{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Demonslayer
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 16:44

{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Sarabi-one

Na overleg hebben we besloten om het toch alvast bekend te maken dat Bronzemask eindelijk mama word! Doordat de clans op reis zijn gegaan naar een nieuw territorium heeft Bronzemask haar zus voorgoed achter moeten laten en zocht daarom steun bij de Shadowclan kater genaamd Demonslayer. Eerste instantie was Demon erg afstandelijk maar name de dagen dat Bronze de gewonde warrior hielp kwamen ze steeds meer bij elkaar. Ze moest dus niks hebben van de andere clans maar zijn door de reis toch erg close geworden. En nu is mama Bronze zwanger van hem. Ze schaamt zich erg, ze heeft de warrior code overtreden en denkt Windclan in de steek te hebben gelaten. Maar ze voelt echt veel liefde voor Demonslayer terwijl hij haar alleen ziet als één van zijn slachtoffers van zijn charms.

{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Tumblr_mk8q6lpUr21ripssvo1_500

Wij (Inge en M) zoeken dus ongeveer twee actieve kittens. Je hoeft natuurlijk niet elke dag te posten maar het zou fijn zijn als er per maand in ieder geval een paar in-game posts worden gemaakt. Het liefste zien we de kittens natuurlijk volledig actief maar we snappen dat je ook nog een eigen leven te leiden hebt en nu er zoveel geweldig leuke kittensearch zijn snappen we wel dat er niet super veel animo voor zal zijn. Toch hoppen we hier een leuke klein nestje van te maken <3

---

First read: Wij willen beide graag credit geven aan Bunny & Beertje voor dit idee <3

We hebben besloten de namen anders te doen dan anders. Je mag de naam van je aangemelde kitten dus niet zelf beslissen ze worden dus echt pas bij de geboorte verteld. Natuurlijk krijg de gekozen mensen alvast een voorproefje wat het zou kunnen worden en als ze met dit eens zijn maar het is en blijft een verassing voor iedereen. Toch geven we alvast een kleine hint zodat je je aangemelde kitten een beetje op de naam kan baseren. Demon heeft dus een reputatie in Shadowclan en wil deze uitbreiden vandaar dat hij ook de namen kiest van de kittens en niet de moeder Bronzemask. Verwacht dus geen Bloomkit of Sweetkit maar eerder stoere namen zoals die van hem :') *wat een ego M - sorrynotsorry*

Een kitten word zowiezo vernoemd naar Brindleleaf. Dit kan een kater of een poes zijn, het maakt niet uit maar het liefst zien we Brindlekit als een mooi meisje <3

{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Tumblr_ncxg1bhmkr1roemslo2_500

Een kitten gaat zowiezo met Demonslayer mee naar Shadowclan als ze op het nieuwe gebied zijn aangekomen, welke dat is weten we nog niet maar als de kittens gekozen zijn overleggen we met de gekozen mensen wat hun voorkeur is. Onthou wel dat deze kitten word opgevoed door Demonslayer zelf met behulp van Amberhunt. De twee katers zijn stiekem over hun oren verliefd op elkaar en wanneer Demon fluffy babys heeft neemt hij er eentje mee om samen met Amber deze op te voeden. De kitten krijgt dus twee vader (en een NPC queen waar de kitten zou drinken) en zal met veel liefde groot gebracht worden.

---

Waarschijnlijk gaat een van ons of allebei ook nog een kitten spelen maar dat weten we nog niet zeker. Het nestje word dus 3 kitten met uitloop tot max 4!

{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Img_5310

Hoe mama en papa zijn is wel duidelijk dus daar geen grote beschrijving van. Demonslayer is een grote robuuste kater met een langharige dikke vacht van donker grijze kleur. Zijn nek en voorpoten zijn wit gekleurd. Zijn karakter is ook niet al te moeilijk, hij word vaak gezien als een grumpy oude Shadowclanner maar wil diep van binnen eigenlijk alleen maar vertroeteld worden.

{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Img_5311

Mama is juist weer het tegenovergestelde van pap. Bronze is juist klein en heeft een typische Windclan bouw en karakter. Ze is lief, zachtaardig maar als het moet kan ze scherp zijn. Een goeie moeder en geeft veel om haar familie en vrienden

---

Toegestane vachten
-Brown (and white) / tabby
-Grey (and white) / tabby
-Orange (and white) / tabby
-Cream (and white) / tabby
-Torbie (Tabby tortoiseshell net als Bronzemask)
-Tortoiseshell lang zwart (Zoals de oma van Demonslayer)
-Donker en licht grijs (met wit)
-Een mix van meerdere bovenstaande is natuurlijk ook mogelijk c:

Toegestane oogkleuren
-Groen
-Geel
-Blauw
-Oranje

Details
-Kan Windclan bouw hebben (klein, slank, lenig)
-Kan Shadowclan bouw hebben (breed, robuust, groot)
-Kan korte vacht hebben
-Kan maine-coon vacht hebben

---

De geboorte zal pijnlijk zijn. Aangezien Bronzemask wel 2 keer zo klein is dan Demonslayer. En de kittens dus waarschijnlijk ook best groot zullen zijn, we zouden het beide ook leuk vinden als de kittens meer een grote bouw met een dikke fluffy vacht zullen krijgen zoals Demon c:

---

De deadline is nog niet bekend! Dit zal rond eind april begin mei zijn en de kitten worden dan pas geboren wanneer de clans bijna bij hun nieuwe thuis zijn. We konden beide gewoonweg niet meer wachten om de search te plaatsen dus hou rekening dat de deadline nog een tijdje zou kunnen duren c:

Liefs, M & Inge


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bellamy
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters DPKsfdL
8
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bellamy
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 16:55

Oh my gohhhd :O hier komt een aanmelding!!! :3


He was a weapon,
forged in sadness and despair
And he could feel,
an army in his fists
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypatch
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters N6XItTt
Marieke
161
Actief
You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cherrypatch
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 17:10

ik was hier stiekem al een beetje op aan het wachten

Hier komt mogelijk een aanmelding Very Happy


EDIT: Ik ga me waarschijnlijk toch niet aanmelden, sorry ^^" ik moet niet zo snel "beslissingen" nemen


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters VvdXJXa
Posts komen mogelijk langzaam want ik ben vaak ongemotiveerd en lui of vergeet gewoon om te posten


Laatst aangepast door Cherrypatch op za 8 apr 2017 - 18:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 17:59

Hier komt misschien wat... :")


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Oceano10
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters LcrIgCQ{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters JwNO92g{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters EjrsROF{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters UK1ajoI{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 3qCkg2fp_o{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 18:05

Wat leuk dat er al interesse is <33


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 18:15

Amber will be the stressed stepdad c:
he's not ready..


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellamy
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters DPKsfdL
8
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bellamy
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 18:35

W I P



Touch me again and I'll end you, in a non criminal way
>> G E N E R A L <<

Name: Secrets that may be worth your time?
Age: Unborn
Gender: Tom-cat
Sexuality: Unknown
Bloodline: 50% Fancy & 50% Sassy
Living style: Clancat
Based on: John Murphy

>> F A M I L Y <<

Mother: Bronzemask
Father: Demonslayer
Siblings: Unknown

>> O U T S I D E <<

Fur color: Grey
Fur length: Long and fluffy
Eye color: Ice blue
Nose & pawpads: Black
Ears: Normal
Tail: Long and fluffy
Paws: Normal
Legs: long
Claws: Sharp and long
Teeth: Pretty sharp but small

>> P E R S O N A L I T Y <<

Deze tom-cat zal in het begin een beetje een losertje zijn, zal niet sterk zijn en wat verlegen. Hij zal zich snel verschuilen achter zijn ouders wanneer momenten hem te spannend worden.

Wanneer hij een apprentice zal zijn zal je merken dat hij zijn uiterste best zal doen om er bij te horen, om sterk te worden net als zijn vader wie zijn grote voorbeeld zal zijn. Ook zal deze kitten wat dapperder proberen te worden en zal zijn ouders minder nodig hebben. Rond deze tijd zal hij in velen gevechten terecht komen en vaak krassen die uitlopen tot littekens.

Hoewel hij als warrior nors is is hij nog altijd in voor een grapje en zal zijn uiterste best doen om voor geliefden te zorgen en hun te beschermen, wat het ook kost. Hij houd zich aan zijn eigen regel, bloed voor bloed.

Kitten: verlegen - schuw - zwak - vriendelijk
Apprentice: doorzetter - gesloten - zorgend
Warrior: sterk - nors - binnenvetter - helpend


words // tag // notes
Thank you Sarah!


Laatst aangepast door Bellamy op zo 23 apr 2017 - 10:13; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firespirit
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 18:36

Well, ik moet nu wel eh? xD misschien dat hier een aanmelding komt c:


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 18:39

Natuurlijk moet je Nyn ik verwacht gewoon een aanmelding van je hoor! jk xd maar zou wel leuk zijn ofc <3


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 19:36

Hier is mama. <3

Nog even als toevoeging. Bronzemask heeft een aardig grote stamboom, met een redelijk aantal actieve spelers, die je hier kunt vinden:
http://www.familyecho.com/?p=START&c=j7u3hweu5v&f=613620477961335634

Voor informatie over haar verleden, zie haar profiel.


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Limestone
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters DPKsfdL
Butter
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Limestone
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 19:49

Hier komt iets <3


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Limesi10    
Terug naar boven Ga naar beneden
Wavepaw
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters DPKsfdL
Rivkikker
142
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wavepaw
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 22:35

Oehhhh, hier komt zeker een aanmelding <3


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Wavepa10

Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 22:56

Wat leuk dat er animo voor is <3


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Wavepaw
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters DPKsfdL
Rivkikker
142
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wavepaw
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimezo 9 apr 2017 - 11:19

~General
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Cat-7110


Name: ??
Age: Unborn
Gender: Female


~ Outside

Build: Ze heeft een gemixte build. Ze is slank en snel gebouwd, maar haar spieren ontbreken zeker niet. Ze is een sprinter en een vechter. Ze is van gemiddelde lengte.

Eyes: Geel groenig
Nose: Roze

Fur color: Wit met rode vlekken
Fur lenght: Kort
Fur sort: Glad

Littekens: Nog niet
Tail: Iets aan de lange kant
Claws: Scherp


~ Inside

Belangrijkste eigenschappen: Inlevingsvermogen ~ Overgevoeligheid ~ Aardig ~ Intelligent ~ Verdrietig ~ Depressief ~ Behulpzaam ~ Piekeraar
Likes: Met vrienden zijn, op avontuur gaan, vechttraining
Dislikes: Verdrietig zijn, ruzie, de controle verliezen
Fears: De dood

Ze is geboren met een eigenschap, die zowel nadelen als voordelen heeft. Overgevoeligheid. Ze weet precies hoe anderen zich voelen en wil ze allemaal graag helpen. Dat maakt haar een goede, lieve vriendin die altijd voor iedereen in de clan klaar staat. Maar het heeft ook nadelen dat ze alle emoties van iedereen veel sterker voelt. Zo voelt ze zich sneller beledigt en gekwetst. Vaak voelt ze zich onbegrepen. Ook kan ze spontaan in huilen uit barsten, omdat bij haar de verdrietige sensor op honderd staat. Zo voelt ze dus alle trieste prikkels van anderen, maar komen ze bij haar ook veel harder aan.
De overgevoeligheid van ze zal haar een ongelukkige kat maken. Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar of het loopt slecht met haar af, of ze vind een soulmate die haar op de been houdt. Hoe dan ook, ze gaat een verdrietig leven tegemoet.

Maar ze vindt ook troost, bijvoorbeeld in de trainingen. Ze wordt een hardwerkende leerling, die bereidt is tot alles voor haar clan. Ze wordt vooral goed in het snelle vechten; veel schijnbewegingen, veel bewegen en snel toeslaan. Ze zal niks zo fijn vinden om te trainen, en daarom ook regelmatig op traingspad zijn.

Ze is het type die met iedereen overweg kan, de banden met de clangenoten zullen dan ook goed zijn.


~Motivatie

Ik ben nog niet zo heel lang op Warrior Cats (Denk aan een maandje) maar ik ben al behoorlijk verslaafd en twee accounts vond ik nog niet genoeg. Het idee van deze kitten zat al een tijdje in mijn hoofd, en toen kwam deze kitten search! Ik wilde haar toevallig ook in de Windclan doen, dus dat kwam helemaal mooi uit. Ik hoop dat ik haar lekker actief kan houden, maar door haar karakter gaat me dat wel lukken denk ik.

Het karakter van deze kitten ligt ook heel dicht bij mezelf. Ik weet niet of ik zelf ook echt overgevoelig ben, maar ik ben in ieder geval zelf best wel gevoelig voor verdrietige prikkels en daar heb ik ook vaak last van. Misschien, en ik hoop het heel erg, helpt het om een kat te spelen, die ongeveer hetzelfde ervaart als ik. Misschien kan ik haar, en daarmee ook mezelf, leren om om te gaan met de overgevoeligheid. Hoe dan ook, het is een karakter dat al een tijdje op mijn todolist staat, en nu werd het tijd om haar maar eens te gaan maken. Vandaar dus deze aanmelding.

Dit was trouwens mijn eerste kittensearch aanmelding. Heeft er iemand tips of advies wat er volgende keer beter kan? Ik hoor het graag <3
X, Rivke


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Wavepa10



Laatst aangepast door Wavepaw op zo 9 apr 2017 - 12:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimezo 9 apr 2017 - 11:43

I'm gone for like one week and then this


Misschien een aanmelding of misschien hou ik het gewoon bij Shadow met zijn gebroken hart


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters KPqmPhS

Do not judge my story by the chapter you walked in on
Proud owner of [6] cookies
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimezo 9 apr 2017 - 11:45

Dank jullie voor de aanmeldingen! <3

@Riv
Je kittenaanmelding is helemaal top hoor, zeker voor een eerste kittenaanmelding. Mooi uitgebreid!


Hier is de kitten die ik (Inge) ga spelen: Roughkit (ruig, ruw, grof). Hier alvast wat steekwoorden voor het uiterlijk en innerlijk van deze poes. Energetic, perky, heroic, self-righteous, friendly, big-hearted, optimistic, intelligent, persistent, ambitious, high-strung, enthusiastic, diligent, stubborn, starry-eyed, loyal, understanding, cocky, selfless, caring, forgiving, affectionate (occasionally), loving. Slender rabbit like posture, short gray fur, pink nose, dark blue eyes, big feet, quirky high voice.
♥ Isa


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakesong
StarClan
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters RB4Qe0W
Bunny
128
Actief
"If the whole world was watching, I'd still dance with you"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (51 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snakesong
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimewo 12 apr 2017 - 12:52

Oeh, Amber gaat hier niet geweldig blij mee zijn hehehe :')
Maar ik ga me niet aanmelden geloof ik, ik moet een beetje afkicken van kittensearches en ik heb al familie hehe ^^"


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters D8ESz5d
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimema 17 apr 2017 - 19:41

BUMP ~ De sluitingsdatum word nog besproken, dank jullie voor alle aanmeldingen!


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimema 17 apr 2017 - 20:25


G E N E R A L
Name: unknown
Gender: Female
Bloodline: WindClan x ShadowClan
Rank: Kitten

F A M I L Y
Mother: Bronzemask
Father: Demonslayer
Siblings: Roughkit, ..?
Aunts: Brindleleaf
Uncles: none
Nieces: Mousewish, Polarfrost, Amberpaw
Nephews: Quietstep, Puddleshine, Leopardpaw, Stonepaw, Everkit
Other: Russetkit, Harekit, Mistkit, Cheekykit

O U T S I D E
Fur: tortie, long
Eyes: yellow
Nose: black
Pawpads: black and pink
Whiskers: black
Avatar:
click here:

I N S I D E
[ a c t i v e ] Dit meisje is enorm aanwezig en actief. Dat kan natuurlijk best wel als vervelend worden ervaren door bijvoorbeeld haar ouders die hun poten vol zullen hebben aan haar, maar ook door haar siblings omdat ze vaak de aandacht op probeert te eisen.
[ c h a l l e n g i n g ] Dit meisje heeft best wel pit, ze is niet een standaard kattin die bang is haar poten vies te maken. Geen uitdaging is te ver gegrepen voor haar. Toch verliest ze haar vrouwelijkheid niet echt, ze heeft niet echt tom-trekjes, maar is zeker 'standaard'.
[ c h a r m i n g ] Ondanks dat ze een beetje apart is, heeft ze ook wel echt haar charmes. Zeker later zal het wel duidelijk worden dat ze best wel vaak flirt met andere katten.
[ c o l o r f u l ] Ze ziet de dingen in het leven best wel optimistisch, maar waarom dat is zal later in deze aanmelding nog wel duidelijk worden. Verder is ook haar manier van denken best wel kleurrijk te noemen.
[ c o n f i d e n t ] Om eerlijk te zijn is ze best wel zeker van zichzelf. Ze is niet bang zich te laten horen en zal dan ook haar mond opentrekken om haar mening - die niet altijd even doordacht is - te laten horen.
[ d r a m a t i c ] Als er iets is waar ze van houd, is het wel van drama. Ze zit er altijd met haar neus bovenop als er iets gaande is, zowel in haar familie als gewoon in de clan. Ook haar eigen dingen doet ze graag net een tikkeltje overdreven, de dramaqueen die ze is.
[ c r a z y ] Dit is misschien wel de meest belangrijke eigenschap van haar, iets wat de basis zal worden van haar hele persoonlijkheid. Ja, ze is gek. Maar dan ook echt gek. Geen enkele kitten wordt geboren, het is allemaal een proces, anders zou het niet realistisch zijn. Ik ben dan ook van plan om haar als kitten enorm hard haar hoofd te laten stoten, waardoor ze eventjes in levensgevaar zal zijn, maar wanneer het bekend wordt dat ze het gewoon overleefd zal er wel gespeculeerd worden dat het gevolgen kan hebben voor haar verdere ontwikkeling. Dat zal dan ook al snel blijken.
[ c r u e l ] Medelijden met andere katten heeft ze niet zo heel snel. En vanwege haar krankzinnigheid zal ze er later dus ook totaal geen moeite mee hebben om iemand pijn te doen.
[ d i s h o n e s t ] Ja, iets waar ze ook heel goed in is, is liegen. Ze zal vooral veel leugentjes voor eigen bestwil gebruiken. Want wanneer ze iets voor elkaar wilt krijgen, dan zal dat gebeuren ook. Soms doet ze het ook voor de drama, of om anderen tegen elkaar op te zetten.
[ g r e e d y ] Simpel gezegd, ze houd er niet van om dingen te delen met anderen. Dit is op meerdere vlakken merkbaar. Ondanks dat ze niet zo'n grote eter is, deelt ze niet graag. Maar ook aandacht deelt ze niet graag.
[ i m p u l s i v e ] Ze doet vaak dingen zonder er goed bij na te denken. Denk hierbij maar aan een conflict aangaan, bepaalde acties die ze onderneemt of dingen die ze zegt tegen andere katten. Deze impulsiviteit zal niet altijd even goed aflopen.
[ p a r a n o i d ] Gewoon omdat mij dit echt een geweldige karaktereigenschap lijkt, maar ze zal zo nu en dan haar momentjes hebben dat ze enorm paranoïde is. Dat ze denkt dat StarClan haar elke stap achtervolgt, dat er samenzweringen tegen haar zijn en ga zo maar door.

M O T I V A T I O N
Name: Daan
Accounts: Tigergaze, Sandpaw, Ivywing
Based on: Harley Quinn
Reason: Zoals jullie kunnen zien heb ik echt enorm veel zin om dit meisje te spelen, ondanks dat ik zelfs nog niet eens weet wat haar naam gaat worden - wat tevens een origineel ideetje is - heb ik al tonnen vol aan inspiratie. Sowieso wilde ik al een character die gebaseerd zou zijn op harley quinn, en ik denk dat dit meisje wel aardig in de buurt komt van dat krankzinnige karakter. Ze gaat sowieso een karakter zijn wat ik nog nooit eerder heb bespeeld.
Daarnaast zijn beide ouders twee actieve spelers, ik ben dol op clan crossing in relaties omdat het voor lekker veel drama kan zorgen - en zoals je hebt gelezen, houd dit meisje ook van drama - en denk ik dat dit een interessant nestje kan worden als ik de andere aanmeldingen zo een beetje zie.


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️


Laatst aangepast door Ivywing op vr 21 apr 2017 - 17:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters   {{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Icon_minitimedo 20 apr 2017 - 7:35

Maandag 24 April gaan de aanmeldingen sluiten


{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{{Fluffyballz KS}} Bronze ღ Demon's little monsters
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: