Mind killer - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mind killer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Vitani
Member
Mind killer - Pagina 2 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Mind killer   Mind killer - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 18:26

Het was even stil. Duidelijk dat de poes in een tweestrijd was. "Maar waarom? De roodbruine member schudde langzaam haar kop, "lk weet het niet Corra" Mauwde ze eerlijk. Ze wou meer zeggen, maar er kwam gewoonweg niet meer uit haar mond. "Ik dacht dat ze van me hield..." Vitani drukte zachtjes haar snuit tegen de grijze poes terwijl ze met haar staart haar flank liefkozend streelde. "Het spijt me," Bleef de member herhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Mind killer - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Mind killer   Mind killer - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 18:44

Ze schudde haar kop en miauwde: "lk weet het niet Corra" Het klonk zo eerlijk... Ze drukte haar snuit tegen Corra aan en streelde haar flank liefkozend. Opnieuw wilde Corra Khione bijna loslaten voor Vitani. . "Het spijt me," Miauwde de ander opnieuw en Corra werd gek, er barstte iets: "Spijt het jou?! Je probeert ons alleen maar uit elkaar te drijven zodat je mij kunt claimen als een of andere player!!" Ze Haatte haar, ze haatte... Nee, dat was niet waar, ze haatte Vitani niet. Ze was zichzelf voor aan het liegen. Met tranen in haar ogen deed Corra een stap naar achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Mind killer - Pagina 2 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Mind killer   Mind killer - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 19:40

"Spijt het jou?! Je probeert ons alleen maar uit elkaar te drijven zodat je mij kunt claimen als een of andere player!!" Vitani schrok van haar reactie en de poes deinsde achteruit. Corra zette zelf een stap achteruit en de tranen liepen over haar wangen. Vitani opende haar mond, keek naar haar poten voor ze haar ogen kort sloot. "Das niet waar Corra.."  Haar stem klonk verrast streng maar er was zeker een spoor te vinden van beschuldiging. Hoe kon ze zo over haar denken? Alsof zij wist dat die witte fluffbal een relatie had met haar. "Ik wil jullie niet elkaar drijven maar ik weet wel dat Khione allemaal uitvreet en ik wil je de pijn besparen bby, echt. Geloof me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Mind killer - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Mind killer   Mind killer - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 19:52

Wauw, ze had weer eens iemand gekwetst wat een verrassing.... "Das niet waar Corra.." Miauwde Vitani streng en beschuldigend "Jawel" fluisterde Corra heel onzeker, kon ze echt niet stoppen met janken? "Ik wil jullie niet elkaar drijven maar ik weet wel dat Khione allemaal uitvreet en ik wil je de pijn besparen bby, echt. Geloof me" De grijze kattin schudde haar kop "Nee, ze gaat niet vreemd, ze houd van me"Fluisterde ze vermoeid en ze legde haar kop op het koude dak, waarom was het zo moeilijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Mind killer - Pagina 2 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Mind killer   Mind killer - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 20:00

Snapte ze het soms niet? Was Khione echt de enige wat in haar kop speelde. Wat had die monster haar allemaal verteld waardoor ze dit niet geloofde? Het was echt geen vogeltje geweest hoor die het haar kwam toe fluiten wat Khione had gedaan. "Nee het was een vogeltje die me alles heeft toe gefloten" Mauwde ze sarcastisch en wat geïrriteerd. "Wat denk je zelf Corra? Dat ik dit verzin soms?" Ze stopte even, haar bloedrode ogen strak op de poes gericht. "Dat ik van de vogel je naam te weten ben gekomen? Dat je een relatie heb met Khione? Het moet ergens vandaan komen niet?" Ze zuchtte en de member draaide zich om. "Als jij in sprookjes wil blijven geloven mijn best. Maar niet terugkomen wanneer je weet dat Khione het echt gedaan heeft" Met deze woorden gaf ze haar nog een kans, was ze dan nog steeds koppig om niet in te zien wat voorn player haar girlfriend was dan zou ze zich omdraaien en verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Mind killer - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Mind killer   Mind killer - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 20:14

Vitani wilde gaan, ze miauwde dat Corra niet moest terugkomen wanneer ze doorkreeg dat het echt zo was. Nee! Ze wilde niet dat Vitani ging, maar ze wilde ook niet dat het waar was. Het was zo wreed "Blijf... ik geloof je" Fluisterde ze en ze stond op, hoe erg het ook was, het was waar. En dat wist Corra, Khione zou het ontkennen. Ze liep naar Vitani toe en drukte haar kop tegen diens hals "sorry dat ik zo deed" Fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Mind killer - Pagina 2 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Mind killer   Mind killer - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 20:32

Goh. Eindelijk snapte ze het. Corra verontschuldigde der zich en drukte haar kop in haar hals. Vitani draaide zich om en legde haar kop net als haar in haar nek. "Het is beter dat je de waarheid weet babe, ik wil niet dat je pijn krijg door een lapswans die je dit aan wilt doen" Mauwde ze al een stuk rustiger voor ze de betraande van Corra droog begon te likken.


OCC; They are so cute uwu
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Mind killer - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Mind killer   Mind killer - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jan 2017 - 14:53

"Het is beter dat je de waarheid weet babe, ik wil niet dat je pijn krijg door een lapswans die je dit aan wilt doen" Miauwde Vitani rustig terwijl ze haar kop in Corra's nek legde. Toen begon ze haar betraande gezicht schoon te likken. Het voelde nog steeds verkeerd, Corra hield nog steeds heel erg van Khione. "Maar Khione... Ik wil wel trouw zijn" Fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Mind killer - Pagina 2 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Mind killer   Mind killer - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jan 2017 - 16:56

WAT? Meende ze dat nou echt!? Trouw blijven aan die.. die momster!!? Vitani trok haar kop terug en keek haar wen beetje ongelofelijk aan terwijl ze verwarrend haar kop schudde. "Waarom zou je trouw aan iemand blijven als de ander daar het tegenoverstelde van is?" Mauwde ze terwijl ze kort met haar oor trok. Ze zou Corra eens goed de waarheid in laten zien dat Khione voor haar niks betekende, zij was nu in de game en ze zou dit spelletje eens goed spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Mind killer - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Mind killer   Mind killer - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jan 2017 - 18:27

Ze moest stoppen! Corra wilde niet ontrouw zijn. Ze wilde niet vreemdgaan, hoe erg het ook was wat Khione zou hebben gedaan, ze ging geen wraak nemen op haar mate. "Vitani... we zijn gelukkig samen en dat wil ik graag zo laten, ik wil het niet nog erger te maken door het ook te doen. Ik zal er met Khione over praten, oke?" Vroeg de grijze kattin. Stel dat het niet waar was en ze wraak zou nemen voor iets wat helemaal niet gebeurt was. Nee, ze zou Khione confronteren en ze zou wel eerlijk zijn... wow dat klonk naïef...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Mind killer - Pagina 2 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Mind killer   Mind killer - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jan 2017 - 18:37

Ze kon het gewoonweg niet geloven wat er net uit de mond van Corra kwam. Gelukkig samen? Hou toch op. Je bent niet gelukkig als je van poes van poes springt, en als er ooit iemand met haar vreemd zou gaan ze zou persoonlijk zijn kippennekje omdraaien. "Alsof ze de waarheid gaat vertellen" Zuchtte ze. Nee elke kat die zo iets had geflikt zou het ontkennen en als Corra zou met haar kop in de wolken bleef zou ze als een naïeve pup achter die witte haarbal blijven lopen. Naja, als ze zo graag met vuur wou spelen vond Vitani het allemaal prima. Ze zou vanzelf de bladeren voelen. De roodbruine tabby stond op, gunde Corra geen blik meer voor ze zich zelf omdraaide en van het dak afsprong.


Topic uitt


Laatst aangepast door Vitani op ma 16 jan 2017 - 19:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Mind killer - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Mind killer   Mind killer - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jan 2017 - 19:16

En daar ging ze... en deze keer hield Corra haar niet tegen. Het was te laat en ze had geen behoefte aan nog een preek over hoe slecht haar mate wel niet was. "Dag Vitani" Miauwde ze de roodbruine kattin na en ze sprong ook naar beneden. Ze lande naast Vitani maar keek haar niet aan en begon langzaam terug naar huis te lopen. Ze moest eens goed nadenken over wat de Bloodclanpoes allemaal gezegd had.

Corra topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mind killer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: