Absence



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Absence

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Undersea
Member
Absence  Img_6610
Queen M
132
Actief
Nøthing kills a man faster than his øwn head.

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Undersea
BerichtOnderwerp: Absence    Absence  Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 10:24

Hallo mensjes,

Ik zou het maar eventjes kort houden; proberen* ik ben de aankomende weken een stuk minder actief. Normaal zat ik 24/7 op Warrior cats want no life maar vandaag is nou echt de zomervakantie begonnen voor iedereen en ik ga ook lekker genieten zoals de rest. Trips, vakanties en dagjes/weekendjes weg komen er dus ook aan. Daarnaast ben ik ook waarschijnlijk de hele vakantie bij me vriendin dus veel tijd heb ik ook niet om eventjes rustig een dagje te posten want me gf houd er heel erg van om bezig te zijn :') dus de kans is dus niet groot dat dat gebeurd. Jank (ik ben zo lui)

Natuurlijk kom ik wel online springen zo nu en dan om belangrijke dingen te checken maar posten zouden er niet veel komen. Excuses naar de mensen waarmee ik plots/topics had. Ik probeer alles gewoon draaiende houden maar het zal even een stuk langzamer gaan dan normaal.

Ook belangrijk:

De dagen dat ik zeker weten niet online ben door vakanties, tripjes ect:

- 4 Juli t/m 26 twee daagjes naar Duitsland met gf daar is geen wifi probs dus ik zal dus niet online komen :c

- 21 aug t/m 31 naar Denemarken met gf, ik weet niet of daar wifi is tho. Als dat er wel is kom ik s'avonds dingetjes checken maar de kans is klein.

- overige datums komen hier.


Ik wens iedereen een fijne vakantie x, M
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Absence  Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Absence    Absence  Icon_minitimezo 30 jul 2017 - 10:50

- (vandaag) 30 Juli t/m 2 aug Ik ben een weekendje naar Duitsland vandaag met me vriendin, geen idee als daar wifi is. Als het er wel is kom ik s'avonds af en toe dingen checken voor de rest ben ik afwezig~!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Absence  Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Absence    Absence  Icon_minitimeza 19 aug 2017 - 16:48

- Morgen 20 aug t/m 1 sep Ik ga met me vriendin en schoonouders op vakantie. We gaan met de auto en zijn dus twee dagen bezig omdat we een overnachting pakken, ik heb geen wifi onderweg en idk of het hotel dat ook heeft dus ik ben sws 1a2 dagen offline als we op bestemming zijn zal ik weer online springen voor belangrijke dingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Absence  Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Absence    Absence  Icon_minitimema 21 aug 2017 - 17:48

Me telefoon is tijdens de reis blijkbaar kapot gegaan en kan daarom niet posten. Af en toe kom ik online schieten om de belangrijkste dingen te checken om me vriendins telefoon voor de rest zal ik de aankomende dagen niet online zijn/posten

Sorry voor het ongemak x M
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Absence  Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Absence    Absence  Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 8:48

Zometeen vetrekken we weer en zijn we weer voor twee dagen op pad. Mijn telefoon is kapot maar heb gelukkig de laptop van me vriendin weten te bemachtigen zodat ik als ik geluk heb vanavond online kan springen als we gaan overnachten in een hotel. Als daar geen wifi is zie ik jullie weer over twee daagjes,

Liefs, M
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Absence
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: