We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Zoon van Snowdrop en Jaytail, happy bean, will hug you! ♥
Pipkit - Thunderclan - 2 topics
Zoon van Sandflower en Branchtrove, geboren zonder ogen, grote fanatasie, positief ingesteld, will love you!
Outrage - Riverclan - 3 topics
Zoon van Butterstar en Blizardstorm, hates everything, wil zijn leven beteren maar faalt erin, brompot, eig best insecure lmao
Burnetpaw - Windclan - Endless~
Geadopteerde dochter van Oceanbreeze/star, bitchy klier die altijd boos is, best weak eig, houd van Routmeme
Nevermind - Rogue - 3 topics
Ex-shadowclanner, buddy van Tall, is best een rare dude maar best aardig
River • - Tribe - 5 topics
Dochter van de chief Drizzle •, is in der rebel periode aan het komen van you can't tell me what to do, likes to have fun, kinda timide, is wel een happy dot maar vaak heel erg down to earth, is soms een waaghals als ze yolo bombolo gaat; just tries to enjoy life iig
Moon • - Tribe - 2 topics
Zoon van Orchid •, is een stille not special kat. Zegt niet veel, kinda emotionless aan de buitenkant maar is best precious en aardig, heeft altijd het beste voor voor zijn frends <3
ya gimme topics pls B)
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Laatst aangepast door Burnetpaw op ma 7 aug 2017 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
Added some chars! Ik add er ook bij dat als ik een van je topics hebt gemist en je denkt dat ik het vergeten ben dan kan je me gerust een pb sturen op Burnet of het hier droppen~
pls gimme topics ya ♥
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Kumeza
Member
Nynke 3254 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
CAT'S PROFILE Age: 42 moons ✕ Gender: She-cat ♀ Rank: Awardwinner of best mother in the world
Onderwerp: Re: Topic hunt! ma 7 aug 2017 - 10:09
Pip x Snowy <33 kan jij maken? (A)
::
[ made by floriske, beertje, marlie & bo2 <3 ]
[ made by luca <3 ]
[ made by babs <3 ]
[made by kipp <3 ]
[ made by m <3 ]
[ made by daan! <33 ]
Evergreen
Member
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago