Restore what once was power



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Restore what once was power

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Waspsting
Member
Restore what once was power 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Restore what once was power   Restore what once was power Icon_minitimezo 5 maa 2017 - 15:04

Het was duidelijk voor haar. Het was geen ongeluk door de droogte geweest dat er een lawine veroorzaakt was; StarClan had Tallshadow afgewezen als leider. Hoe hij zich gedragen had bij de Gathering had dit haar verteld. Hij was niet geschikt, kon niet omgaan met zoveel macht in zijn poten. Hij zou ShadowClan verwoesten als hij zo doorging. Vandaar dat ze een gesprek met hem had aangevraagd, een officieel gesprek van Senior Warrior op Clanleader. Om hem eindelijk eens wat verstand in te slaan. Hij was te jong om dit alleen te doen en Acorndust hield zich te afzijdig naar haar smaak. Ze had Tallshadow nooit gemogen, maar wist dat ze met hem samenwerken moest, voor nu dan. Het zou snel genoeg bekent worden dat StarClan een ander in ogen had als leider, maar tot dan zouden ze zich hierdoor heen moeten slaan, welke malloot de clan nu dan ook bestuurde. De kattin hield halt bij zijn den, en miauwde de naam van de kater, om aan te tonen dat ze aanwezig was. Ze schudde haar kop toen ze zich bedacht hoe dit gesprek wel niet zou moeten gaan lopen, met de koppigheid die de kater had. Waarom kon hij niet datgeen in zich vinden dat Innerstar in hem gezien had?
- Tallshadow
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Restore what once was power 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Restore what once was power   Restore what once was power Icon_minitimezo 12 maa 2017 - 16:11

Hij zat rustig in zijn den, liggend op de grond en in het zand tekeningen te maken van mogelijke strategieën voor als ze in een optocht zouden moeten vechten. Klonk stom, want er was niet echt enige reden om met zo'n grote groep katten ergens heen te gaan, zelfs de gathering delegaties waren niet zo groot en daar waren geen kittens en queens bij, maar hij was ermee wakker geworden en wilde het graag eens meer vorm doen aannemen. Daarnaast zou het op deze manier makkelijker zijn om uit te leggen aan Acorndust. Voordat dat echter plaats kon vinden moest hij met Wasp praten, tenminste, daar ging hij vanuit aangezien ze plots zijn naam noemde. "Kom binnen,' Mauwde hij, een nieuwsgierige toon in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Restore what once was power 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Restore what once was power   Restore what once was power Icon_minitimema 13 maa 2017 - 21:02

De kattin stapte naar binnen toen ze vriendelijk verwelkomd werd door Tallshadow. Dit maakte haar echter niet minder serieus, en strak keek ze hem aan toen ze eenmaal in de rots was. Hij moest weten dat dit geen makkelijk gesprek zou worden voor hem, en dat ze namens meerderen in de Clan haar zorgen kwam uiten over zijn leiderschap. Ze nam plaats tegenover de kater, en opnieuw zocht ze zijn blik op. "Tallshadow," klonk haar stem door de den heen. "Er zijn dingen waar ik - en meerdere warriors uit de Clan - met je over wil praten. Problemen die zich voordoen nu jij het leiderschap op je genomen hebt." Ze was altijd recht door zee, hield er niet van om om dingen heen te draaien. Zo zou ook dit gesprek niet verlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Restore what once was power 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Restore what once was power   Restore what once was power Icon_minitimema 20 maa 2017 - 20:17

De poes vile met de deur in huis, dus de kater ging wat rechter zitten, en keek nog steeds nieuwsgierig maar nu ook iets onderzoekender. Waspsting kennende wist hij wel in welke richting dit gesprek zou lopen, ergens wel wrang. Innerstar was net een maan dood, en nu al zette de oudere poes haar vraagtekens bij de keuze van haar voormalige leidster. Maar, hij was Tall niet als hij niet eerst zijn vooroordelen opzij zou zetten, en open zou luisteren, dus hij glimlachte even, en gebaarde haar om verder te praten, het werd net spannend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Restore what once was power 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Restore what once was power   Restore what once was power Icon_minitimedo 30 maa 2017 - 19:24

Ze keek hem wat koud aan bij zijn vriendelijke glimlach. Ze was hier niet om aardig tegen hem te zijn en zou de waarheid niet op een verzachtte manier brengen. Deze façade's mocht hij dan ook laten vallen, want ze hield niet van oneerlijkheid. Dat hij misschien werkelijk aardig tegen haar wilde doen, kwam niet in haar op. Waspsting liet een zucht uit haar bek ontsnappen, waarna ze begon met haar redenering. "Tallshadow, ik denk dat je een goede deputy geweest bent. Maar ik denk ook dat Innerstar te vroeg is gestorven, en dat je niet klaar bent om haar leiderschap over te nemen." Terwijl ze dit zei, keek ze hem strak aan. Ze wilde dat hij wist dat ze het meende. "Je hebt meerdere dingen gedaan die opvallen, en niet op een goede manier. De Gathering als voorbeeld,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Restore what once was power 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Restore what once was power   Restore what once was power Icon_minitimevr 31 maa 2017 - 23:16

Hij was wel blij met de zucht die zij aan het begin liet ontsnappen, dan hoefde hij het niet te doen, en bovendien was het een soort verzachtend iets als 'ik vind dit en jou zo vervelend.' altijd heel fijn als een kat dat duidelijk maakte. Dat liever dan dat ze het in stilte dachten en je dan plots aanvielen a la Nightthorn. "Tallshadow, ik denk dat je een goede deputy geweest bent. Maar ik denk ook dat Innerstar te vroeg is gestorven, en dat je niet klaar bent om haar leiderschap over te nemen." Om maar even met de deur in huis te vallen. Tall behield echter zijn glimlach, uitermate zijn best doende die weg te krijgen aangezien het hem er vast irritant uit deed zien, lukte niet, dit amuseerde hem. "Je hebt meerdere dingen gedaan die opvallen, en niet op een goede manier. De Gathering als voorbeeld," Wow. Dat was hard, dat was zo enorm Butterstar's fout geweest. Good going Wasp, ga maar lekker heulen met de vijand. Of, na ja, zoiets. In ieder geval, hier moest hij op reageren, en begon maar gewoon, om het makkelijk te maken, met een perfecte imitatie van haar zucht aan het begin omdat hij een verschrikkelijke kat was. "Erg vervelend dat je er zo over denkt," Mauwde hij toen, en glimlachte weer. Zo, opnieuw een klacht succesvol afgehandeld, hij zou hier zijn baan van moeten ma- wacht. Dat was het al!
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Restore what once was power 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Restore what once was power   Restore what once was power Icon_minitimevr 31 maa 2017 - 23:43

De senior warrior had op zijn minst een serieuze verwachting verwacht. Dat ze op zo'n respectloze manier werd afgewimpeld, stond haar totaal niet aan. Wie dacht hij wel niet dat hij was? StarClan had hem afgewezen. "Luister is goed, eigenwijze kleuter, toen jij nog op je poot liep te kwijlen was ik de leeftijd die jij nu uiteindelijk ook nog is bereikt heb. Denk maar niet dat je mij zo kan wegschrijven." Met een ijskoude blik keek ze hem aan. Als ze ooit ergens overwogen had om samen te werken met hem, voor Innerstar, was dit nu volledig weggevaagd. Ze zou hem flink tegenwerken, misschien zijn hele carrière lang wel, door dit absurde antwoord. "Innerstar zou beschaamd om jouw gedrag zijn, en dat weet je dondersgoed. Je hebt onze Clan ten schande gemaakt, niet alleen bij RiverClan, maar bij de alle Clans, inclusief die van jezelf. ShadowClan gaat ten onder en ik neem jou volledig kwalijk. Je wilt niet eens aanspreekbaar zijn voor katten die bereid zijn langs jouw arrogante kop heen te kijken en je te helpen!" Haar stem was ondertussen een stuk harder geworden, en nog net niet was ze tegen hem aan het roepen. "Als je zo doorgaat, weet ik niet hoelang ShadowClan jou nog als leider wilt hebben, voordat ze een andere kiezen. StarClan zelf heeft je immers al afgewezen." Dit laatste kwam eruit als een laag gesis, in tegenstelling tot haar boze woorden van hiervoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Restore what once was power 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Restore what once was power   Restore what once was power Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 0:02

Oke, ten eerste, deze kat had geen gevoel voor humor ergens in haar iets te grote lichaam zitten, ten tweede, ze was volgens Tall misschien een beetje boos over dat ze zelf geen leider was. Serieus, wat was haar probleem? "Luister is goed, eigenwijze kleuter, toen jij nog op je poot liep te kwijlen was ik de leeftijd die jij nu uiteindelijk ook nog is bereikt heb. Denk maar niet dat je mij zo kan wegschrijven." Oke wacht, het probleem zat hem in haar ouderdom? Want dan was hem de schuld geven niet zo eerlijk, daarvoor moest ze bij moeder natuur en het leven daarin. Toch zei haar blik hem dat dat misschien niet helemaal het probleem was. Zijn glimlach had zich inmiddels verwisseld voor een vastberaden blik, niet echt geraakt door wat ze zei en in zijn hoofd zijn antwoorden op een rijtje zettende. "Innerstar zou beschaamd om jouw gedrag zijn, en dat weet je dondersgoed. Je hebt onze Clan ten schande gemaakt, niet alleen bij RiverClan, maar bij de alle Clans, inclusief die van jezelf. ShadowClan gaat ten onder en ik neem jou volledig kwalijk. Je wilt niet eens aanspreekbaar zijn voor katten die bereid zijn langs jouw arrogante kop heen te kijken en je te helpen!" Hij liet het over zich heenkomen, wachtende op het juiste moment, aka, wanneer ze uitgepraat was. Het kon zo zijn dat in de reden vallen niet goed zou zijn op dit moment. "Als je zo doorgaat, weet ik niet hoelang ShadowClan jou nog als leider wilt hebben, voordat ze een andere kiezen. StarClan zelf heeft je immers al afgewezen." Wow, hard much.

Oke, zijn beurt? Het leek van wel, en Tall strekte dan ook even zijn rug, voor hij weer in zijn comfortabele houding ging zitten - geen enkele reden om een discussie oncomfortabel te voeren - en de poes rechtstreeks aankeek, geen sprankje angst of onrust in zijn ogen. "Waspsting," Mauwde hij rustig, "Mijn acties hebben niemand beschaamt, ik heb enkel niet precies gedaan wat de hele oude garde van me verwachtte, maar heb ik er een oorlog mee gestart? Heb ik Shadowclan op een presenteerblaadje aangeleverd? Nee, ik heb gewoon niet gedaan wat iedereen wilde en daarin een eigen lijn getrokken. De ongeschreven regels die we volgen zijn er alleen uit traditie, geen code heeft ooit voorgeschreven dat een leider niet meer mag praten met andere katten tijdens een gathering, gatherings zijn er immers voor om op een vredelievende manier bij elkaar te komen," Dat gezegd hebbende ging hij door naar punt twee. "Daarnaast weet ik niet in wie Innerstar teleurgestelder zou zijn, in de leider die anders doet dan dat de andere clans willen dat hij doet, of de warrior die haar eigen leider om deze reden niet meer vertrouwt," Het deed hem pijn dat de dierbaarste vriendin van zijn mentor en leidster hem zo afwees. "Over dat Starclan me heeft afgewezen, dat is nog niet zeker, Acefray heeft geen profetie gehad en de gathering werd niet verduisterd, de lawine kon ook gewoon komen door de weersomstandigheden, en dat weet jij ook, maar toch wil je alleen maar geloven dat Starclan mij afwijst. Waarom is dat? Je zou denken dat een kat allereerst zijn leider zou steunen, en daarna de praatjes van andere clans zou overnemen. Zeker van jou, als een van de meest wijze katten in deze clan, had ik meer verwacht," Mauwde hij, nu wel serieus, zijn hele betoog lang. Als Waspsting het zo wilde spelen kon hij daarin meegaan, minstens net zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Restore what once was power
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: