I'll make a man out of you [Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'll make a man out of you [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deer •
Member
I'll make a man out of you [Open] DPKsfdL
Amy aka AA, Eem(pje), Amy'tje
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deer •
BerichtOnderwerp: I'll make a man out of you [Open]   I'll make a man out of you [Open] Icon_minitimeza 20 mei 2017 - 19:59

De zwart - witte poes opende haar oogjes en geeuwde waarna ze omkeek naar de bruine pluizenbol naast haar. Stag. Ze duwde zich overeind en rekte zich uit. Het was nog vroeg, ideaal om samen te gaan trainen. Nadat ze zich had uitgerekt ging ze weer zitten en begon ze met haar pootje in de zij van de kater te porren. “Stag...Staggers...Staggers Swaggers...opstaan.” Miauwde ze en bleef hem porren. “Rise and shine, hert.” Miauwde ze grinnikend. Ze wou het liefst zo snel mogelijk starten, anders werd het misschien te druk in the Cave.
• Eerste post voor Stag, daarna open.


I'll make a man out of you [Open] Deersi11
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
I'll make a man out of you [Open] Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: I'll make a man out of you [Open]   I'll make a man out of you [Open] Icon_minitimeza 20 mei 2017 - 20:10

Het was vroeg in de ochtend, en Stag lag nog heerlijk te slapen, dat was tot hij iemand hem in zijn zij porde. Toen hij echter niet reageerde hoorde hij een stem. Die van die Deer. Waarom porde zij hem wakker? Oh, dat was waar ook, hij was in haar nest in slaap gevallen gisteren. Het was voor de grap bedoeld, maar blijkbaar was hij zo moe dat hij gelijk knock out was gegaan “Stag...Staggers...Staggers Swaggers...opstaan.” Miauwde Deer en bleef hem porren. "Het is nog te vroeg." Mompelde hij nog half slapend en opende zijn ogen. “Rise and shine, hert.” Miauwde zijn vriendin grinnikend. "Goed dan, ik had immers aan je beloofd dat je me mocht trainen. Al had ik niet verwacht dat je me zou willen vermoorden met dit niet zo goddelijke tijdstip in de ochtend." Miauwde hij, duidelijk nog niet helemaal wakker. Maar dat zou wel veranderen als ze de grot uit gingen en de snijdende lucht van de bergen hen omringde. Het mocht dan New Leaf zijn, maar dat betekende niet dat het in de bergen net zo warm was als in een bos en dergelijke. Stag trok zichzelf omhoog en streek zijn warrige net uit bed vacht glad, zodat hij er weer redelijk presentabel uit zag.


An army of stags led by a lion would be better
I'll make a man out of you [Open] Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deer •
Member
I'll make a man out of you [Open] DPKsfdL
Amy aka AA, Eem(pje), Amy'tje
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deer •
BerichtOnderwerp: Re: I'll make a man out of you [Open]   I'll make a man out of you [Open] Icon_minitimeza 20 mei 2017 - 20:18

"Het is nog te vroeg." Mompelde de kater nog halfslapen waardoor ze met haar ofen rolde. "Goed dan, ik had immers aan je beloofd dat je me mocht trainen. Al had ik niet verwacht dat je me zou willen vermoorden met dit niet zo goddelijke tijdstip in de ochtend." Ze rolde weer met haar ogen. “Misschien geen goddelijk tijdstip, maar tenminste wel een goddelijke kat die je waker maakt.” Zei ze grappend en greens. “Meet me outside.” Zei ze waarna ze opstond en de den verliet. De scherpe bergwind begroette haar en ze sloot kort haar ofen om te genieten van de koude, scherpe lucht voor ze deze weer opende en wat verderop, in het midden van the Cave wachtte op de bruine kater. Haar staartje sierlijk over haar pootjes gekruld.


I'll make a man out of you [Open] Deersi11
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
I'll make a man out of you [Open] Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: I'll make a man out of you [Open]   I'll make a man out of you [Open] Icon_minitimeza 20 mei 2017 - 20:29


Het ontging de tabby kater niet dat Deer voor de tweede keer met haar ogen rolde. “Misschien geen goddelijk tijdstip, maar tenminste wel een goddelijke kat die je waker maakt.” Zei ze grappend en greens. Dit keer was het zijn beurt om met de ogen te rollen. "Ik denk dat je bedoelde dat je een goddelijke kat wakker maakte Knuffelbeertje." Greens hij, en gaf haar een plagerig tikje op haar neus, het gebaar wat ze de avond daarvoor zo vaak hadden herhaald. “Meet me outside.” Zei Deer waarna ze opstond en de den verliet. Stag inspecteerde zijn vacht nog eens, maar op de kleine opstandige plukjes die nooit plat wilden gaan, was alles glad. Mooi, dan liep hij niet voor schut voor de hele Tribe straks. De To-Be volgde zijn mede To-Be en mentor voor vandaag de den uit. Hij zag haar in het midden van de Cave zitten, staart netjes om haar pootjes gekruld, wachtende op hem. "Nou ik ben klaar, let's go!" Kondigde Stag aan met nieuw gevonden energie.


An army of stags led by a lion would be better
I'll make a man out of you [Open] Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deer •
Member
I'll make a man out of you [Open] DPKsfdL
Amy aka AA, Eem(pje), Amy'tje
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deer •
BerichtOnderwerp: Re: I'll make a man out of you [Open]   I'll make a man out of you [Open] Icon_minitimeza 20 mei 2017 - 21:04

"Ik denk dat je bedoelde dat je een goddelijke kat wakker maakte Knuffelbeertje." Ze grinnikte. “Sorry Staggers maar jij bent verre van goddelijk.” Riep ze lachend over haar schouder voor ze naar buiten was gelopen. Ze keek op toen de kater kwam aangelopen. "Nou ik ben klaar, let's go!" Ze sprong op en grinnikte. "Dus, stel. Je beland in een gevecht wat doe je als eerste?" Vroeg ze aan de kater. Ze had zelf een paar goede technieken geleerd van een Cave Guard die ze misschien nu kon gebruiken.


I'll make a man out of you [Open] Deersi11
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
I'll make a man out of you [Open] Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: I'll make a man out of you [Open]   I'll make a man out of you [Open] Icon_minitimeza 20 mei 2017 - 21:24

"Dus stel. Je beland in een gevecht wat doe je als eerste?" Vroeg Deer hem. "Wel ten eerste, ik ben wél goddelijk. Ten tweede, ik zou het niet weten, ik ben geen Cave Guard." Reageerde Stag. Deer zou er hoogstwaarschijnlijk geen genoegen mee nemen, en het hem leren. En Stag had een vermoeden dat de manier waarop non-verbaal zou zijn. Waarom deed hij dit ook al weer? "Dus, ga je me nu inmaken, of ga je lief voor me zijn Deertje Knuffelbeertje?" Vroeg hij haar op een plagende toon. Ze zouden waarschijnlijk nog iedere kat wakker kunnen maken met hun luidde gepraat en geroep, maar ze hadden lol, en dat was belangrijk voor hem.


An army of stags led by a lion would be better
I'll make a man out of you [Open] Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll make a man out of you [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water-
Ga naar: