Algemene Onzin Topic - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:31

Espresso schreef:
Iedereen: *stemt voor alles behalve espresso*
Me: *kiest espresso*

I couldn't help it (': I'm stubborn.
Ik huil



Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:31

Owlkit, schreef:
Espresso schreef:
Iedereen: *stemt voor alles behalve espresso*
Me: *kiest espresso*

I couldn't help it (': I'm stubborn.
Ik huil
Is het de quote in mijn sig? (':


the roasted bean's e s p r e s s o
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 GbvTARP
e s p r e s s o // p a t r o n u m
Terug naar boven Ga naar beneden
Direwolf
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Tumblr_njhfzfjcOn1rcznqvo4_r1_250
{ Loïs }
155
Actief
Winter
is coming

CAT'S PROFILE
Age: » 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Direwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:34

Espresso schreef:
Iedereen: *stemt voor alles behalve espresso*
Me: *kiest espresso*

I couldn't help it (': I'm stubborn.

Letterlijk ik


I know I'm a wolf
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Direos10
I've been known to bite
Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:35

Ik weet alleen niet of ik deze dodo van begin af aan wil spelen of hem al wat ouder maakt.

Like, ik ben nu toch al helemaal in een kittenfase dus waarom eigenlijk ook niet >c maar hmn dan heb ik wel familie voor hem nodig (':


the roasted bean's e s p r e s s o
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 GbvTARP
e s p r e s s o // p a t r o n u m
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:36

Espresso schreef:
Ik weet alleen niet of ik deze dodo van begin af aan wil spelen of hem al wat ouder maakt.

Like, ik ben nu toch al helemaal in een kittenfase dus waarom eigenlijk ook niet >c maar hmn dan heb ik wel familie voor hem nodig (':
omg ik wil een moeder spelen omgg
ik heb te veel accs wat doe ik mezelf aan xDD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:37

Espresso schreef:
Ik weet alleen niet of ik deze dodo van begin af aan wil spelen of hem al wat ouder maakt.

Like, ik ben nu toch al helemaal in een kittenfase dus waarom eigenlijk ook niet >c maar hmn dan heb ik wel familie voor hem nodig (':
Ik heb Leo als vader tho



Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:38

Ik was eigenlijk van plan om dr gewoon een hele grote coffee-related family van te maken tho 8D
Al weet ik niet zeker hoe ik de ouders wil noemen (Milk / Beans / Caffeine / Coffee / Tea)


the roasted bean's e s p r e s s o
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 GbvTARP
e s p r e s s o // p a t r o n u m
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:40

Espresso schreef:
Ik was eigenlijk van plan om dr gewoon een hele grote coffee-related family van te maken tho 8D
Al weet ik niet zeker hoe ik de ouders wil noemen (Milk / Beans / Caffeine / Coffee / Tea)
Dat is eigenlijk een grappig idee, ik kan me nog melden voor de vader ik claim Coffee dan uwu


you’re happier
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 XmRtMNt
aren’t you?

Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:41

Leo schreef:
Espresso schreef:
Ik was eigenlijk van plan om dr gewoon een hele grote coffee-related family van te maken tho 8D
Al weet ik niet zeker hoe ik de ouders wil noemen (Milk / Beans / Caffeine / Coffee / Tea)
Dat is eigenlijk een grappig idee, ik kan me nog melden voor de vader ik claim Coffee dan uwu
lol mag ik dan de moeder en die Java noemen? :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:42

Redpetal schreef:
Leo schreef:
Espresso schreef:
Ik was eigenlijk van plan om dr gewoon een hele grote coffee-related family van te maken tho 8D
Al weet ik niet zeker hoe ik de ouders wil noemen (Milk / Beans / Caffeine / Coffee / Tea)
Dat is eigenlijk een grappig idee, ik kan me nog melden voor de vader ik claim Coffee dan uwu
lol mag ik dan de moeder en die Java noemen? :')
Van mij mag het wel uwu


you’re happier
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 XmRtMNt
aren’t you?

Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:54

Leo schreef:
Espresso schreef:
Ik was eigenlijk van plan om dr gewoon een hele grote coffee-related family van te maken tho 8D
Al weet ik niet zeker hoe ik de ouders wil noemen (Milk / Beans / Caffeine / Coffee / Tea)
Dat is eigenlijk een grappig idee, ik kan me nog melden voor de vader ik claim Coffee dan uwu
Heuheu ik denk dat ik gewoon een thread aan ga maken dan en dan mag iedereen er gezellig aanmelden ;D Maar sure jullie mogen opzich wel de ouders zijn, als jullie beloven op zijn minst een beetje actief te zijn ermee en op zijn minst mee te doen met familie topics en shizzle? <33 Ik wil geen inactieve ouders >c En uh, laten we de kittens dan geboren worden of hoe doen we dat?~

Want de littermates wil ik dan zeg maar allemaal namen geven van een soort koffie, dus macchiato, mocha etc.

edit: one thing. Willen we een mixed litter of willen we een echt raskatten nest (': Want Espresso's faceclaim is dus een ragdoll, maar uh als jullie geen ragdolls willen spelen vind ik dat ook goed hehe


the roasted bean's e s p r e s s o
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 GbvTARP
e s p r e s s o // p a t r o n u m
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:58

Espresso schreef:
Leo schreef:
Espresso schreef:
Ik was eigenlijk van plan om dr gewoon een hele grote coffee-related family van te maken tho 8D
Al weet ik niet zeker hoe ik de ouders wil noemen (Milk / Beans / Caffeine / Coffee / Tea)
Dat is eigenlijk een grappig idee, ik kan me nog melden voor de vader ik claim Coffee dan uwu
Heuheu ik denk dat ik gewoon een thread aan ga maken dan en dan mag iedereen er gezellig aanmelden ;D Maar sure jullie mogen opzich wel de ouders zijn, als jullie beloven op zijn minst een beetje actief te zijn ermee en op zijn minst mee te doen met familie topics en shizzle? <33 Ik wil geen inactieve ouders >c En uh, laten we de kittens dan geboren worden of hoe doen we dat?~

Want de littermates wil ik dan zeg maar allemaal namen geven van een soort koffie, dus macchiato, mocha etc.

edit: one thing. Willen we een mixed litter of willen we een echt raskatten nest (': Want Espresso's faceclaim is dus een ragdoll, maar uh als jullie geen ragdolls willen spelen vind ik dat ook goed hehe
Ik speel graag een moeder en ik ga der echt niet inactief laten gaan hoor <3
al kan ik soms wat trager posten maar shh

also als je me helpt plaatjes zoeken vind ik ragdolls prima hoor (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 12:59

Redpetal heeft een mooi setje. :3

Mehh, totaal geen zin om iets te doen :')


If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 4to5DeH
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 13:00

Espresso schreef:
Leo schreef:
Espresso schreef:
Ik was eigenlijk van plan om dr gewoon een hele grote coffee-related family van te maken tho 8D
Al weet ik niet zeker hoe ik de ouders wil noemen (Milk / Beans / Caffeine / Coffee / Tea)
Dat is eigenlijk een grappig idee, ik kan me nog melden voor de vader ik claim Coffee dan uwu
Heuheu ik denk dat ik gewoon een thread aan ga maken dan en dan mag iedereen er gezellig aanmelden ;D Maar sure jullie mogen opzich wel de ouders zijn, als jullie beloven op zijn minst een beetje actief te zijn ermee en op zijn minst mee te doen met familie topics en shizzle? <33 Ik wil geen inactieve ouders >c En uh, laten we de kittens dan geboren worden of hoe doen we dat?~

Want de littermates wil ik dan zeg maar allemaal namen geven van een soort koffie, dus macchiato, mocha etc.

edit: one thing. Willen we een mixed litter of willen we een echt raskatten nest (': Want Espresso's faceclaim is dus een ragdoll, maar uh als jullie geen ragdolls willen spelen vind ik dat ook goed hehe
Sure, maar jij en Bunny kunnen op zich ook even bespreken of de vader zich met het nest wilt bemoeien
En het kan zijn dat ik mijn kater een bruine tabby maak, aangezien hij gewoon rondzwerft en niet echt bepaald iets zou gaan voelen voor Java atm maar als iedereen een Ragdoll is dan kan ik hem ook een ragdoll van maken hij heeft blauwe ogen dus dat heeft Espresso al van hem geërfd I think


you’re happier
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 XmRtMNt
aren’t you?

Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 13:03

Hannah: Hmmnnn ik dacht eerder aan misschien iets van een cattery of igg een nest van cute ragdoll kittens. Vader mag eventueel in een ander thuis wonen dan de rest van het nest, maar mag ook eventueel in hetzelfde huis wonen ~ Dus ragdoll zou wel nice zijn! Kan je best helpen met een leuke faceclaim daarvoor zoeken ofzo ;D


the roasted bean's e s p r e s s o
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 GbvTARP
e s p r e s s o // p a t r o n u m
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 13:07

Espresso schreef:
Hannah: Hmmnnn ik dacht eerder aan misschien iets van een cattery of igg een nest van cute ragdoll kittens. Vader mag eventueel in een ander thuis wonen dan de rest van het nest, maar mag ook eventueel in hetzelfde huis wonen ~ Dus ragdoll zou wel nice zijn! Kan je best helpen met een leuke faceclaim daarvoor zoeken ofzo ;D
Alright, ragdoll it is uwu
Ik moet nu opeens weg dus rip, ik kom wss vanavond thuis


you’re happier
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 XmRtMNt
aren’t you?

Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 13:08

Leo schreef:
Espresso schreef:
Hannah: Hmmnnn ik dacht eerder aan misschien iets van een cattery of igg een nest van cute ragdoll kittens. Vader mag eventueel in een ander thuis wonen dan de rest van het nest, maar mag ook eventueel in hetzelfde huis wonen ~ Dus ragdoll zou wel nice zijn! Kan je best helpen met een leuke faceclaim daarvoor zoeken ofzo ;D
Alright, ragdoll it is uwu
Ik moet nu opeens weg dus rip, ik kom wss vanavond thuis
No problem! Kan je me wel straks even melden hoe het zit met de vader dan? ;D Of die in een ander huis woont etc?


the roasted bean's e s p r e s s o
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 GbvTARP
e s p r e s s o // p a t r o n u m
Terug naar boven Ga naar beneden
Java
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 DPKsfdL
Bunny
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Java
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 13:11

De ouders zijn wss ook eerder vriendschappelijk met elkaar dan echt als partners, maar of de vader zich met de kits wil bemoeien of niet doet er niet zo toe voor mij ;3


Cookies cleared, java updated
Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 13:20

Ja grote kans dat ze vriendschappelijk zijn, of het is echt een stel van een cattery dat kan of course ook.


the roasted bean's e s p r e s s o
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 GbvTARP
e s p r e s s o // p a t r o n u m
Terug naar boven Ga naar beneden
Coffee
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 DPKsfdL
Hannah
20
Actief
as long as it keeps you alive

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coffee
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 13:22

Hij zal wel in een ander huis wonen maar dan zijn ze wel buren ofzo. De vader zal zich niet veel bemoeien met de kittens maar of de moeder de vader wle leuk vindt is de vraag Xd

Hij zal wel soms een vaderlijk figuur voor ze sijn, maar we'll see


sometimes you need a huge cup of coffee
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 IQ5COBU
to get your shit together
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: