We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming zo 16 jul 2017 - 9:54
Je kan je aanmelding nog aanpassen/plaatsen tot 19u vanavond. Dus als je nog dingen wilt aanpassen, de naam van je kitten verder wilt uitleggen, kleine details nog wilt toevoegen, doe het dan voor 19u!
Groetjes Loïs en Yanthe Xx
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Owlbate
Member
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
Onderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming zo 16 jul 2017 - 12:55
Ik heb heel lang zitten twijfelen of ik me zal aanmelden, maar heb het toch maar niet gedaan c: alsnog heeeel veel succes iedereen, en met name Loïs en Yanthe! Het is in ieder geval zeker dat het een mooi nestje zal worden c: en een boel nieuwe frends voor Fire en Coyote ^^
Onderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming zo 16 jul 2017 - 20:26
We hebben bloed, zweet en tranen verloren, maar eindelijk is het zover. De kittens zijn gekozen! Het was zelfs zo moeilijk dat we een randomizer hebben moeten gebruiken voor één van kittens, maar we zijn eruit. We willen al zeker zeggen dat het geweldige aanmeldingen waren en jullie hebben het ons héél erg moeilijk gemaakt om te kiezen. We wilden van te voren al niet zo'n groot nestje en het aantal kittens stond dus al van het begin vast (we hebben het onszelf dus ook al héél moeilijk gemaakt). Ons nestje zal bestaan uit 3 kittens:
Trommelgeroffel...:
Rookkit
Haze/Rainkit
Haughtykit
De volgorde hier is ook meteen de postvolgorde in het geboortetopic
Onderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming zo 16 jul 2017 - 20:53
De kittens mogen aangemaakt en aangemeld worden. Het geboortetopic zal morgen of overmorgen verschijnen! Silvercloud en Panthergrowl kijken alvast uit naar hun aankomst! <3
Butterkit,
Member
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
CAT'S PROFILE Age: Born (2 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming zo 16 jul 2017 - 21:11
Gefeliciteerd allemaal!! <3 jammer dat ik niet gekozen ben ;.;
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming ma 17 jul 2017 - 0:20
omygod I can't breathe heel erg bedankt aaah ik hype zo erg!! ik post dit maar hier ff omdat ik niet weet naar wie te pb'en ghehe maar jullie mogen zelf kiezen of hij Rain of Haze heet c: dat was kinda de functie van de 2 opties haha
Keep your expectations low
and you will never be disappointed。
Jinglebells
Member
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one