Don't slow me down!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't slow me down!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Burnetbliss
Member
Don't slow me down! XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Don't slow me down!   Don't slow me down! Icon_minitimeza 22 apr 2017 - 15:24

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Don't slow me down! Ztut955

Vandaag leek heel traag voorbij te gaan en zuchtend was ze gaan liggen in het gras toen de clan tot stilstand was gekomen. Toen ze haar oogjes even dicht wilde knijpen voelde ze plots even iets... Waardoor ze haar oogjes meteen terug moest openen... Wie was daar? En voor welke redenen? Ze haalde even diep adem en zuchtte luid om haar kopje te kantelen. Het waaide hier niet zo heel hard, maar de struik waar ze nu onder lag had wel op de een of andere manier houvast op haar pels gevonden. Meteen keek ze even om toen ze dat besefte, waarna ze even ernaar sloeg en dieper in de struik sprong... Om langzaam tot de realisatie te komen dat deze struik vol zat met dorens waar haar pluizige pels achter bleef haken. DE roodkleurige kitten begon steeds meer te stribbelen... Ah verdorie.

-Hollowtree
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollowtree
Member
Don't slow me down! DPKsfdL
»Quinty«
46
Actief
I'm a Queen, not your little Princess

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hollowtree
BerichtOnderwerp: Re: Don't slow me down!   Don't slow me down! Icon_minitimedo 27 apr 2017 - 21:17

De pluizige kattin keek eventjes om zich heen. Ze had een trotse houding aangenomen, waarbij het bijna leek alsof ze zich als een leader waagde in de mits van deze hele verhuizing. Toch zou ze die taak nooit willen overnemen van Everstar, het leader zijn was haar veel te veel werk. Maar daar in tegen vond ze zichzelf wel al snel belangrijker dan andere katten. Wat dus ook weer goed te zien was in haar trotse houding. Met haar staart en kop hoog bewoog ze tussen de gemengde clans heen en snoof zachtjes. Nog steeds vond ze de hele reis belachelijk, dat Starclan had gezegd dat ze dit moesten doen zou haar een worst wezen. De clans zouden nooit zo gemengd en gemixt mogen worden. Ze snoof nog een keer, terwijl haar ogen vielen op een kleine kitten die zo te zien ruzie had met een stekelige struik. "Gaat 't, Burnetkit?" vroeg ze op een vriendelijke toon, terwijl ze voorzichtig een poging deed om de doorns uit haar vachtje te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Don't slow me down! XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Don't slow me down!   Don't slow me down! Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 14:51

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Don't slow me down! Ztut955

De braamstruik wilde haar niet lossen en haar pluizige pelsje was gewoon zo vast als wat in deze struik. Ze haatte het, verachtte het en het liet er sissen naar de prikkelende plant. Stom ding. "Gaat 't, Burnetkit?" Klonk er plos waarna ze opkeek en een kattin zag met een identiek vachtkleur. Ze snoof even en sloeg haar ogen af van de ander... "Nee... Ik zit vast," zei ze zacht mompelend en met licht schaamte in haar stem. "Kan je me helpen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't slow me down!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: