dit alles waar hij zich op moest concentreren. Stonepaw moest geduld hebben, het kon niet anders. Hij wou Amare niet nog verder breken, dat kon hij haar niet aandoen. En het zou hem ook breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 23:57

Ze snorde zacht toen hij zijn tong over haar oor haalde. De steekjes in haar buik waren onmogelijk geweldig. Was dit wat liefde zo geweldig maakte? Zoja, dan had ze het wel echt zwaar onderschat. Zonee, wat voor geweldigs stond haar nog te wachten? Ze voelde zijn hoofd weer langs haar wang gaan. Ze deed hetzelfde bij hem terug. Het was bizar hoe een openbaring van vreemd gaan een ongemakkelijk gesprek had omgetoverd in een wel hele close knuffelpartij. Het maakte haar eigenlijk ook niet uit hoe ze hier waren gekomen. Ze waren er. Plots ontsnapte er een geamuseerde 'mrauw' uit haar keel. Ze duwde de kater omver en wierp zich bovenop hem. "Guess who's stronger?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jan 2017 - 0:14

Draco bleef maar zacht snorren al was het wel om Amare en ook zichzelf gerust te stellen. Gedachtes van Stonepaw waren nu vergeten, hij leefde in dit moment. Even maakte hij zich helemaal geen zorgen en vond hij alleen maar fijn om zo dicht bij een andere kat te zijn. Een kat die hij ondanks alles vertrouwde en die hem ook vertrouwde. Met een grijns keek hij op naar haar nadat hij omver was gegooid. Met zo'n min mogelijk kracht duwde hij tegen haar poten. "Ik wist niet dat ik omging met een kitten." Plaagde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jan 2017 - 0:23

"Ik ook niet." Mauwde ze met een grijns. Ze deed alsof ze door zijn zachtje tik viel en belandde zo naast hem op haar rug. Waarom was ze niet eerder met liefde begonnen? Even serieus. "What in the hell is happenig to us?" Begon ze alsof ze net een serenade voor hem opende. Dit natuurlijk gevolgd door een onbetaalbare lach. Nog nooit had iets haar zo zweverig en vrolijk gemaakt, maar tegelijk ook weer vurig. Het was alsof haar hele binnenste in de fik stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jan 2017 - 0:28

Draco grijnsde toon ze naast hem neerplofte. Zoals ze daar lagen was well.. romantisch. Er was geen ander woord voor. Zelfs hun staarten lagen over elkaar, kon het romantischer dan dat worden? Hij kon zich het niet voorstellen. "What in the hell is happenig to us?" Goede vraag, moeilijk te beantwoorden. "Only 'Starclan' knows." Hij legde wat sarcasme op Starclan, hij geloofde er niet in. "Maar ik heb er geen problemen mee."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jan 2017 - 0:39

Ze grinnikte om zijn sarcasme bij StarClan. Zelfs nu had hij humor. Hij had altijd humor. Amare observeerde hem voor een paar seconden en kwam tot de conclusie dat hij meer had dan een goed innerlijk. "Ik heb er ook alles behalve problemen mee." Begon ze. "Ik moet zeggen dat al dit me behoorlijk goed doet." Daar was ze volkomen eerlijk in. Even het feit vergetend dat ze net zijn andere "relatie" had ontmoet natuurlijk. Hier dacht ze dan ook totaal niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hope for the morning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: