We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
ik ben vandaag voor het meest grappige probleem ooit naar mn huisdokter gegaan ik heb een ontstoken tepel. jawel. dat lees je goed. het is je boi inflamed nipple
Oh my god xD Lijkt me ook genant om te vertellen aan de dokter like.. yeah, mijn tepel is onstoken (: maar dat ligt miss aan mij want ik vind t zelfs awkward om voor idk wat naar de dokter te gaan
hahaha gelukkig had mn pa al gebeld. 't is voor Lucas, zijn tepel is ontstoken' HAHAHA mja tijdens mn surgery hebben ze dan ook t hele ding losgesneden, kleiner gemaakt en terug vastgenaaid op een andere plek (zodat het er meer boy-ish uit ziet) en bij de meeste transbois durft t nog wel eens ontsteken :')
ik ben vandaag voor het meest grappige probleem ooit naar mn huisdokter gegaan ik heb een ontstoken tepel. jawel. dat lees je goed. het is je boi inflamed nipple
Oh my god xD Lijkt me ook genant om te vertellen aan de dokter like.. yeah, mijn tepel is onstoken (: maar dat ligt miss aan mij want ik vind t zelfs awkward om voor idk wat naar de dokter te gaan
hahaha gelukkig had mn pa al gebeld. 't is voor Lucas, zijn tepel is ontstoken' HAHAHA mja tijdens mn surgery hebben ze dan ook t hele ding losgesneden, kleiner gemaakt en terug vastgenaaid op een andere plek (zodat het er meer boy-ish uit ziet) en bij de meeste transbois durft t nog wel eens ontsteken :')
randomness XD volgens mij ook best awkward, maar hey het is wel op een betere plaats nu c:
en ik vraag me nog steeds af waarom mannen nippels hebben O.O
Innerstar
StarClan
Nathalie 4727 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
randomness XD volgens mij ook best awkward, maar hey het is wel op een betere plaats nu c:
en ik vraag me nog steeds af waarom mannen nippels hebben O.O
ooit gelezen dat het is omdat tepels gevormd worden voor het geslacht bepaald word in de buik xD
River •
Member
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light