Windclan Rise



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Windclan Rise

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
LittleHeart
Member
http://thepotato-queen.deviantart.com/art/Write-to-adopt-Warrior-cat-546880502
Kim
21
Actief
+ She will always have a paw in darkness, +
+ and the light +

CAT'S PROFILE
Age: 12moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
LittleHeart
BerichtOnderwerp: Windclan Rise   Windclan Rise Icon_minitimewo 28 dec 2016 - 23:31

Het was zover, ik zette een poot in windclan gebied. Tijd om mijn vader te laten zien dat ik er ben, littlekit zuchtte diep liep door het gras. ze had vanaf de bloodclan nog een konijn meegenomen om aan de leider te geven en te vragen of ze hier bij mocht komen, ze stapte stevig door en begon de geur markering te ruiken van het kamp en de grenzen. Toen ze het kamp binnen liep zag ze haar vader voor het krijgshol liggen. Ze begroette hem met een lik en liep daarna door naar de leider zijn hol. ze legde het konijn neer en zei zijn naam. 'uhhhhhh... ik wilde vragen of ik bij mijn vader in de Windclan kan komen' De leider knikte, en nam het konijn aan ' waar komt dat konijn vandaan?'
' bloodclan van de hoop verse prooi dat was mijn vorige clan' antwoorde Little. ' je mag niet nooit prooi stelen of jagen bij een ander clan!'
Littlekit knikte teleurgesteld en liep weg het kamp uit. Ze dook diep weg in een kuil... dat niemand haar zal vinden en niemand haar kwaad doet.
weken nadat ze was weggestuurd probeerde ze het nog een keer ze klom uit haar kuil om wat te eten en terug te gaan naar de windclan. Ze worstelde met zichzelf of ze het wel of niet zou doen.
Toen botste ze tegen een windclanner aan. Little schrok zo erg dat ze begon te hijgen en slikten alsof ze aan het stikken was. de krijger hielp haar naar het kamp en bracht haar naar het midicin hol daar kreeg ze kruiden. ook haalde die krijger wat prooi voor haar en bracht de leider naar haar toe. Vanaf die dag was ze een windclanner
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndtemper
Member
Windclan Rise Giphy
Rebecca
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons ★
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Houndtemper
BerichtOnderwerp: Re: Windclan Rise   Windclan Rise Icon_minitimedo 29 dec 2016 - 1:19

Kittens zijn nog speels en weinige dragen zoveel verantwoordelijkheid op hun schouders. Waarschijnlijk sterven ze ook als ze zo lang in die kuil zitten :'c. Ze mogen ook het camp niet verlaten en worden in de Nursery gehouden. Kittens die van Bloodclan komen of andere clans, worden niet geaccepteerd in de clan.

Probeer met minder enters te schrijven en let op Hoofdletters c:

Voor de rest doe je het al heel goed Very Happy
-
Houndkit lag in de Nursery. Zijn staart lag over zijn neusje, maar zijn kastanjebruine ogen waren nog open. Hij waakte over de clan, zoals een echt warrior zou doen! Toen er wat gestommel klonk spitste hij zijn oortjes. Wie was er nu nog zo laat op? Nieuwsgierig ging de kleine kijken. Hij zag een groot warrior prooi halen. Daar, midden in het kamp zag hij iets. Verrukt ging hij erop af. Een muizenlengte van het ding af rekte hij zijn nek. Zijn grijze neusje snuffelde aan het hoopje vacht. Het was een kitten! Een nieuwe vriend. "Hawwoo," mauwde hij. Hij was nog klein en kon niet alles duidelijk uitspreken. Hopelijk werd deze kitten zijn nieuwe vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Windclan Rise
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: