Hope for the morning - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hope for the morning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 4 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 4 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 14:17

Hij kromp een beetje in elkaar. Het was duidelijk een verkeerde woordkeuze geweest. "Ja. En de generaties daarna zullen ook nog Kittypet zijn. En daarna en daarna." Hij wou geen ruzie maken maar het was zo verleidelijk om te zeggen hoe kittens met Stone nooit kittypet zouden zijn. Niet dat hij en Stonepaw kittens konden krijgen maar hypothetish gezien. ""Maar ze zullen opgroeien als Rogue of BloodClan of wat dan ook." Draco knikte snel instemmend in een poging haar te zussen. "Trouwens, wie zegt dat we kittens krijgen?" "Ik wou het niet zo zeggen okay het was maar een vraag. En het is niet jouw schuld dat je half Kittypet bent. Het is gewoon het feit dat ik een hekel heb aan Twolegs." Hij kwam overeind. "En het is best een mogelijke optie als we bij elkaar blijven lijkt me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 4 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 4 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 15:18

Als hij dacht haar te kunnen beoordelen om haar afkomst, dan kon hij meteen opflikkeren. "Ik wou het niet zo zeggen okay het was maar een vraag. En het is niet jouw schuld dat je half Kittypet bent. Het is gewoon het feit dat ik een hekel heb aan Twolegs." Ze besefte dat ze precies hetzelfde dacht. Al heel haar leven. Waarom had hij niet het recht om Kittypets te haten als ze dat zelf ook deed? "En het is best een mogelijke optie als we bij elkaar blijven lijkt me." Die woorden klonken zo ongelofelijk uitnodigend dat boos zijn niet meer relevant leek. Ze liet haar opgezette vacht weer zakken. "Ik.. sorry." Bracht ze uit. "Ik heb liever niet dat anderen weten wie ik echt ben." Dat klonk mysterieuzer dan ze had bedoeld. "Het idee van kittens.. Ik weet het niet. Het is aantrekkelijk om te bedenken hoe goed het leven dan zou zijn. Maar ik kan niet eens voor anderen zorgen. Laat staan kittens." Ze stopte met praten toen ze besefte dat ze dat teveel deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 4 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 4 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 15:34

Draco ontspande weer en hij ging opnieuw naast haar liggen. Dit keer wel minder ontspannen dan eerst. Ze waren bij serieuze onderwerpen aangekomen en het knuffelen was over. Hij wist hoe belangrijk het was dat dit besproken werd voordat ze straks met ongewilde kittens opgeschept zaten. "Ik heb liever niet dat anderen weten wie ik echt ben." Hij tilde vragend zijn kop schuin. Wie was ze dan echt? "Het idee van kittens.. Ik weet het niet. Het is aantrekkelijk om te bedenken hoe goed het leven dan zou zijn. Maar ik kan niet eens voor anderen zorgen. Laat staan kittens." Hij dacht er over na en knikte toen. "Ik snap het wel, kittens zijn veel." Hij had al moeite gehad met een kitten dat maar half van hem was. "En het licht echt niet aan jou maar mijn ouders... voorouders... het is altijd de Elite geweest zonder bloed van buiten af."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 4 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 4 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 15:53

"Ik snap het wel, kittens zijn veel." Ze knikte begripvol. "En het licht echt niet aan jou maar mijn ouders... voorouders... het is altijd de Elite geweest zonder bloed van buiten af." De irritatie gleed weer in haar ogen. Waarom zou het uitmaken of ze wel of geen Elitebloed hadden? Ze durfde ze wedden dat hij ook niet 100% Elite was. Elite was namelijk geen ras, maar een begrip. Misschien was hij zelfs wel Kittypet. Toch lukte het haar om rustig te blijven. Niet nu Amare. "Als het je echt zoveel uitmaakt dan kunnen we ook geen kits nemen hoor." Ze wou ook helemaal geen kits. Diep vanbinnen fikte er een sprankeltje hoop van dat ze die zouden krijgen. Stel je voor.. Kittens.. Half Amare, half Draco. Ze waren dan nog maar voor de helft een drama. Draco zou dan namelijk hun vader zijn. Maar nee.. Ze mocht het niet willen. Kittens waren een en al moeilijkheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 4 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 4 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 21:20

Hij schraapte met zijn keel, dit bleef ongemakkelijk. Ze moesten alle opties af gaan maar het was lastig. Wou hij kittens? Wel nee, het was alleen maar drama. En als Stone erachter zou komen dat hij nog meer kittens had zou hij dood zijn. Of in ieder geval Stonepaw voorgoed kwijtraken. Maar aan de andere kant, een kleine hem... Het zou een kans zijn om te tonen dat hij echt wel volwassen was. Hij kon zijn eigen kittens opvoeden, dat was heel wat. "Als het je echt zoveel uitmaakt dan kunnen we ook geen kits nemen hoor." Het zou beter zijn. "We kunnen er altijd nog over nadenken en de optie open laten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 4 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 4 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 22:27

Ze knikte instemmend. Wie weet kwam het er ooit van. Maar dan wel als alles uitgepraat en duidelijk was. Hopelijk was dat niet al te ver weg. Het uitpraat gedeelte dan. Ze drukte zich zachtjes tegen de kater aan. Dit keer niet van omdat haar lichaam dat wou, maar haar geest. Het was een soort vriendschappelijke knuffel, maar dan meer. "Het is ook niet van belang. Maar als we er klaar voor zijn, graag."

-Niemand die weet dat ze nu al op komst zijn :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 4 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 4 Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 12:30

Ja, kittens, kleine tijdrovende mormeltjes die toch wel iets schattigs hebben. Die zouden nog even geduld moeten hebben voor ze welkom waren bij de twee. Hij spinde zacht toen Amare zich tegen haar aandrukte. De spanning was gelukkig over. "Het is ook niet van belang. Maar als we er klaar voor zijn, graag." Ja, als ze er eenmaal klaar voor waren. "Dan ja."

-Hehe c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 4 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 4 Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 14:04

Heel stiekem hoopte ze op kittens. Maar het feit dat ze er nog niet klaar voor was drukte ze zichzelf steeds maar weer in de neus. Ze kon niet eens voor zichzelf zorgen. Kom op. Haar schouder. "Dan ja." Hij dacht er dus hetzelfde over. Ze was het gezeik over bloedlijnen weer compleet vergeten. Met een blik naar buiten besefte ze dat de hemel al wat oranje begon te kleuren. "Het begint al laat te worden."

-Zullen we een nieuw topicje openen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 4 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 4 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 13:54

"Het begint al laat te worden." Hij keek op van de woorden. Draco volgde haar blik om te zien dat het inderdaad al richting zonsondergang ging. Algauw zou het gaan schemeren. Even overwoog hij te blijven maar zijn verstand won. "Ik moet maar gaan, misschien kan ik nog wat vangen." Snorrend gaf hij haar een laatste kopje. "Zie ik je binnenkort weer?" Hij liep richting de uitgang en keek nog even om, wachtend op haar antwoord.

-Ik zal een nieuwe openen
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 4 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 4 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 15:27

"Ik moet maar gaan, misschien kan ik nog wat vangen." Zei hij terwijl hij haar met geroffel een kopje gaf. Ze duwde haar hoofd kort terug tegen zijn hals. "Zie ik je binnenkort weer?" Hij was al bijna naar buiten gelopen, maar bleef kennelijk wachten op haar antwoord. Ze schudde wat stro uit haar vacht. Al uitrekkend zei ze: "Natuurlijk. Je kan me altijd hier op komen zoeken. En anders zien we elkaar wel op de plek waar we elkaar vandaag ontmoetten."

-Toppie. Bij deze het topic gesloten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 4 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 4 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 15:40

"Natuurlijk. Je kan me altijd hier op komen zoeken. En anders zien we elkaar wel op de plek waar we elkaar vandaag ontmoetten." Draco knikte nog even met een glimlach. Rekte zich net als Amare uit en liep toen weg. De zonsondergang ontmoet. Nog steed tevreden met hun gesprek en al met hoop voor de volgende keer.

-topic over
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hope for the morning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: