Afwezig



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Afwezig

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silvervine
Member
Afwezig 8c8cd0f0146b1f1d39330dc75232e3052baede40_00
Sean
266
Actief
two to the one to the one to the three

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silvervine
BerichtOnderwerp: Afwezig   Afwezig Icon_minitimedi 25 apr 2017 - 11:44


https://www.warriorcatsnl.com/t31953-goede-tijden

Voor het geval jullie dit topic niet hebben gezien, dit is nog steeds geldig. Maar ik wilde nog een topic maken om dit op te klaren.
Verwacht de komende weken een afnemende activiteit van mijn karakters in de rpg, dit omdat ik oa ook ofc m'n social life er niet wil laten blijven hangen en ook gwn int algemeen mn familie, hobby en school (waar ik over een maand examens van heb haha rip me).

Maar dat zagen jullie wss wel aankomen omdat ik de helft van m'n accounts heb dood gegooid (ok).

De acc's die ik actief ga houden voor the time being zulle Silver en Burnet zijn, Sheep samen met Jamie als ie geboren is ook mss.
Hoe zit het met Lurk en Never? Zal ik nog zien cause inspi is er wel voor Never, niet voor Lurk btw, dus ik moet nog even uitwerken wat ik met die gast ga doen.

So that's it, gooi me niet dood als ik even niet post, ik ben altijd bereikbaar als er echt iets hoognodig is <3

Vaste datums inactief

29/05 - 04/06 - (+6 weken erna +/-  actief) - op isolatie gaan studeren, geen wifi. Daarna examens.
September - Zuid-Amerika, duikvakantie ♥

Bo2x



I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY

Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Afwezig Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig   Afwezig Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 18:12

okay lieverds, vanaf zondag ben ik tot en met vrijdag niet bereikbaar en zal ik ook niet posten! Dus verwacht niks van mijn accounts (zie Burnetkit voor de hele lijst)
Alvast bedankt voor het begrip (:



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Afwezig Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig   Afwezig Icon_minitimezo 28 mei 2017 - 10:07

Gulp xD
Well... door het amazing stressvirus die ik heb opgedaan lukken posts niet echt, heyooooo... Meaning dat ik me afwezig meld tot ongeveer na 16/06??? Ofzo iets rond die week aangezien het grootste en moeilijkste deel van mn tentamens er dan wel op zit u.u
Als ik echt nood heb aan posten zal dat er wel van komen, maar mn kop is echt helemaal gek aan het worden van de stress dat ik me echt niet op het posten van katten kan zetten :"D mss zie ik gwn teveel katten tijdens het leren haha

bedankt voor het begrip lieverds <3
Bo2x



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Afwezig XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig   Afwezig Icon_minitimema 5 jun 2017 - 22:12

eyyy

Wss ga ik wel ff nie actief zijn hier, cause this isnt working out with my state atm, so i cant handle it.
Idk wanneer ik terug ben, mss post ik alleen nog ic, lol, met sommige mensen but we'll see. Dus als ik plots verdwijn voor like altijd weet je het lol
feel my salt, feel it burn

lol bye i guessness


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Afwezig Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig   Afwezig Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 10:33

yea

ik heb dus twee herexamens die zich afspelen begin september, betekende dat ik me elke dag wat ga focussen op wat te leren. Daarbij heb ik mn drie jobjes die ik beoefen en soms wat social stuff & family & mn dieren waar ik ook moet voor zorgen soo ik kan het wat drukker hebben, posten kwam sws niet zo snel c;

Ik denk dat ik een kleine break ga nemen nu omdat ik echht op ben emotioneel, niet alleen rp wise (zal wss maar een dag of 4 zijn voor ik met alles weer actief ga worden, wss post ik wel met Riv of Burbur) tho, ook sociaal gericht so haha :") dus dan ga ik wss zitten leren of zitten gamen. Het is nuet zo heel veel dat ik moet leren maar ik wil het toch echt wel nailen in mn tweede zit dus ik ga er 120% voor!

Bedankt voor het begrip!

Sean/Bo2 <3



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Afwezig Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig   Afwezig Icon_minitimedi 11 jul 2017 - 22:37

MIEP ONVERWACHT REISJE GEPLAND NAAR ITALIE EN MAYBE TINERIFE

sws ben ik van 20/07 tot 27/07 in Italio en idk hoe het gaat zitten aangezien ik gratis meega met mensen en of er wifi gaat zijn??? Maar yolo idk reken er maar niet op x'D
Tenerife word nog geregeld en ik denk dat mss begin augustus is en daar ben ik nie van plan echt veel op de pc te zitten, mss id avond maar denk t niet x'D

EN dan ben ik ook nog eens heel september tot 24/09 weg naar Zuid-Amerika wss geen wifi dus!! ja

dat waren kinda de reizen die er voor nu opstaan en de tijden waarop jullie me gaan moeten missen miep



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Afwezig XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig   Afwezig Icon_minitimezo 30 jul 2017 - 18:23

Here we are again, haha, how nice.

Zoals sommige weten ben ik kinda betrokken geweest in nogal wat drama, overleden mensen her en der, en ook personal shit die daardoor weer komt opspelen, waaronder de zelfmoord van een oude vriend van me van begin dit jaar.
Het is allemaal plots en heavy en ik weet dat mensen dit niet van me kunnen lezen dat dit is gebeurd, maar dat is basicly wat er atm in mn leven gebeurd en eig al wat weekjes bezig is; hence wrm ik zo kortaf ben mss haha.
Daarom zal ik het rustiger aan doen dan eerst en wss alleen posten als ik zin heb. Ik sta uiteraard zeker op voor een leuk gesprek op discord om de mood wat op te lichten, dus als je me nodig hebt, ben ik er toch zeker een keer in de twee dagen er te vinden, tenzij ik plotseling besluit een weekendje naar het buitenland te gaan ofz

Ook herexamens om het hoekje, rond de 20ste augustus my first one, second rond september. Wss dat ik dan wat actiever word aangezien ik den ergens ga zitten met rust en stilte en mn pauzes ga vullen met wat postjes, maar we zien nog.

bedankt voor het begrip en hopelijk tot binnenkort, wanneer drama rust heeft gevonden
-Bo2x


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Afwezig XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig   Afwezig Icon_minitimedo 7 sep 2017 - 22:54

Hello ~

Ik ben vanaf 11/09 tot 23/09 in Amerika zonder wifi dus dan moeten jullie me missen eheh.
Ik moet nog wat voorbereidingen doen zoals alles voor mn animols regelen und ik moet nog werken en ben bezig met een verhuis ook nog hahah rip

al bij al zal ik nog voor mn reis proberen te posten, zo niet volgen ze wel ergens eind september c:

Bo2x


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezig
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: