Algemene Onzin Topic - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 11:31

@Julia: Ik zal ffkes kieken of ik nog tijd heb om hem te maken zo, ik ga nu even douchen en ik moet ook mijn boeken inleveren dalijk c:
@Linn: Bedoelde je voor mijn sheet kijken? Want dit is Lolo (A) Maar als het voor mij bedoelt was, dank je dankje dankje want ik kom er echt niet uit hmpf
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 11:34

Pffff sorry als je op de telefoon zit haal je zo makkelijk mensen door elkaad ;v; ik bedoelde jou ja @lolo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 11:35

Maakt niet uit! Ik ben allang blij dat je wilt kijken <3 Want het is zó'n mooie sheet, poehhh
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 11:40

Code:
<link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Paytone+One|Roboto:700,100|Dancing+Script' rel='stylesheet' type='text/css'><link href='http://spinsyr.com/css/smoke.css' rel='stylesheet' type='text/css'><style>/* <---- SET YOUR FOOTER IMAGE ----> */.smokefooter {
background: rgba(0, 0, 0, 0); background-image: url('http://www.clipartsgram.com/image/1797232645-dark-nature-black-background-hd-tumblr.jpg'); bottom: 0;height: 160px;width: 400px;}/* <---- TO DISABLE THE FOOTER HOVER change to "opacity: 0;" below ----> */.smokefooter:hover .smokehover {opacity: 1;}/* <---- TO REMOVE THE SMOKEY GIF change to "display: none;" below ----> */.smgif {background: rgba(0, 0, 0, 0) url("http://i.imgur.com/xB9Rg7H.gif") repeat scroll center center / cover;display: block;height: 398px;opacity: 0.30;position: absolute;top: 0;width: 400px;}</style><div class="smokecontainer"><div class="smoke">smoke</div><div class="ampers">&</div><div class="mirrors">Mirrors</div><div class="smclouds"></div><div class="smgradient"></div><div class="smmain"><div class="smgif"></div><div class="smpost"><div class="smpostcontent">this is where you write the post! <strong>bold</strong>, <i>italic</i>, scrollbar!  Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce mattis mollis justo vitae finibus. Duis blandit lobortis tempor. Phasellus pharetra diam diam, quis lobortis nisl consequat eu. In hac habitasse platea dictumst. Morbi sagittis non justo interdum lacinia. Maecenas felis mauris, aliquet vitae finibus in, egestas vitae mauris. Suspendisse ut massa vestibulum, rhoncus nunc vel, fermentum nisi. Nullam arcu erat, pellentesque vitae dictum nec, semper ac dui. Morbi lacinia accumsan enim, non commodo turpis cursus in. Morbi ornare ante libero, sed fringilla dolor aliquam a.</div></div></div><div class="smokefooter"><div class="smokehover"><div class="smoketag"><strong>Tag</strong> Person</div><div class="smoketag"><strong>Count</strong> #</div><div class="smokenotes"><strong>Notes</strong> N/A</div></div></div><div class="spencredit"><a href="http://shine.b1.jcink.com/index.php?showuser=17198" target="_blank">spenny</a></div></div>

Niet zeker of dit het effect is dat je wilde, maar ik heb de repeat weggehaald en de code iets veranderd zodat de background in ieder geval werkt, aangezien het niet echt is alsof je de repeat nodig hebt als het zo'n grote image is! Idk of dit is zoals het hoort te zijn, anders moet je me even de link sturen naar de jcink pagina dan kan ik kijken hoe hij eruit hoort te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 12:13

Over sheets gesproken, Owl heeft er eindelijk een :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 12:31

Ik heb zoveel sheetjes aah love them all heb er nu ook eentje voor Lunar gevonden <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 12:37

Oh god mijn zusje heeft een beginnende kattenallergie.
Poor thing ;v;
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearkit*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Giphy
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3
122
Actief
We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.

CAT'S PROFILE
Age: || 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearkit*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 12:41

Ik wil liefde voor mijn karakters <<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 12:42

Aah thank you so much! Echt heel fijn <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 12:45

Zit hier te wachten op uitslag van herexamen...

Ik heb het eigenlijk al gehaald, dus heel veel maakt het niet meer uit, maar het duurt wel lang
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 12:50

Vakantie <3 yasss
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 12:58

Jeeejjj Bo! <33

Ik wil Tiger topics aaah
Meanwhile ben ik duizenden plaatjes voor hem aan het maken yes yes
Terug naar boven Ga naar beneden
Bear •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 13:12

Iep. Vanavond open beoordeling, I'm scared T^T
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 13:45

t komt goed Q c:

Zo met mn andere accs weer een keer bijposten ;o;
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlefang
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 DPKsfdL
Freedje
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons baby!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistlefang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 13:45

I f¨cking love Thistlepaw hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzle •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 LZ9ajdK
Wölf
113
Actief
Damn, this is exciting!

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Drizzle •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 13:47

Thistle en Stone moeten een topicje tbh
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 13:56

WAAROM DUURT HET ZO LANG VOORDAT IK DE UITSLAG HEB VOOR MIJN HERKANSING MY GAWD.


; - ; Heb het wel gehaald, maar wil het wetennnn
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 13:58

Daan: ahahaha rip ;v; Een vriendin van me had een mail gekregen voor haar herkansing. Met goedzo, je hebt je punt opgehaald! En dat was het. Geen punt of niets.

Like ??? Don't u dare be so lazy just tell me what I got? (':

En ugggh ik wil lionkit postsss ;3;
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 14:06

@Linn, omg -gaat mail checken- nope geen maik ;-;

En ik ook met spooder arggg lemme see what i can do hmhnh
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 14:07

Lionkit' schreef:
Daan: ahahaha rip ;v; Een vriendin van me had een mail gekregen voor haar herkansing. Met goedzo, je hebt je punt opgehaald! En dat was het. Geen punt of niets.

Like ??? Don't u dare be so lazy just tell me what I got? (':

En ugggh ik wil lionkit postsss ;3;

Same here, ik wil met Owl plsten ;w;
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: