Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hey, I'm lost [Draco]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 14:39

Het voelde fijn om te weten dat niet alle Bloodclankatten waren zoals degene waar zei haar littekens aan over had gehouden. Oke, ze had diegene wat uitgedaagd, maar haar gezicht was nu lang niet zo mooi meer als eerst. "bedankt, en nee, de normale rustige wijk met de normale huizen" Miauwde ze, ze begon steeds meer dingen te herkennen "Daar" Miauwde ze en ze knikte naar de rij huizen waar ze nu op af liepen.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 14:56

Draco begon weer te lopen. Hoe verder ze gingen, hoe minder hij het gebied begon te herkennen. Meestal bleef hij meer aan de andere kant van het Twoleggebied. Hij pauzeerde af en toe om zijn geur af te wrijven op palen en muurtjes zodat hij zeker wist dat hij niet ging verdwalen. Dat zou nogal awkward zijn. "Daar." Met intresse keek hij naar de rij van huizen. Het was lang niet zo indrukwekkend als de gigantische nesten die hij soms tegenkwam. "Wel, als je me niet meer nodig hebt..." Er lag al iets van teleurstelling in zijn stem.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 15:01

"Wel, als je me niet meer nodig hebt..." Miauwde hij een beetje teleurgesteld en Corra keek hem aan en trok verbaasd haar wenkbrauwen op "wat is er?" Vroeg ze en ze ging wat dichterbij hem lopen. Zou hij haar gezelschap dan echt op prijs stellen? Ze wist best dat ze anders was dan de normale, saaie kittypets. Dat was precies wat zij in Khione had gezien en Khione in haar.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 15:08

Nu moest hij of terug naar het camp of hier blijven rondlopen zonder nut. Op sommige momenten als deze kon hij de Bloodclan helemaal zat zijn. Het ergerde hem gewoon vreselijk dat ze hem behandelde als een Young-One alleen maar omdat hij zo lang weg was geweest. Deze she-cat mocht dan een Kittypet zijn maar ze gedroeg zich als een iets wat hij alleen kende van Rogue's. Het was goede afwisseling. "Wat dacht je ervan om nog even naar een park te lopen? Ik wil graag jagen maar iemand moet daar op de Twolegs letten."


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 15:13

Hij stelde voor om nog even te gaan jagen. Corra besefte dat hij niet wist dat ze zelf ook jaagde, dat zou leuk zijn om straks te demonstreren. "Sure, waarom ook niet. Die kant op" Zei ze en ze begon richting het park te lopen, Draco behandelde haar niet als een Kittypet. Hij behandelde haar meer als een gelijke, want zelfs Corra wist best dat Kittypets en Elitekatten vaak niet zo goed met elkaar konden opschieten. Ze had het ook gevoeld... Toen ze daar aankwamen zei Corra "Ga jij maar jagen, ik blijf hier wel wachten" Maar toen hij weg was ging ze zelf ook op pad om te gaan jagen.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 15:21

Gelukkig was zijn jachtreden goed genoeg. Het klonk een stuk beter dan 'ik, een Bloodclanner, ben eenzaam en vraag daarom jouw, een kittypet, om samen iets te doen.' Hopelijk zou ze zich niet al te nutteloos voelen. Hij liep naast haar naar het park. Het was kleiner dan wat ze bij de Elite hadden maar gelukkig niet overspoeld door Twolegs. "Ga jij maar jagen, ik blijf hier wel wachten." "Dank je." Hij liep meteen weg van haar en ging meer de bosjes in waar hij al een dikke merel had gezien.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 15:25

Toen hij begon ging Corra er ook snel vandoor en proefde de lucht. Ze bleef uit de buurt van Draco zodat het een verassing bleef. Doordat Corra zichzelf had leren jagen door Bloodclankatten en Rogues te bespioneren was ze niet perfect. Maar door de moons heen was ze een redelijke jager geworden. Goed genoeg in ieder geval om haarzelf te voeden. Ze sloop achter een muis aan en al gauw had ze het diertje gevangen. Een paar minuten later voegde ze er een mus aan toe en rende toen gauw terug om eerder te zijn dat Draco. Toen ze terug was ging ze zitten met de twee prooien bij haar poten.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 15:35

Met een grote sprong sloeg hij de dikke merel uit de lucht. Een snelle beet maakte het af en hij had zijn eerste prooi van vandaag alweer. Het was een dikke en hij wou niet meer halen maar een scharrelende muis was te verleidelijk. Met twee dieren in zijn bek liep hij terug naar Corra. Verwachtend dat ze zich verveelde. Bijna viel zijn prooi toen hij zag dat er een mus en een muis bij haar poten lagen. Hoe kwam ze daaraan? Hij legde zijn prooien snel neer bij haar in de buurt. "Heb je dat zelf gevangen?!"


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 15:40

De prooien hadden het gewenste effect. Toen Draco, die ook een geslaagde jacht had gehad, terug kwam en zijn prooien dichtbij haar legde Miauwde hij verbaast: "Heb je dat zelf gevangen?!" En Corra knikte geamuseerd "Dat had je niet verwacht he? Dat het kleine kittypetje voor zichzelf zorgde en geen genoegen nam met wat haar irritante twolegs haar voorschotelde." Grinnikte ze en ze keek hem aan "Dus.. overtuigd dat ik mezelf kan redden?"


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 15:44

Hij was nog steeds onder de indruk van het feit dat er minstens een Kittypet bestond die zelf kon jagen. No wonder dat ze niet had liggen te beven met angst toen hij haar tegenkwam. Hij trok zijn muis naar zich toe, de merel ging hij bewaren. Hij nam een snelle hap om de ergste honger te stillen. "Dus.. overtuigd dat ik mezelf kan redden?" Hij grijnsde instemmend. "Als je net zo goed kan vechten als je kan jagen ja." Het zou hem niks verbazen.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 15:53

Ze had duidelijk indruk op Draco gemaakt. "Als je net zo goed kan vechten als je kan jagen ja." Miauwde de witte kater na een hap te hebben genomen van zijn muis. Tja... vechten "Ehm.. Ik kon het maar sinds ik deze versiering heb gekregen" Miauwde ze en ze boog haar kop waardoor de littekens meer opvielen "Ben ik er niet zeker van dat ik nog iets durf wat in de buurt van vechten komt." Het was de eerste keer sinds... twee dagen geleden dat ze erover praatte. Ze had Khion nog niet gesproken. Ook verdacht ze khione een beetje van vreemdgaan. Maar tegelijkertijd besefte ze dat de woorden van de bloodclankattin zich in haar kop hadden genesteld.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 15:57

Draco bekeek de krassen van de Kittypet eens goed. Ze waren hem al opgevallen maar zo leken ze veel erger. Als het werk van een getrainde Bloodclanner of Rogue. "Ben ik er niet zeker van dat ik nog iets durf wat in de buurt van vechten komt." Hij schoof de halve muis aan de kant. Geen leuk gezicht voor Twolegs als ze de resten straks terugvonden. "Dat ziet er niet goed uit." Hij dacht even na. "Je moet gewoon de speciale tricks leren." Ging hij dit nu serieus doen? Ja. "Als je wilt kan ik je iets laten zien." Het was goed om te trainen voor Shark.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 16:09

"Dat ziet er niet goed uit." Miauwde Draco en Corra knikte "Een van jou clanmates" "Je moet gewoon de speciale tricks leren." Vervolgde hij. Ging hij doen wat ze dacht dat hij ging doen? "Als je wilt kan ik je iets laten zien." Corra keek hem met grote ogen aan. "Echt waar? Ik bedoel, wil je me echt helpen?" Vroeg ze en ze keek hem dankbaar aan. Waarschijnlijk deed hij het ook een beetje voor zichzelf, om beter te worden in het trainen van young ones.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 16:14

"Een van jou clanmates." Dat verbaasde hem niks. Misschien had hij het zelf ook kunnen zijn als het gesprek anders was verlopen. Hij had er genoeg ervaring voor. Gelukkig lachtte ze hem niet in zijn gezicht uit omdat hij aanbood te helpen. Hij nam nog een vlugge hap van de muis zodat zijn maag weer gevuld was. "Het kan toch geen kwaad." Mauwde hij nonchalanter dan hij zich voelde. "Klaar voor de truc die wel eens mijn leven heeft gered?"


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 16:19

"Het kan toch geen kwaad." Miauwde hij nonchalant. "Klaar voor de truc die wel eens mijn leven heeft gered?" Vroeg hij en ze knikte nieuwsgierig. Als ze dit wist kon ze zichzelf misschien wat beter redden en minder bang zijn voor vechten. Ja, ik ben er klaar voor" Miauwde ze

nogal kort


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 17:12

Draco grijnsde nu hij de kans had om te tonen wat hij allemaal kon. Het ging nog steeds tegen zijn natuur in om een kittypet vechten te leren maar tja, het was iets nuttigs voor beide. Hij bekeek haar even om in te schatten hoe hij aan moest vallen. "Let op mijn poten." Mauwde hij alvorens een beweging te maken alsof hij bovenop haar sprong. Om na de schijnbeweging naar de grond te duiken en bij haar achterpoten onder haar door te schieten. Een goede test om te zien wat ze al kon.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 17:24

"Let op mijn poten." Miauwde Draco grijnzend en Corra knikte. Ze deed wat hij zei en toen hij op haar leek te springen dacht ze dat dat wel heel voorspelbaar was, was dit wat hij haar wilde leren? Want dat kon ze al. Maar toen dook hij opeens naar de grond en sloeg haar poten onder haar vandaan waardoor ze op de grond viel. Snel krabbelde ze overeind "Ja, dat was een goede truc" Gaf ze toe. "Dat kan ik misschien wel gebruiken"


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 17:44

Hij kwam overeind en draaide zich om. Zijn verassing had het gewenste resultaat en hij mauwde even tevreden. "Ja, dat was een goede truc." Draco ging weer zitten. Blij dat geen Twoleg dit zag om in dat brabbeltaaltje te gaan schreeuwen. "Deze werkt vooral als je niet laat zien dat je kan vechten en de tegenstander compleet verrast." Voor de gemiddelde Rogue en Young-Ones zou de move werken maar katten als Claw of Negan kreeg je daar nooit mee onderuit. "Bij meer ervaren katten verwachten ze al dat je er aan de andere kant onderuit komt, niet doen dus. Als je er onder gaat moet je via dezelfde weg terug en meteen door met de volgende aanval."


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimema 9 jan 2017 - 19:19

"Deze werkt vooral als je niet laat zien dat je kan vechten en de tegenstander compleet verrast." Miauwde Draco en ze knikte. "Bij meer ervaren katten verwachten ze al dat je er aan de andere kant onderuit komt, niet doen dus. Als je er onder gaat moet je via dezelfde weg terug en meteen door met de volgende aanval." Corra dacht een na "Mag ik het proberen?" Vroeg ze toen, ze wilde laten zien dat ze wel wat van hem kon leren. En oke, het was niet heel eerlijk want hij wist wat ze ging doen, maar ze kon het toch proberen.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 Icon_minitimema 9 jan 2017 - 23:00

Hopelijk was zijn uitleg te begrijpen. Hij kende de move zelf nog niet eens perfect dus het werd wat lastig. "Mag ik het proberen?" Draco keek even om zich heen maar geen enkele Twoleg gunde hun een blik. Soms had je van die irritante die het hele gevecht verpeste. "Sure." Hij zette een paar stappen naar achteren. "Durf je dat wel kleine Kittypet?" Mauwde hij uitdagend alsof hij niet voorbereid was op de aanval.


Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey, I'm lost [Draco]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: