We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: Re: [TS] Come as you are za 22 jul 2017 - 16:12
Ik zou graag wat meer topicjes willen met Java, alle Kittypets, Bcers en Rouges zijn welkom ^^ clankatten ligt wat moeilijker nu die in de bergen zijn enzo :')
Onderwerp: Re: [TS] Come as you are wo 9 aug 2017 - 17:19
Omdat ik te veel accounts heb, heb ik besloten om er een paar te schrappen. Deze accounts staan open voor adoptie, dus als je er ééntje wil hebben kan je mij een pm sturen! Ik zal echter geen give away maken omdat dat naar mijn mening toch meestal geen nut heeft. Deze accounts worden geschrapt: -Snakesong (shc) -Greypaw (shc) -Apple (tribe) -Xena (rogue)
Familie mag vanzelfsprekend altijd meebeslissen als ze dat willen, moet je het ook gewoon even zeggen ^^"
Verder zijn deze accounts de hoogste prioriteit en met deze zal ik dan ook als eerste posten, de anderen als ik tijd heb: -Pebble -Redpetal -Amberstorm -Ara
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: [TS] Come as you are wo 9 aug 2017 - 17:24
Awh, Xena D: Ik hoef niet per se mee te beslissen als ze weggegeven wordt, maar ik zou natuurlijk graag willen zien dat ze wel actief gehouden wordt door diegene c: