Goddess number thirteen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Goddess number thirteen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hestia
Member
Goddess number thirteen Giphy
Dodo
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hestia
BerichtOnderwerp: Goddess number thirteen   Goddess number thirteen Icon_minitimezo 9 apr 2017 - 18:40

Haar lange poten zorgde er voor dat niet een al te groot oppervlakte van haar lichaam nat werd in alle modder van de afgelopen regenachtige dagen. Haar amberkleurige ogen schoten rond en haar lichaam wurmde zich door een gat in het hek waar haar twolegs nooit achter gekomen waren. Om haar hals lag een leren halsband zonder verder iets belangrijks. Hestia sloot haar ogen voor even terwijl ze een diepe zucht onderdrukte. Ze miste haar oude leven, maar deze was zeker niet verkeerd. "Hallo?" Miauwde ze vriendelijk toen ze dacht een andere kat te horen. Nee, Hestia was zeker geen kattin die geboren was voor wraak of wat dan ook.

Flut xD
[ O p h e l i a ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
Goddess number thirteen Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Goddess number thirteen   Goddess number thirteen Icon_minitimezo 9 apr 2017 - 19:44

De regen mocht dan vervelend zijn, het vormde wel een perfect excuus voor haar om langer weg te zijn voor de jacht. De prooien waren moeilijker te vinden en dus kostte het haar meer tijd om er daadwerkelijk een te vangen. Niet dat ze het erg vond, jagen was één van de dingen die ze wel heel leuk vond om te doen. Vaak paarde ze haar jacht met een willekeurige zwerftocht, die haar vaak langs haar oude plekje in de rogueplaatsen bracht. Nu liep ze een keer weer langs de twoleg place, op haar hoede. Ze was ooit eens aangevallen door een hond hier en was dus niet bepaald dol op deze plek. Toch was alles beter dan het kamp van de Elite. Ze sprong bijna op toen ze ineens een stem hoorde. Een vriendelijke hallo kwam van achter haar weg en ze keek om, waar ze een prachtige kattin zag. "O, hallo," miauwde O tegen de oudere poes. "Ik had u niet gezien." Ze was van zichzelf al behoorlijk schrikachtig, niets persoonlijks.   


Goddess number thirteen DTsLH45
if i told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia
Member
Goddess number thirteen Giphy
Dodo
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hestia
BerichtOnderwerp: Re: Goddess number thirteen   Goddess number thirteen Icon_minitimema 17 apr 2017 - 12:12

Een kleine, zwart met wit gevlekte kattin schrok van haar toen ze tegen haar sprak. "Mijn excuses," Miauwde Hestia. "Het was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken." Sprak ze vriendelijk verder. "O, hallo," Antwoordde de andere kattin terug waarvan Hestia al snel door had dat ze een bloodclan kat was. "Ik had u niet gezien." Hestia knikte naar haar tijdens het luisteren. "'U?' Zo oud zie ik er toch niet uit, kleintje?" Grapte ze grinnikend. Haar staart gleed om haar voorpoten toen ze ging zitten. "Ik ben Hestia." Glimlachte ze vriendelijk naar de waarschijnlijk nog niet zo oude She-cat.



home

is where the heart is
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
Goddess number thirteen Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Goddess number thirteen   Goddess number thirteen Icon_minitimema 17 apr 2017 - 13:59

Waarom was ze nou toch zo'n angsthaas? Ergens begreep ze het wel toen Shark zei dat ze de hele Elite voor schut zette met haar gedrag. Geen clankat zou enig respect voor haar hebben als ze van ieder geluid schrok. Toch maakte het haar niet zo veel uit. Het was wie ze was, en de rest van de wereld moest daar maar vrede mee hebben. De kattin bood haar excuses direct aan en vertelde dat haar intentie niet was geweest om O te laten schrikken. O's blik verzachtte wat, deze poes leek haar wel vriendelijk. Nu was ze alsnog lichtelijk op haar hoede, haar laatste ontmoeting met een kittypet was niet bepaald goed geweest. Eén of andere kattin had geprobeerd haar en haar broertje te doden door een hond op hen af te sturen. O keek even lichtelijk beschaamd naar de grond toen de kattin reageerde op het feit dat ze 'u' zei. "Sorry," miauwde ze zachtjes. "Ik zeg altijd u tegen katten die ouder zijn dan ik." Naar haar mening was het gewoonweg beleefd. De poes stelde zich vervolgens voor als Hestia en O knikte. Dat was een mooie naam! "Ik ben O, aangenaam," miauwde ze vrolijk. Dit kon nog weleens interessant worden.


Goddess number thirteen DTsLH45
if i told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goddess number thirteen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: