We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:32
Bloompaw schreef:
Lionkit' schreef:
Ik moet ook echt ooit weer eens een nestje ;3; maar mijn katten zijn of kittens of het zijn Dustrise en Lionroar en come on xD
ik zou graag een kitten van lion willen though wbw hoewel ik me niet meer mag aanmelden in nestjes van mezelf want 1. teveel accounts en 2. ik moet afkicken xD
Als het dust is vergeet ik wat ik gisteren zei en meld ik me 200% zeker aan
If you must leave, leave as though fire burns under your feet. If you must speak, speak every word as though it were unique. If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
Owlbate
Member
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:33
Wolfdance schreef:
Bloompaw schreef:
Lionkit' schreef:
Ik moet ook echt ooit weer eens een nestje ;3; maar mijn katten zijn of kittens of het zijn Dustrise en Lionroar en come on xD
ik zou graag een kitten van lion willen though wbw hoewel ik me niet meer mag aanmelden in nestjes van mezelf want 1. teveel accounts en 2. ik moet afkicken xD
Als het dust is vergeet ik wat ik gisteren zei en meld ik me 200% zeker aan
Haha kittens van Dust zouden zo awesome zijn. Die doofus zou echt de beste vader ooit zijn als het gaat om vrienden zijn met zijn kittens xD streng is hij probably niet
*kitten klimt in boom* Dust: "OMG LET ME JOIN"
Her walk is like a shot of whisky. Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Flurrypaw
Member
Bob 43 Actief "I have lived in a flurry of images, but I will go out in a freeze frame."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:35
Jongens, ik verontschuldig me bij deze bij diegenen die kwaad op me zijn. Ik heb geen zin in gezeik tussen ons, ik wil het gewoon leuk hebben hier en ik wil ook niet dat anderen nu slecht naar me gaan kijken of denken dat ik de boeman ben. Ik heb de afgelopen dagen hard gewerkt en ik was misschien 'n klein beetje te direct, mijn excuses.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:36
Ach Free dat had ik enkele maanden ook. Iedereen kan eens snappen zegmaar, 100% menselijk.
If you must leave, leave as though fire burns under your feet. If you must speak, speak every word as though it were unique. If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:39
Shark schreef:
Jongens, ik verontschuldig me bij deze bij diegenen die kwaad op me zijn. Ik heb geen zin in gezeik tussen ons, ik wil het gewoon leuk hebben hier en ik wil ook niet dat anderen nu slecht naar me gaan kijken of denken dat ik de boeman ben. Ik heb de afgelopen dagen hard gewerkt en ik was misschien 'n klein beetje te direct, mijn excuses.
Verontschuldiging geaccepteerd <3 Iedereen kan wel eens een day-off hebben ^^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:40
Shark schreef:
Volgens mij is niemand kwaad hoor! En het is al goed <3 Heeft iedereen wel is last van x
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:40
hhhhhhhhhhhhhh ik heb rpg-forum-kriebels maar ik weet niet of ik er iets mee ga doen want ik heb al genoeg metaforisch hooi op m'n metaforische vork :/
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:41
Zand erover. Over alles. Ik vind jullie allemaal te leuk om nutteloze discussies te hebben. En de volgende keer als ik te direct ben zeggen jullie gewoon "Free, je bent chagi" en dan ga ik weg
#Jamie: YOU! IK HAD JE EEN BERICHT OP SKYPE GESTUURD EN JIJ STUURT NIKS TERUG DUS IK DACHT DAT JE NIKS MEER MET MET TE MAKEN WILDE HEBBEN ;( Nee nee, joke. Tuurlijk wil ik een topicccc! We hebben er nog één lopen tussen Thorn en Ace als het goed is c: Met wie wil je topic?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:43
Shark schreef:
Zand erover. Over alles. Ik vind jullie allemaal te leuk om nutteloze discussies te hebben. En de volgende keer als ik te direct ben zeggen jullie gewoon "Free, je bent chagi" en dan ga ik weg
#Jamie: YOU! IK HAD JE EEN BERICHT OP SKYPE GESTUURD EN JIJ STUURT NIKS TERUG DUS IK DACHT DAT JE NIKS MEER MET MET TE MAKEN WILDE HEBBEN ;( Nee nee, joke. Tuurlijk wil ik een topicccc! We hebben er nog één lopen tussen Thorn en Ace als het goed is c: Met wie wil je topic?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:44
IK HAD NOG GEREAGEERD GISTEREN MAAR IK HEB SKYPE VAN MN ALLES GEGOOID WANT HET DEED STOM. MAAR IDD WE HADDEN NOG EEN MAIL TOPIC DIE MOETEN WE AFMAKEN. Oewh idd, ik zal er vandaag eens op reageren xD *veel te lang geleden* Maar ik heb Banepaw (aka Ragya) in de aanbieding? Ik weet niet wie er het leukste mee is? B)
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Wolfdance
Member
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 jun 2017 - 15:44
Omg je weet pas dat je téveel met Koreaans bezig bent als je Chagi probeerde te vertalen maar het closte was "honey" of "sweetheart" dusja dat klopte niet :')