Not all those who wander are lost



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Not all those who wander are lost

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Airwisp
Member
Not all those who wander are lost DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Not all those who wander are lost   Not all those who wander are lost Icon_minitimedo 29 dec 2016 - 19:21

Rustig aan doen, dat was haar opgelegd toen ze van Acefray en Bitterpaw dan eindelijk de Medicine cat's den uit mocht. Natuurlijk had Airpaw braafjes geknikt en ingestemd, maar nu ze vermoeid richting Four trees strompelde was wel duidelijk dat ze dat met een korreltje zout had genomen. Airpaw was enkele maanden gevloerd geweest door een onbekende ziekte en had niets kunnen doen behalve nutteloos in haar nest liggen en wat babbelen met Lukingshade. Nu ze dan eindelijk meer vrijheid had, maakte ze daar niet al te verstandig gebruik van. Airpaw wilde echter perse naar Four trees gaan. Niet omdat ze het nu zo'n super toffe plaats vond, maar omdat ze zich had verteld dat ze daar heen ging toen ze het kamp verliet. En zo'n doel zou ze niet zomaar opgeven enkel omdat ze niet meer zo'n goede uithoudingsvermogen had. Het was dan ook dat ze volledig buiten adem maar wel tevreden bij de vier eikenbomen aankwam.


-Dawnwhisperer, ik moet weer even met dr inkomen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnwhisper
Member
Not all those who wander are lost Dodiey10
Eline
319
Actief
Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Not all those who wander are lost   Not all those who wander are lost Icon_minitimevr 30 dec 2016 - 17:23

Zoals altijd zocht de energieke poes wat rust bij Fourtrees. Misschien wel een van de meest vredige plekken in het woud. Want ja, StarClan had het zowat uitgeroepen tot heilige grond. Eenmaal daar aangekomen merkte ze verscheidene geuren op, maar geen daarvan was vers. Natuurlijk rook het hier volop naar alle clans en prooi die ze maar kon bedenken. Hier kruiste de verschillende territoria elkaar, wat het tot een soort multi-geurenwonderland maakte. De poes glimlachte bij die gedachte. Er was in ieder geval nog één plek waar de clans (metaforisch) elkaar in vrede tegenkwamen. Voor een vredesgezinde kat als zij was dat een behoorlijk hoopvolle gedachte. Plots verscheen er een andere kat uit te struiken. Aan de geur en bouw te zien een ShadowClanpoes. Ze leek haar niet bepaald gevaarlijk.. Zeker niet nu ze zag dat de poes uitgeput was. "Wat is er met jou aan de hand?" Vroeg ze een tikkeltje bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Not all those who wander are lost DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Not all those who wander are lost   Not all those who wander are lost Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 23:47

Om even wat op adem te komen ging ze in de schaduw van een van de oude eiken liggen, waar ze net wat tot rust begon te komen toen een ander haar tegemoet kwam. Met een ruk sprong ze overeind en keek wat geschrokken naar de iets jongere Thunderclanner voor haar. "Wat is er met jou aan de hand?" hoewel ze oprecht bezorgd klonk weigerde de jonge poes zwakte te laten zien. "N-niets," natuurlijk moest ze net op dat moment in een hoestbui uit barstten. De jonge poes had even nodig om zichzelf te herstellen en weigerde oogcontact te maken met de poes. "Ehm, niets waar je je zorgen om hoeft te maken." Ze legde ter afleiding wat plukjes vacht op haar borst plat met haar tong. "Wat brengt jou hier, Thunderclanner?" deed ze een poging het gesprek een andere richting op te sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnwhisper
Member
Not all those who wander are lost Dodiey10
Eline
319
Actief
Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Not all those who wander are lost   Not all those who wander are lost Icon_minitimema 2 jan 2017 - 11:17

Ondanks dat ze zich zorgen maakte besloot ze om niet door te vragen. De problemen van een andere clankat gingen haar immers ook niet zoveel aan. "Oh, ik verveelde me gewoon." Wauw. Beste reden ooit. "Ik heb vandaag hard genoeg gewerkt om een pauze te nemen." Vond zijzelf dan. Er was niemand die dat tegen haar had gezegd. Maar het was haar ook niet verboden, toch? Ze was nog altijd benieuwd naar wat een kat die zo slecht liep hier bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Not all those who wander are lost DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Not all those who wander are lost   Not all those who wander are lost Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 16:53

De poes leek haar te snappen en stelde geen verdere vragen meer. Beter. "Oh, ik verveelde me gewoon."ze wiebelde even met haar oren. Wel, als ze niets beters te doen had. Nu moest Airpaw niets zeggen, want zij was even nutteloos op het moment, al dan niet erger. "Ik heb vandaag hard genoeg gewerkt om een pauze te nemen." ze haalde haar schouders op en gunde de mooie poes een glimlach. "Fair enough," sprak ze dan ook en keek de poes aan in haar amberkleurige ogen. "De naam is Air-, Airdance... Aangenaam." loog ze, de jongere poes hoefde niet te weten dat zij nog steeds niet haar warriornaam droeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnwhisper
Member
Not all those who wander are lost Dodiey10
Eline
319
Actief
Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Not all those who wander are lost   Not all those who wander are lost Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 20:16

Ze liet haar kop een beetje schuin hangen en keek haar nieuwsgierig aan. Even liet ze haar ambere blik intenst in de poes haar ogen branden. Waarom loog ze? Waarover eigenlijk? Ze besefte dat ze aan het staren was. "Mooie naam." Mauwde ze vriendelijk, nu met haar blik gericht op een kale boomtak. Ze vond het oprecht een naam waar ze trots op mocht zijn. "Het klinkt zo.. mysterieus en cool." Nog meer eerlijkheid. De situatie leek niet bepaald bedreigend, dus ging ze zitten. "Ik ben Dawnwhisper." Klonk dat ook mysterieus en cool? Vast niet. Wat was in StarClans naam een dawnwhisper? Goed, ze kon er een metaforische betekenis bij verzinnen. Maar sloeg het dan nog ergens op? Ze schudde haar kop. Alles met een betekenis sloeg ergens op. "Wat brengt jou hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not all those who wander are lost
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: