whichever comes first, for better or worse



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 whichever comes first, for better or worse

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ophelia
Member
whichever comes first, for better or worse Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: whichever comes first, for better or worse   whichever comes first, for better or worse Icon_minitimema 27 maa 2017 - 22:34

Haar poten jeukten, schichtig keek ze om zich heen alsof ze wat komen ging zou kunnen vermijden. Niets was echter minder waar. Over enkele maanden zou ze haar Final Assessment af moeten gaan leggen. Ze zou moeten doen wat ze gezworen had nooit te doen. Haar tijd besteedde ze aan het uitdenken van iedere mogelijke situatie. Zou ze een kittypet kunnen doden? Hoe zou ze het dan wel niet doen? Zou ze kunnen ontsnappen? Zou Hellhound haar helpen? Waar zou ze heen moeten? Er waren talloze hypothetische situaties waar ze rekening mee moest houden en ze werd er knettergek van. Alsof het niet erger kon, had Hellhound voor haar ogen een rogue vermoord, alsof het niets was geweest. Ze durfde haar mentor niet meer onder ogen te komen, ze was bang voor hem. Bang voor wat hij blijkbaar kon doen. Ze stond te rillen op haar poten wanneer ze aan de volgende training met hem dacht. En toch leek ze alles onder controle te hebben, van buiten af. De hallucinaties waren weg, ze at en dronk weer, ze kon zo nu en dan weer een nacht doorslapen. Alles maakte haar bang, maar diep daarin verschool zich de zekerheid dat het wel goed met haar ging komen. Wat er ook gebeurde.

Shark
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
whichever comes first, for better or worse Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: whichever comes first, for better or worse   whichever comes first, for better or worse Icon_minitimedo 30 maa 2017 - 21:01

Shark onderdrukte een vloek toen hij met zijn poot bijna helemaal in het water verdween omdat hij in een kuiltje stapte die hij nog niet eens had gezien. Hij was dan ook niet erg aan het opletten waar hij zijn poten neerzette; hij was veel te erg bezig met zijn dochter. Hij wilde graag weten hoe het met haar ging en of ze de brand had overleefd. Maar hij kon moeilijk ThunderClan territory binnen rennen om even een kijkje te gaan nemen. Hij zou het op dit punt niet erg hebben gevonden moest hij een Elite cat opgeofferd hebben om even een kijkje in het camp te gaan nemen. Hij wist dat Elite cats niet echt vrolijk ontvangen werden door de ThunderClanners en dat het waarschijnlijk zou resulteren in een onnodige dood, maar dat zou hem een worst wezen. Hij wilde weten hoe het met zijn dochter ging en als daar katten bij zouden sterven, maakte hem dat niks uit. Hij was echter wel zo realistisch ingesteld dat hij zijn plannen niet ging uitvoeren en dus was het gevolg dat hij met een norse blik, die nog norser was dan normaal, het camp binnenstapte. Zijn blik gleed naar een she-cat die hij al een tijdje in de gaten hield. Ze had er eerst heel erg fragiel uitgezien, maar het leek zichtbaar beter met haar te gaan. Alleen de schichtige blik in haar ogen maakte hem lichtelijk wantrouwig. Waarom keek ze zo schichtig uit haar ogen? Was er iets waar Claw en hij niets van wisten? Net toen hij op haar af wilde stappen, herinnerde hij zich de belofte weer die hij aan Jinx had gedaan. Dat hij zijn kittens wel zou beschermen. Dat alles goed zou komen. Hij schudde zijn kop. Hier had hij nu geen tijd voor. ‘Ophelia,’ bulderde zijn stem door het camp waardoor enkele katten verstoord opkeken, maar niks durfden te zeggen na zijn kwade blik te hebben ontmoet. ‘Wat sta je daar nu zo schichtig om je heen te kijken? Is dit hoe een Elite cat zich gedraagt? De Clans cats zouden je vierkant uitlachen als ze je nu zouden zien.’ Zijn blik eiste om uitleg en zijn mondhoeken gingen naar één norse streep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
whichever comes first, for better or worse Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: whichever comes first, for better or worse   whichever comes first, for better or worse Icon_minitimedo 30 maa 2017 - 21:45

Oh, de regen. Wat had hij toch een schijthekel aan dit strontweer. Wie in godensnaam had dit bedacht? Die idioten die de clankatten 'Starclan' noemden? Heh, ieder met een gezond verstand zou weten dat dat onzin was. Toch verlangde hij ergens naar een zondebok waar hij zijn haat voor dit weer en het leven in het algemeen op kon uiten, zodat hij niet enkel met een dodelijke blik onder het afdakje van zijn schuur hoefde te zitten. Jagen zou hij niet doen, al knaagde de honger aan hem. Zodra hij de regen in zou stappen wist hij, uit ervaring, dat het water tot diep in zijn botten door zou dringen. Zijn zwarte vacht zou aan hem kleven en voordat die droog was, zou hij al aan ouderdom zijn gestorven. Dus zette hij zich maar neer, een onpeilbare blik in zijn geel-groene ogen terwijl hij het kamp, en voornamelijk zijn dochter, met scherp oog in de gaten hield. Het ontging hem dan ook niet hoe zijn grote vriend Shark het kamp in liep, zijn gezicht verraadde dat ook de almachtige deputy onder een slecht humeur leidde. Jinx zou daar geen aandacht aan hebben besteed, als hij niet net zijn dochter als zondebok moest kiezen. ‘Ophelia,’ bulderde zijn zware stem door het camp. Acuut hief Jinx zich overeind, een kwade blik in zijn ogen. Wat had ze misdaan? ‘Wat sta je daar nu zo schichtig om je heen te kijken? Is dit hoe een Elite cat zich gedraagt? De Clans cats zouden je vierkant uitlachen als ze je nu zouden zien.’ Jinx liet een laag, hard gegrom horen dat ondanks de regen door het hele kamp te horen was. "Rot een eind op Shark,"spuugde hij de deputy, waar hij al niet al te positief over was, toe. "Als je niet zo goed tegen wat regen kan, ga dan ergens anders zitten mokken, reageer dat niet op mijn dochter af, eikel." Hij keek de kater koud aan, als hij zo nodig zijn woede kwijt moest, kon hij dat op hem afreageren, niet op Ophelia.

Ik ship het <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
whichever comes first, for better or worse Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: whichever comes first, for better or worse   whichever comes first, for better or worse Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 18:19

Het enige wat ze nu moest doen, was het ideale tijdstip vinden en om een plek te zoeken waar ze kon verblijven. Wanneer zou ze ongemerkt weg kunnen komen? Waar moest ze heen? Zodra ze die twee vragen kon beantwoorden, zou ze er klaar voor zijn. De tijd begon te dringen en het maakte haar lichtelijk nerveus, maar een kans op vrijheid was alles waard. De regen hielp haar, het hield de Elite bezig. Er waren op dit moment grotere problemen dan een Young One die er vandoor ging en ze wilde dat dat in haar voordeel zou werken. Ze zou moeten verdwijnen nu de Bloodclan bezig was met andere zaken. Ze schrok op uit haar eigen gedachten toen ze een bekende, bulderende stem hoorde die naar haar gericht was. Ophelia, haar vreselijke naam. Geschrokken keek ze naar de Commander, die haar duidelijk in zijn vizier had genomen. Ze slikte en wist van schrik niet wat ze hem moest vertellen. Voordat ze weer een treurige 'sorry' over haar lippen kon drukken, kwam er iemand anders aan. Ze keek met grote ogen naar haar vader, die zojuist de Commander uit had durven schelden. Verbijsterd keek ze hem aan, met een hart dat uit haar borstkas dreigde te springen. Ze mocht dan blij zijn dat Jinx voor haar opkwam, zijn roekeloze gedrag waardeerde ze niet. Zonder hem kwam ze hier niet levend vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
whichever comes first, for better or worse Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: whichever comes first, for better or worse   whichever comes first, for better or worse Icon_minitimema 17 apr 2017 - 20:07

Shark had nauwelijks medelijden met het in elkaar gedoken kattenlijfje dat zich voor hem bevond. Als het zijn dochter was geweest, had hij dan anders gereageerd? Hij stelde zich Eveningpaw voor die zielig in de regen in elkaar gedoken zat, schichtig om zich heen kijkend. Een stekend gevoel ging door hem heen en Shark klemde zijn kaken op elkaar zodat hij het zou kunnen negeren. Zijn dochter zou zo niet reageren, hield hij zich voor. Daar had ze een veel te sterk karakter voor. Nee, hij kon zich niet voorstellen dat zijn prinsesje zo in elkaar gedoken zou zitten. Zijn prinsesje. Hij schudde verward zijn kop, maar werd weer naar de realiteit geroepen toen hij Jinx’ stem hoorde. Hij had tot nu toe vrij veel getolereerd van de tom, maar dit ging hem te ver. Hij richtte zijn blik omhoog zodat hij die van Jinx kon ontmoeten en zag de woede in de ogen van de tom. Een grimas verspreidde zich om Shark’s lippen terwijl hij de woorden van de tom aanhoorde. Vooral het laatste zinde hem niet. De tom schold hem gewoon uit. Hier, waar alle anderen het konden horen. En hopelijk ook Claw, want dan zou de tom er niet eens meer levend vanaf komen. Als dat nu al niet het geval was. Shark’s spieren spanden zich al aan voor het gevecht. De tom was ouder dan hem en hoewel hij misschien meer ervaring had dan hijzelf, kon zijn leeftijd ook wel nadelig voor hem werken omdat zijn lichaam misschien niet meer zo snel reageerde als dat van Shark. ‘Ik kies nog altijd zelf wat ik wel en wat ik niet afreageer op iemand anders, Jinx,’ sprak hij met een kille stem. ‘Dat is dan ook de reden waarom ik de deputy ben en jij de member. En omdat jij de member bent, raad ik je wijselijk aan om je zo ook te gedragen.’ Hij had eerst nog medelijden gehad met deze tom, maar zijn machtsgevoel kwam hem in de weg te zitten. Hij mocht niet denken dat Zira’s verlies een reden kon zijn om hem op deze manier te benaderen. Nee, echt niet. ‘En dus raad ik je bij deze aan om ons met rust te laten en mij mijn zin te laten doen. Doe je dat niet, dan staan daar straffen op. Je zou toch niet willen dat Ophelia lijdt onder jouw roekeloze gedrag, wel dan?’ Om zijn woorden kracht bij te zetten, ontblootte hij zijn nagels en ging vlakbij Ophelia staan. Het was allemaal bluf. Voor nu.


#Kip: Echt wel, hoor <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
whichever comes first, for better or worse Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: whichever comes first, for better or worse   whichever comes first, for better or worse Icon_minitimeza 29 apr 2017 - 23:00

‘Ik kies nog altijd zelf wat ik wel en wat ik niet afreageer op iemand anders, Jinx,’ Jinx rolde met zijn ogen. "Tsk," pufte hij afkeurend. "Je geeft zelfs toe dat je je maar aan het afreageren bent. Waar is je redelijkheid, commander?" Hij keek hem strak aan en siste de woorden tussen zijn tanden door. ‘Dat is dan ook de reden waarom ik de deputy ben en jij de member. En omdat jij de member bent, raad ik je wijselijk aan om je zo ook te gedragen.’ Hij liet een laag gegrauw horen, Shark was op alle knopjes aan het drukken en dat was te merken aan zijn houding ook. "De enige reden dat jij als mormel hier commander bent is omdat zij is gestorven, je hele roem heb je enkel aan haar te danken, niet aan jezelf." Hij klapte zijn klauwen uit en de woede stond in zijn ogen. Dit ging allang niet meer alleen om zijn dochter. ‘En dus raad ik je bij deze aan om ons met rust te laten en mij mijn zin te laten doen. Doe je dat niet, dan staan daar straffen op. Je zou toch niet willen dat Ophelia lijdt onder jouw roekeloze gedrag, wel dan?’ Hij versteende en rukte zijn blik van zijn dochter af naar Shark, zijn ogen nu plots ijzig koud. "Straf me wat je wilt, maar als je haar ook maar een haar krenkt, wil ik met liefde je ingewanden aan het hele kamp tonen," Zijn stem bezat geen woede meer, hij was bloed serieus. "Zij heeft je niets misdaan, houdt haar erbuiten Shark,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
whichever comes first, for better or worse Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: whichever comes first, for better or worse   whichever comes first, for better or worse Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 17:53

Jinx begaf zich op glad ijs, zoveel was zeker. Ze was bang dat Shark hem iets aan zou doen, de straffen in de Elite waren immers niet bepaald licht. Het laatste wat ze wilde, was om haar vader publiekelijk verwond te zien geraken, of misschien nog wel erger. Toch ging de zwarte kater door met het afzetten tegen de Commander en O kon alleen toekijken. De zwart-witte kattin kromp zichtbaar ineen toen Jinx Shark ook nog eens uit durfde te schelden. Het was tevens wel duidelijk dat hij niet over de dood van Zira heen was, bij elke kans leek de zwarte kater de ex-Commander weer op te brengen. Ze schudde zachtjes met haar kop toen ze haar vader's klauwen uit hun hulzen zag komen. Nee, ze mochten niet gaan vechten. Niet om haar, niet om zoiets stoms. Er was helemaal niks aan de hand, dit was niet nodig. Shark kwam gevaarlijk dichtbij staan en ze schudde haar kop naar haar vader. Dit was het niet waard om iemand pijn voor te doen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
whichever comes first, for better or worse Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: whichever comes first, for better or worse   whichever comes first, for better or worse Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 20:33

“Die verdween toen jij besloot mij verantwoordelijk te houden voor iets waar je me niet eens verantwoordelijk voor kunt houden,” sprak Shark op een ijzige toon tegen Jinx. “Jij zegt dat ik niet redelijk kan zijn? Kijk naar jezelf, haarbal. Je hebt mij altijd kwalijk genomen dat Zira dood is. Net alsof ik diegene ben die haar gedood heeft. Het enige wat ik heb gedaan is haar positie ingenomen om te zorgen dat de Elite in goede banen geleid zou worden samen met Claw.” Hij kneep zijn ogen samen toen Jinx het aandurfde om hem uit te schelden. Zijn klauw vloog geen seconde later in de richting van de wang van Jinx. Hij had genoeg gehad van zijn onverschillige gedrag. Hij had genoeg gehad van het feit dat anderen geen respect voor hem toonden. Claw zou dit allang niet meer geaccepteerd hebben en hij liet het steeds maar te ver gaan. Jinx zag niet in dat hij in tegenstelling tot Zira en Claw eigenlijk nog redelijk schappelijk was. Dat zag niemand in, want voor de Elite was hij de grote boze deputy die de plaats in had genomen van een geweldige she-cat. En ja, hij vond het ook vreemd dat ze opeens dood was en moest daar, moons later, nog steeds aan wennen, maar hij had ook geleerd dat hij zichzelf beter op de toekomst kon richten. En dat was niet alleen omdat hij deze rank zo graag had. Hij draaide zich met een ruk weg van de young one voor hem en ging zo dicht bij Jinx staan dat hun neuzen elkaar raakten. “Ik heb genoeg gehad van je gedrag, Jinx,” snauwde hij de tom toe. “Je gaat me vanaf nu met meer respect behandelen of ik zweer je dat er maatregelen gaan volgen.” Hij kneep zijn ogen woedend samen. “En als je denkt dat ik zo laag ben om je dochter erbij te betrekken terwijl mijn werkelijke probleem met jou is, moet je nog maar eens goed nadenken. Als ik je dochter echt pijn had willen doen, had ik dat al veel eerder gedaan. Maar nee. Je herinnert je ook vast niet meer hoe ik je beloofde dat ik haar ook mee zou beschermen?” Hij sloeg nijdig met zijn staart. “Nee, want jij herinnert je alleen nog de negatieve dingen van me. De enige reden dat jij mij niet kan hebben, is omdat Zira gestorven is en jij er een hekel aan hebt dat ik haar plaats ingenomen heb. Maar guess what, Jinx? Get over it. We gaan allemaal door moeten gaan met ons leven en jij dus ook.” Hij ontblootte nijdig zijn abnormaal scherpe tanden. “En als jij denkt dat ik me ga laten uitschelden door jou, dan heb je het goed mis. Ik méén het, Jinx. Je gaat vanaf nu op je woorden letten of er gaan maatregelen volgen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
whichever comes first, for better or worse Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: whichever comes first, for better or worse   whichever comes first, for better or worse Icon_minitimeza 20 mei 2017 - 14:16

Woedend was hij, terwijl hij naar Shark zijn geschreeuw moest luisteren. Hij zag het aan komen toen de kater naar hem uithaalde, maar Jinx deinsde niet terug. De scherpe klauwen van Shark lieten groeven achter en snel genoeg vulde de metaalachtige geur van bloed zijn neusgaten. De kater biesde van woede. Kennelijk had de kater genoeg van zijn gedrag, goh. Bevolen vlogen Jinx zijn kant op en hij sprak zichzelf tegen. Oh, nu zou hij haar niets meer aandoen? Net gaf hij nog toe dat hij deed wat hij wilde, zelfs al was dat zijn dochter zonder reden lastig vallen. Shark ratelde door en Jinx liet zijn klauwen uit zijn hulzen schieten. Wie was deze kater wel niet? Denkend dat hij zomaar binnen kon walsen, de macht over kon nemen, zijn dochter te bedreigen, hem te vertellen wat te doen en bovenal, vertellen dat hij Zira gewoon moest vergeten? Waarom zat hij nog in deze verdomde clan, vol verdomde katten. Hij zakte door zijn poten om Shark aan te vallen, klaar voor welke uitkomst het gevecht ook zou hebben. Jinx wilde hem horen krijsen, hem horen smeken om genade. En anders, als hij het niet won, zou hij sterven in de hitte van een gevecht. Die dood klonk hem niet slecht in de oren, dan zou hij weer met haar zijn. Alleen, wie zorgde er dan voor zijn kinderen? Voor Ophelia? Jinx zijn blik ging af naar zijn zwart-witte dochter en zag hoe die angstig haar kop schudde. Ze gaf om hem, oh god, wat zou er gebeuren als hij hier nu stierf? Jinx haalde diep adem en gaf Shark enkel een dodelijke blik, waarna hij zich afwendde, zijn kop trots geheven. "Maar natuurlijk, commander," Spuugde hij uit, waarna hij zijn nagels inklapte en weer recht ging staan. Hij draaide zich met moeite om en dwong zichzelf naar Ophelia te lopen. "Niet vandaag," Siste hij tussen zijn tanden door, eerder tegen zichzelf dan tegen wie dan ook. Nog een laatste keer keek hij over zijn schouder. Nooit was hij een bloeddorstige kat geweest, maar hij zou er genoegen in vinden om Shark onder zijn klauwen te zien uitbloeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
whichever comes first, for better or worse Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: whichever comes first, for better or worse   whichever comes first, for better or worse Icon_minitimewo 31 mei 2017 - 17:19

Alles was weer volledig ontaard. De twee katers waren nu gewoon aan het bekvechten en het leek nergens naartoe te gaan. De katten torenden boven haar uit, terwijl zij ineen gekropen toekeek hoe alles mis leek te gaan. De woorden van Shark zouden hard aankomen bij Jinx, dat wist ze. De dood van Zira was nu al even geleden, maar het was nog steeds iets dat uiterst gevoelig lag bij de kater. Hoewel O haar moeder nooit had gemogen, wist ze dat Jinx nog zielsveel van haar hield. Shark draaide zich van haar weg en richtte zich in plaats daarvan volledig op Jinx. De twee katten stonden nu bijna neus aan neus en O kon alleen hopen dat ze ergens de kracht zou vinden om ze uiteen te duwen, voordat ze elkaar iets aan zouden doen. Even fronste ze toen Shark opperde dat hij had beloofd om haar ook te beschermen. Waarom? Nou ja, ze snapte wel waarom. Bescherming is iets dat ze nodig had. Maar van Shark? De Commander eindigde met maatregelen. Jinx zou hem respecteren of er zouden gevolgen zijn. Angstig keek ze naar haar vader, hopend dat hij de juiste weg zou kiezen. Diplomatie over conflict. Haar vader stemde in, al was het niet op de meest gracieuze wijze, en klapte zijn nagels in. Vervolgens kwam hij naar haar toe. Ze keek hem geschrokken aan. Ze wilde niet dat hij zichzelf in het diepe gooide om haar te verdedigen. "Wees alsjeblieft voorzichtig," zei ze zachtjes. Ze leefden niet in een vergevingsgezinde wereld, dat wist ze, en ze wilde haar vader nog lang niet kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
whichever comes first, for better or worse Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: whichever comes first, for better or worse   whichever comes first, for better or worse Icon_minitimema 5 jun 2017 - 15:22

Shark keek met een rustige blik naar het bloed dat langs Jinx’ wang naar beneden stroomde. Hij had het verdiend. Dit was de eerste keer dat hij zich echt had laten gaan en een member had aangevallen omdat deze geen respect had getoond naar hem. En dan had de zwarte tom eigenlijk nog geluk, want Claw zou hem vast en zeker gedood hebben op dit punt. Claw zou zijn klauw al naar voren hebben laten schieten bij de eerste opmerking die de tom had gemaakt. Maar Shark dacht dat Jinx ook wel beter wist dan tegen Claw in te gaan. Claw had ook een betere band gehad met Zira dan Shark en misschien was dat wel de reden waarom Jinx er meer naar neigde om Claw te respecteren dan hem. Maar dan nog… Hij had het beleid over de Elite gekregen en hij had er niets aan als members hem niet respecteerden. Als hij het maar toe zou laten en andere members zouden het zien, zouden ze misschien Jinx’ voorbeeld volgen en dan zou hij door niemand meer gerespecteerd worden. Hij wilde niet dat Claw dat zou zijn en hij wilde ook niet dat de members dachten dat hij Claw’s pootje nodig had om vast te houden als het aankwam op voor zichzelf opkomen. Maar zijn woorden leken effect te hebben, want Jinx viel hem niet aan en trok zichzelf terug. “Shark is goed genoeg,” zei hij kil tegen de tom. Hoewel hij van zijn rank hield en graag wilde vechten om deze te behouden, was het voor hem niet noodzakelijk dat de katten hem aanspraken met zijn rank. Bovendien vond hij dat toch alleen maar denigrerend en niet gemeend overkomen. “Waar denk jij naartoe te gaan?” liet hij zijn stem door het camp galmen toen Jinx langs Ophelia liep en de rug naar hem toe had gekeerd. “Denk je werkelijk dat dat krasje op je wang de enige straf is die je krijgt?” Hij keek de tom met een scherpe blik aan. “Jij gaat samen met Ophelia de young one’s tower opruimen. De nesten zien er weer ontzettend vuil uit en het lijkt er niet bepaald op dat je ook maar iets op de planning hebt staan vandaag als je ruim de tijd hebt kunnen nemen om mij te beledigen.” Hij keek de tom strak aan. “Als je besluit om je straf te negeren, ben ik genoodzaakt je aan te vallen. En dan kom je er met iets meer vanaf dan alleen een krasje op je wang.” Hij richtte zijn scherpe blik op Ophelia. “Heb jij dat ook goed begrepen, Ophelia?”
Terug naar boven Ga naar beneden
 
whichever comes first, for better or worse
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: