So, this is your home?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So, this is your home?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
So, this is your home? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimewo 22 feb 2017 - 13:56

Hij wachtte hier op de kater met wie hij een gesprek had aangevraagd. Het bleef gek dat hij nu degene was die de katten moest ondervragen, in de gaten moest houden en een beetje op het goede pad moest helpen. Aan de andere kant was hij er juist blij mee, want hierdoor kon hij op de hoogte zijn van alles en eindelijk doen wat hij altijd al wilde, helpen. Vandaar ook het gesprek van vandaag met Amber, wiens loyaliteit besproken zou worden. Tall wilde niet aan hem twijfelen, maar het moest gebeuren want eerlijk: hij wist niet goed of de jonge kater de ernst van zijn daden inzag. Then again, hoe vaak had Tall hier zelf wel niet gezeten?

- Amberhunt first (invallen mag als een kat een 'dramatische mededeling' heeft


So, this is your home? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
So, this is your home? 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimewo 22 feb 2017 - 17:06

Er ging geen sprankje nerveusheid door Amberhut heen terwijl hij richting Tallshadow's den liep. Nog steeds werd hij nagestaard maar nu negeerde hij het gewoon. Langzaam liep hij het den in en zag zijn Tabby leader, die best wel een stuk groter was, al op hem wachten. De rode kater gaf hem een respectvol knikje "Je wilde me soreken, Tallshadow?" Vroeg hij op een beleefde toon. Zijn Amberkleurige ogen stonden, zoals zo vaak, berekenend terwijl hij de ander in zich opnam. Wat wilde die weten... Veel geheimen had hij toch niet meer over...


So, this is your home? 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So, this is your home? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 12:27

De ander kwam rustig ogend binnengelopen, wat het gesprek een stuk zou vergemakkelijken want eerlijk, Tall had ondervonden hoe lastig dit kon worden als er eén kat continu bang was te kort te doen. Dat was hier niet het geval, en de kater besloot dus ook het niet te groot te maken. "Inderdaad," Mauwde hij dus, met een glimlach en een uitnodigend gebaar voor de ander om te gaan zitten. "Ik vroeg me af hoe het zat met je loyaliteit," Viel hij met de deur in huis. Het gesprek zou hier ooit heengaan, dus waarom eromheen draaien? Koetjes en kalfjes kwamen na de belangrijke zaken.


So, this is your home? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
So, this is your home? 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 17:40

De oudere kar glimlachte en nodigde Amber uit om te gaan zitten. De jonge kater deed wat van hem verwacht werd en ging zitten. Het was hier warm en comfortabel... Tallshadow had maar geluk dat hij leader was. Toen kwam het onderwerp: zijn loyaliteit.. Amberhunt boog zijn kop beschaamd en zuchtte, tja... het was niet onlogisch "Ik heb mijn zus nog een keer gezien en we hebben afgesproken op te houden met elkaar ontmoeten" Miauwde hij naar waarheid, hij ging nu niet proberen te doen alsof hij Amare nooit meer had gezien.


So, this is your home? 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So, this is your home? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimezo 12 maa 2017 - 15:36

Wow, als hij dacht dat hijzelf straight to the point was, dan was Amberhunt gewoon the point, ofzo. Het kwam er in ieder geval op neer dat de kater tegenover meteen inging op zijn punt en niet echt uitzonderlijk veel ruimte liet voor vragen. Maar Tall zou Tall niet zijn als hij ten eerste niet kapot veel ervaring had in dit soort gesprekken, en ten tweede, doorvroeg. "Mis je haar?" Vroeg hij daarom ook, aangezien dat de grootste risicofactor was.


So, this is your home? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
So, this is your home? 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimezo 12 maa 2017 - 15:45

Of hij haar miste? Moest dat nou echt gevraagd worden? Amberhunt keek zijn leider nogal ongelovig aan. "Ja natuurlijk, ze was het laatste deel van mijn familie dat mij nog wilde zien." Miauwde hij, nergens omheen draaien Amber. As hij dat deed zou Tallshadow hem nooit meer vertrouwen en dat wilde hij nou juist wel. "Moet ik mijn loyaliteit bewijzen?" vroeg hij op een vermoeide toon. Het gevoel dat niemand hem mocht werd met de dag sterker, misschien zat het allemaal in zijn kop maar ja....


So, this is your home? 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So, this is your home? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimezo 12 maa 2017 - 15:59

Hij werd ongelovig aangekeken, en Tall haalde in antwoord op de blik zijn schouders op, kom op, hij moest toch iets vragen? Daarnaast had hij het aankomende antwoord wel verwacht, en was het belangrijk dat het gezegd was. De leider knikte daarom ook, en wachtte even tot de ander ook zijn volgende woorden gezegd had. Daarop hield hij echter zijn kop geïnteresseerd schuin. "Heb je het idee dat je die moet bewijzen?" Vroeg hij de ander, zijn ogen zoekende naar uitdrukkingen van de kater voor hem.


So, this is your home? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
So, this is your home? 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimezo 12 maa 2017 - 16:12

Moest hij zichzelf bewijzen? Tegenover de anderen misschien... Niet tegenover zichzelf, maar het vertrouwen van de clan was belangrijker. "Ik weet dat het mijn schuld was maar ik wil dat de clan me vertrouwd... Dus ik denk het wel" Zuchtte hij terwijl hij Tallshadow met nogal doffe ogen aankeek. "Dus hoe zou ik mezelf moeten bewijzen?" Vroeg hij zijn leider.


So, this is your home? 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So, this is your home? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimema 20 maa 2017 - 20:20

De ander gaf een ietwat vaag antwoord, waardoor Tall hem even gefronst aankeek. Dus, hij had vertrouwen in zichzelf maar vertrouwde niet dat de clan vertrouwen in hem had? Oké, dat was op zich een interessante visie, een die Tall niet per se deelde, maar who cared (Waspsting in ieder geval niet). Daarna kwam de vraag hoe dat dan volgens hem zou moeten. Hierop haalde de kater even zijn schouders op. "Wat mij betreft doe je het prima, en als jij er vertrouwen in hebt dan ik ook," Mauwde hij de jongere kater toe. "De enige manier om dat te laten doorwerken in de clan is door een warrior te zijn waar anderen op kunnen bouwen, behulpzaam, sterk, trouw aan zijn woord, doe dat en katten zullen je vanzelf vertrouwen," Een glimlach werd eraan toegevoegd. Het pleitte al voor de ander dat hij eraan wilde werken.


So, this is your home? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
So, this is your home? 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimema 20 maa 2017 - 20:35

Wat wilde Tallshadow nou weten!? Of Amberhunt dit als zijn thuis zag? Of hij de clan zou ondersteunen als ze zouden worden aangevallen door andere clans? Of hij trouw en loyaal was? Want het antwoord was op alles ja! En het probleem was juist dat niemand hem wilde geloven! Dat was wat de jonge kater zo vreselijk kwaad en bitter maakte. En Tallshadow, de leider waar hij respect voor had bleef maar glimlachen. Natuurlijk probeerde hij Amberhunt te begrijpen, maar wat als er niks te begrijpen viel en hij gewoon met rust gelaten wilde worden? Wat als hij niet zo stabiel was als van hem verwacht werd?! Hij sloeg zijn nagels uit en ademde nogal zwaar voordat hij met moeite antwoord gaf: "Je... Kan erop.. vertrouwen" Bracht hij moeizaam uit.


So, this is your home? 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So, this is your home? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimevr 31 maa 2017 - 22:53

Hij had best veel als reactie normaal gevonden, een teleurgestelde blik, een frustratie uiting, een soort diepe zucht, maar dit haast bezetene wat zich nu vertoonde in de apprentice deed Tall toch echt verbaasd fronsen. "Ehm.." Mauwde hij, een beetje ongemakkelijk aangezien hij juist dacht dat ze het zo samen snel konden afronden en Amber door kon met zijn leven. "Moeten we het toevallig nog ergens over hebben?" Want eigenlijk was 'leider' gewoon een veredelde uitdrukking voor 'degene naar wie je met je problemen gaat', ook al was hij niet echt een pro ofzo.


So, this is your home? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
So, this is your home? 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimevr 31 maa 2017 - 23:08

Langzaam werd Amberhunt weer rustig en hij zag zijn leader fronsen. Waarschijnlijk had het geleken alsof hij gek was geworden... toen werd hem gevraagd of er nog een probleem was. De kleine kater wilde eerst zijn kop schudde maar bedacht toen iets dat hij in het gesprek gemerkt had "Waarom behandel je me als een apprentice? Is het een soort straf of zoiets?" vroeg de intelligente warrior. Of was hij echt zijn rang vergeten? Misschien omdat Amberhunt zo klein van stuk was, dat zou het kunnen zijn.


So, this is your home? 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So, this is your home? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimevr 31 maa 2017 - 23:49

Opnieuw was hij niet goed in het inschatten van het antwoord van de ander, want wat er plots uit zijn mond kwam bracht Tall enorm van zijn stuk, en deed hem heel diep fronsen. Ehm.. Kon het zijn dat hij hier een dierbare fout gemaakt had? Help alsjeblieft niet. "Omdat je.. een apprentice bent?" Probeerde hij, al niet meer gelovende in zijn eigen antwoord, shit shit shit shit, niet oke, die kat voor hem heette Amberhunt, dat betekende iets en dat iets bekende dat Tall nu sowieso voor gek stond. Good going.


So, this is your home? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
So, this is your home? 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimevr 31 maa 2017 - 23:52

Amberhunt glimlachte een beetje door Tallshadow en schudde zijn kop. "Nee, ik ben al vier moons Warrior en jij hebt me benoemt. Het was de ceremonie waar je inviel voor Innerstar" Herinnerde hij zich. Toen voegde Amber eraan toe: "Maar ik begrijp het wel. Ik ben natuurlijk een stuk kleiner dan de gemmidelde Warrior. Maar geen zorgen, ik sta mijn mannetje wel" Het gesprek ging ene goede kant op, zolang ze wegbleven van het onderwerp waarvoor Amber hier echt was.


So, this is your home? 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So, this is your home? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 15:01

Oke, hoewel hij vaak fouten maakte en het inmiddels zelfs zover gekomen was dat Waspsting bijna openlijk een revolutie wilde leiden, was dit een eerste keer dat hij dit soort spul vergat. Zijn mond viel open en zijn hoofd ging schuin, hij herinnerde zich die ceremonie nog! Wat waanzinnig dom van hem. Meteen verscheen er een ongelovige grijns op zijn gezicht. "Dat ik dat vergeten was, debiel," Mauwde hij, tegen zowel zichzelf als de ander, en knikte toen deze een verklaring gaf. "Misschien, of misschien omdat ik onoplettend ben, of.." Hij keek even schuin naar Amber, "Of omdat je je gedraagt als een apprentice soms," Want de ander zat hier met een reden.


So, this is your home? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
So, this is your home? 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 15:58

Het was wel duidelijk dat Tallshadow zich nogal schuldig voelen maar Amberhunt zat er niet mee. De nieuwe leider had vast belangrijkere dingen aan zijn kop dan iedereens nieuwe rang onthouden. "Of omdat je je gedraagt als een apprentice soms," Nou ja, misschien wel. Maar hij zou Amare niet naar binnen hebben gesleept als hij daarvoor niet het gevochten als een warrior. "Tja, wat had jij gedaan als je verloren familie ineens opdook? je gaat ze niet wegduwen" Miauwde hij schouderophalend.


So, this is your home? 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So, this is your home? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So, this is your home?   So, this is your home? Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 3:03

Hij moest lachen om de laconieke houding die Amber aannam toen Tall hem weer met het probleem confronteerde. Het was een mooie manier van naar de wereld kijken, een die de kater zelf ook lang volgehouden had, maar nu had hij verantwoordelijkheid en keken katten naar hem op. Plots leken die lessen van zijn moeder niet meer zo zinloos. "Maar dat is het hem juist," Mauwde hij dan ook, en keek een beetje weemoedig naar de ander. "Het feit dat zij net zoveel familie is als de clan, hoe begrijpelijk ook, kan niet blijven bestaan," Indringend keek hij naar Amber. "Er komt een moment dat je moet kiezen, en de vraag die je jezelf moet stellen is 'zou ik de clan op één zetten als...'" En daar kon dan van alles ingevuld worden. Gewoon elke situatie waarin Amber moest kiezen, zou hij het doen?


So, this is your home? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So, this is your home?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: