Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Routnose
Catministrator
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 19:11

Jamie!!
Ik ken jou persoonlijk niet super super goed, maar boi wat lijk jij mij een tof persoon. Niet alleen heb je in de RPG originele en variërende karakters waar ik super graag mee RPG, maar ook in het AOT ben je een onwijs gezellig en open persoon die altijd wel klaar is een leuk praatje met iedereen te maken.
En daarboven op ben je ook nog eens een art-god :'D nee maar for real, jouw tekening zijn zo onwijs gaaf. Vooral hoe je met die kleuren en waterverf werkt, ik zou haast geloven dat je een deal met de duivel hebt gemaakt voor die skills lol.
Keep being awesome <3


It is both a blessing and a curse
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 19:15

Kip. Ik ken je eigenlijk niet zo goed maar je personages zijn superleuk uitgewerkt en realistisch en je schrijfstijl is ook mooi!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenight
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 DPKsfdL
Marlie
247
Actief
“Cared about one person and it fucked me up lmao”

CAT'S PROFILE
Age: 29 long ass moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitenight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 19:20

Dear Inge,
Ten eerste wou ik even zeggen dat ik echt blij dat ik je ontmoet heb op de rpg, je was de eerste persoon waar ik me ge'rpg had en elke dag denk ik nog aan hoe noob wij toen waren en kijk nu! Je bent met de dagen omhoog gegaan en je post nu net zo mooi als de rest daarnaast hebben we samen nu al weer een tweede nestje met onze chars <3 Je accounts zijn super en ik lees met plezier je topics, je bent altijd lief voor de mensen in de oat en ik weet dat ik altijd ben je terecht kan als dat zou moeten. Blijf zo doorgaan en wie weet dat we nog vele topics met elkaar krijgen

Stay awesome 

M x


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Whiteos3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 20:15

Marlie,
Ik vind het zeer interessant dat je karakters zo'n uitgesproken persoonlijkheden hebben, als in, ze staan uit op hun eigen manier met hun eigen dingetjes en dat is leuk! Heel erg leuk zelfs c: Er zal altijd wel een oog daravoor zijn en tis altijd fijn om speling op posts te zien, vooral drukke topics, waar er dus inbreng is van die post en dat gebeurd van jou post af~ Verder ben je ook heel actief en gemotiveerd, wat ook echt geweldig leuk is c:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 20:18

Bo, I love you <3
Ik weet ook niet waarom hoor (a) Je karakters zijn altijd zo realistisch maar wel origineel. Ik hou van de manier waarop je post, het is altijd geloofwaardig, nooit overdreven. En toch zijn ze allemaal anders!
Daarbij zie ik je ook als een voorbeeld. Een soort grote zus, om het zo te zeggen c: Ik wou dat je echt mn grote zus was, dat was zo awesome geweest <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 20:20

Oh Bunny! Wat vind ik jou een aardige meid, iemand die gezellig is en iemand waar super leuk mee te RPG'en valt. Je karakters zijn stuk voor stuk origineel en leuk om mee in een topic te zitten. Ze zijn realistische en goed ontwikkeld, als het ware. Dat wilde ik even kwijt, want ik vind je echt een toffe meid (dat rijmt). Ik hoop snel weer een topic met je te hebben, want dat is ontzettend leuk! Loefyou.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Volepaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 17 mei 2017 - 10:38

Nath, ik was echt héél erg blij toen je liet weten dat je terug was. Jij bent altijd al iemand geweest waarmee ik goed kan praten over van alles en nog wat. Je karakters zijn ook altijd goed uitgewerkt en daarbij vooral realistisch neergezet. <'3


Whєn lifє gєts you down you know what you gotta do?
Just kєєp swimming, just kєєp swimming.

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 ABRKRhM
Just kєєp swimming:
Voicє
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 17 mei 2017 - 20:59

Ik wil je een compliment terug geven want je bent zo aardig <3 Je bent echt een geweldig persoon om lekker mee te posten, te plotten en gewoon te kletsen. Je bespeeld Lizard ook super leuk en goed als medicine cat zijnde, en je bent gewoon hartstikke gezellig! Ik hoop je op één van de komende meetings weer eens te zien (:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 YeIsY95
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 17 mei 2017 - 21:02

Nathhhh~ Je bent zo'n awesome persoontje met geweldige characters die altijd met leuke ideetjes komt. Ook het feit dat je super open staat voor alles en iedereen om deze te helpen is gewoon super inspirerend en leuk <3 Zoals hoe je Rowan oppakt voor enkele dingetjes enkel en alleen voor Ace, iets wat me een hugeeeeee inspi boost geeft om hem weer helemaal actief te gooien. :"D Je hebt mij hiermee bijvoorbeeld echt geholpen en I love it. Ook hoe je al je characters creatief bespeeld en duidelijk er veel moeite, tijd en development in gooit is awesome. :3 Ik zou willen dat we wat meer outrpg zouden chatten, you're epic B)


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Bear •
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 17 mei 2017 - 21:04

Jamie <3
God James, wat een pracht van een meid ben je. Originelen, super leuke account. You can hype up everyone and anyone. Ik ben super blij om je een vriendin van me te kunnen noemen en dat ik nog lang met je mag en zal kunnen RPGn <3

xx Q


"Manners maketh man." Do you know what that means? Then let me teach you a lesson.
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 OmZbRYE
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimedo 18 mei 2017 - 8:00

Quinty~
Ik weet niet wat te zeggen dan wow. Voor de oudere leden op dit forum, en vast ook andere, kan ik vast spreken dat je iemand bent om naar op te kijken. Met je gave karakters en je amazing setjes ja ze zijn amazing sssh. Daarbij ben je ook ongelofelijk aardig~ Ik kan nog steeds met een glimlach terug kijken op de periode op pj omwille van vele personen en jij bent een van hen. Van de leuke meets tot de geweldige topics!
Aardig, leuk, gewoon een amazing persoontje dus <3 Ben superblij dat ik je ken Quinty en hopelijk kunnen we nog lang samen Rpgen, want het is altijd fun c:



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimedo 18 mei 2017 - 8:55

bOOO
Omg waar niet ik beginnen aaaaa. Like, we zijn nog niet zo lang geleden begonnen met praten maatje bent zo'n onwijs leuk en lief persoon. Ik kan uren met je praten en me an nog steeds plat laggen om een of andere nieuwe routmeme die jij stuurt HAHA.
Daarbij ben je ook in-game onwijs goed. Je setjes zijn g e w e l d i g, je karakters origineel en goed uitgewerkt en topics met jou worden nooit saai, omdat je er altijd wel een leuke draai aan geeft. <3


It is both a blessing and a curse
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerleg
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 200
Nynke
303
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
Age: » i died when i was nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerleg
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimedo 18 mei 2017 - 17:12

Kipje <3
We hebben wel eens (long time ago) gepraat in t aot en hoewel we atm niet heel veel met mekaar gepraat hebben lijk je me een super aardig en leuk persoon! <3
En in-game, Routpaw is zo'n leuk karakter <3 Je bent echt een super goeie rpg'er en ik vind het lezen van jouw topics altijd heel vermakelijk c:  En verder vind ik Jinx een lieve vader hehehe x3 en hoewel Muta weg gaat uit BC hoop ik op superveel vader x dochter topics want ik vind eigenlijk dat we die nog te weinig hebben gehad <3



Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 NKRUihm
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimedo 18 mei 2017 - 17:39

Nynke <333
Well eigenlijk is het pas sinds kort dat ik jou goed ben leren kennen, maar je bent echt een geweldige meid en onze gesprekken zijn altijd leuk ghehe B) Verder ben je ook nog eens iemand met veel awesome characters en ook onze topics zijn leuk <3 Ik hoop dat we nog veel topics en gesprekjes mogen hebben, want je bent echt a w e s o m e !


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimedo 18 mei 2017 - 17:47

Daan! Wat ben ik blij dat je terugbent, ik heb je zo gemist terwijl je weg was <3
Ik vind je echt een geweldige RPG'er, maar ook een geweldig persoon. Gemakkelijk in de omgang, ik heb het gevoel dat ik bij jou met alles terecht kan. De relatie tussen Red en Sand is ook zo geweldig en ik ben zo blij dat ik dat met jou mag spelen! Ik hoop dat je nog een hele lange tijd blijft op Warriorcats ;3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimeza 20 mei 2017 - 21:00

Bunny!! Ik vind jou echt een super tof persoontje!
Ik hou ervan hoe actief je wel niet bent met zo veel verschillende accounts haha. Het is echt plezierig om met je te chatten in het aot, da's altijd wel gezellig als jij er bent :') Ik hoop dat je hier nog lang actief mag blijven, dan kunnen eens een topic ofzo ^-^


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimezo 21 mei 2017 - 21:36

Ik mag je dan niet zo goed kennen, maar je lijkt me een aardig persoon en voor wat ik van je posts heb gelezen zijn ze ook leuk geschreven. Daarbij vind ik de naam "Innerbreeze" heel mooi, leuk bedacht ^_^


::"Bright's::

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimezo 21 mei 2017 - 21:51

naTH!! omfg mijn kind <3
Ik hou heel veel van je en ben echt heel blij dat ik je heb leren kennen! Al je karakters zijn altijd supernetjes en mooi uitgewerkt, ze hebben allemaal hun eigen dingetjes die weer anders zijn dan jij als persoon bent en dat vind ik echt een goed iets om te kunnen! Daarbij hebben we het samen ook altijd erg gezellig en moeten we snel weer afspreken! <3


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Bear •
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimezo 21 mei 2017 - 21:54

Kieeek <3

Een van mn oudste vriendinnen, één van mn beste vriendinnen. Ooit elkaar leren kennen op WolfStory, een hele zooi aan super slechte msn rpg's gedaan en super veel leuke avonturen gehad <3
Ik ben zeer blij om je nog steeds mijn vriendin te mogen noemen en ik hoop dat we nog lang samen kunnen rpgn <3

xx Q


"Manners maketh man." Do you know what that means? Then let me teach you a lesson.
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 OmZbRYE
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimezo 21 mei 2017 - 21:59

Quinty <3
Vroeger toen we samen al die emo bandjes wisselde, nummers, sommige luister ik nog steeds als Guilty Pleasure, zoals Sarcasm, haha.
Daarbij ben je een geweldige RPG'er, en ook al praten we niet meer heel veel in persoon tegen elkaar, mag ik je nog steeds heel graag en vind ik het leuk dat je hier nog steeds op de site zit, soms met vlagen, maar je bent er wel <3
Maar snel weer eens een leuk topicje samen doen (Thora x Cobra bijvoorbeeld ^^).

x Nath


::"Bright's::

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: