[KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel

[KS] For the dancing and the dreaming

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Kumeza
[KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimema 17 jul 2017 - 15:33

A a a a h gefeliciteerd <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
[KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 NMCtPPd
Yanthe
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 jul 2017 - 0:52

Om in de gaten te houden: https://www.warriorcatsnl.com/t33896-as-long-as-stars-are-above-you-geboortetopic <3 (Rookkit is geboren ondertussen)

Ik vertrek morgen middag voor 10dagen op kamp, dus ik ga proberen om alle kits morgen voormiddag geboren laten worden, zodat jullie al verder in de rpg kunnen gaan. Ik kan hééél misschien kleine postjes plaatsen 's avonds/'s nachts, maar dat kan ik niet beloven. Daarom dat ik dat het liefst nog doe voor ik vertrek c;
Redpetal
StarClan
[KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 BBTakD
Bunny
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 13:08

Laat maar ik kan nu pas online komen (a)

Gefeliciteerd iedereen die gekozen is! Zo jammer dat Toughkit er niet bij is, maar ik duim alvast heel enthousiast voor een derde nestje hehehe ;3
Rookchirp
StarClan
[KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Tumblr_obync3JGIe1upe1ufo2_540
Kip
Actief
Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!

CAT'S PROFILE
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 23:28

Mogen de kits op 1 moon en hun oogjes openen enzo? c:
Tallfright
[KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 D0v6Agh
Yanthe
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 23:36

Ik wil nog heel even wachten omdat nog niet alle kittens in het geboorte topic hebben kunnen posten. Het heeft wat vertraging opgelopen omdat het vakantie is en Lolo nu op reis is. Maar jullie mogen wel al op het geboorte topic posten. Lolo springt later in met Panther ;D
Rookchirp
StarClan
Kip
Actief

CAT'S PROFILE
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 23:40

Ah is goed! c: Dan wacht ik nog even met topics hihi
Silvercloud
Yanthe
Actief

CAT'S PROFILE
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimedo 24 aug 2017 - 21:57

https://www.warriorcatsnl.com/t34187-sun-rays#776775
Topic voor de kits en natuurlijk ook open voor andere katten!

Jullie mogen ze trouwens ook op een week zetten. Rond de +/-10dagen openen (echte) kittens hun ogen ook, dus vanaf een week oud kunnen de kittens ook wat meer doen qua topics etc. c:
Pantherstar
StarClan
[KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Bba20rI
Loïs
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimedi 5 sep 2017 - 20:26

Heel erge sorry voor het vertraagde reageren op het geboortetopic. Ik heb het heel (veel te) lang uit gesteld omdat ik er geen motivatie voor had maar nu ga ik gewoon even WOMAN UP zeggen tegen mezelf en die post schrijven Cool Hopelijk word ik dan ook weer actiever als ik die post eindelijk gemaakt heb!
Silvercloud
Yanthe
Actief

CAT'S PROFILE
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimevr 22 sep 2017 - 23:44

De kittens mogen ondertussenwel op 1moon gezet worden. Dan kunnen ze al veel meer doen en dan zullen topics ook vlotter gaan. Nu school terug begonnen is, zullen topics ook vlotter verlopen (al kan dat af en toe wel eens even duren want iedereen heeft het druk met school etc).

Laat maar weten als je een topic met Silvercloud alleen wil. (momenteel geenlaptop, dus het zijn kortere posts) ;D
Chivysniff
StarClan
[KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Beertjeava
Beertje
Actief
She's my queen
from this day until
my last day

CAT'S PROFILE
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 sep 2017 - 12:49

misschien kunnen we een apart topic maken waar de kittens omhoog gaan? dan wordt het 1ste nest ook netjes bijgehouden ehehhe zoals dat topic van de kittens van Windclan / Tigergaze
Pantherstar
StarClan
[KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Bba20rI
Loïs
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimeza 7 jul 2018 - 19:43

- Activiteitscheck -

Nu ik terug op WC ben, wil ik dit nestje eig ook wel weer actief zien als het kan <3
Vandaar deze activiteitscheck c: Als je je niet binnen drie weken meldt (ik ga ook iedereen via discord even een bericht sturen) dan kan ik je account weggeven (zoals in de beginpost vermeldt staat!).
Het gaat om:
- Rookkit
- Haughtykit
- Rainkit
Rainpaw-
[KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 LZ9ajdK
Wolf
Actief
if you wanna
follow • me • back
TO THE HIGH LAND

CAT'S PROFILE
Rainpaw-
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 jul 2018 - 0:56

well then, ik ga voor deze nog een nieuw setje fixen (i guess??) maar Rainkit reporting for duty ghehe
Chivysniff
StarClan
Beertje
Actief
She's my queen
from this day until
my last day

CAT'S PROFILE
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 15:46

https://www.warriorcatsnl.com/t34518-riverclan-kittens-moons
Hier houd ik hun leeftijden al een tijdje bij ^^ speciaal voor jullie heb ik het extra traag gehouden, want een kitten is gewoon te schattig om over te slaan

Bugpaw
[KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 ScentedHospitableCrane-size_restricted
Loïs
Actief
if i could begin to be half of what you think of me

CAT'S PROFILE
Bugpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 19:08

Chivypaw schreef:
https://www.warriorcatsnl.com/t34518-riverclan-kittens-moons
Hier houd ik hun leeftijden al een tijdje bij ^^ speciaal voor jullie heb ik het extra traag gehouden, want een kitten is gewoon te schattig om over te slaan

Oh superhandig beer! Ik stel voor dat de leeftijd naar iets van 4-5 moons gaat? Tenzij iemand daar bezwaar op heeft natuurlijk? c:
Rainpaw-
Wolf
Actief
if you wanna
follow • me • back
TO THE HIGH LAND

CAT'S PROFILE
Rainpaw-
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 19:12

ik vind atm 2 moons wel chill? mss kunnen we wel sneller van 2 naar 4 gaan dan 'normaal', dus over een weekje of 2? c:
Bugpaw
[KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 ScentedHospitableCrane-size_restricted
Loïs
Actief
if i could begin to be half of what you think of me

CAT'S PROFILE
Bugpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 19:14

Rainkit. schreef:
ik vind atm 2 moons wel chill? mss kunnen we wel sneller van 2 naar 4 gaan dan 'normaal', dus over een weekje of 2? c:

Ook prima! Als je hem langer op 2 moons wil hebben mag ook gewoon hoor, 't was alleen een voorstel ghehe
Chivysniff
StarClan
Beertje
Actief
She's my queen
from this day until
my last day

CAT'S PROFILE
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 19:27

Bugpaw schreef:
Rainkit. schreef:

Ook prima! Als je hem langer op 2 moons wil hebben mag ook gewoon hoor, 't was alleen een voorstel ghehe

Ik vind alles toppie!
Rookchirp
StarClan
Kip
Actief

CAT'S PROFILE
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimema 30 jul 2018 - 19:18

Zullen we Rain&Rook nu op iets van 3/4 moons zetten? c:
Rainpaw-
Wolf
Actief
if you wanna
follow • me • back
TO THE HIGH LAND

CAT'S PROFILE
Rainpaw-
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 23:44

Rookkit schreef:
Zullen we Rain&Rook nu op iets van 3/4 moons zetten? c:

4 is goed voor mij (:
Silvercloud
Yanthe
Actief

CAT'S PROFILE
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: [KS] For the dancing and the dreaming   [KS] For the dancing and the dreaming - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 aug 2018 - 14:26

Zijn er nog kitties die een topic willen hebben met hun moeder? <3

[KS] For the dancing and the dreaming
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: