Morning Stretch



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Morning Stretch

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Java
Member
Morning Stretch DPKsfdL
Bunny
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Java
BerichtOnderwerp: Morning Stretch   Morning Stretch Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 14:50

De grote kattin strekte zich uit en keek even om zich heen. Het was iets voor de middag en ze was net opgestaan; ze deed niet zo aan vroege ochtenden. Het had geen nut om zo vroeg wakker te zijn. Haar buik begon al op te zwellen en Java had meer moeite dan normaal om op het hek te springen, al ging het nog steeds soepel. Haar lange vacht bewoog mee met de wind en ze zuchtte. Ah, dat windje deed deugd. Het was vrij warm en dat voelde ze wel met haar dikke pels. Java keek uit over de weilanden, zittend op haar hek, zoals ze zo vaak deed. Ze voelde er niks voor om ze veel te ontdekken, zeker niet nu ze zwanger was. Ze was graag bij haar mensen als ze beviel, ze zou het niet graag alleen doen.. Het was haar eerste keer - ze wist niet hoe ze het moest doen, en daar zouden haar mensen haar wel bij helpen.

+Tank eerst
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Morning Stretch LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Morning Stretch   Morning Stretch Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 19:03


tank
spoils of the hunt
Het was altijd slim om back-up plannen te hebben. In geen geval wilde hij zijn kittens in gevaar brengen, dus ging hij op zoek naar een plek om ze heen te verhuizen, als de dreiging van BloodClan nog groter werd. Ze hadden hun kamp verplaatst, naar Fourtrees. Dichter bij Rogue One territorium dus. Tot nu toe hadden ze niet echt last, maar hoe lang zou dat feestje blijven duren? Ergens hoopte hij dat de andere Clans terug zouden komen. Dan kon Claw zich daar mee bezighouden. Als hij ooit zijn zinnen zou zetten op Rogue territorium, dan waren ze geript. Want hij kende de Elite leader, hij zou altijd maar meer willen.

Dus was hij enkele boerderijen gaan verkennen die tussen Twoleg place en Rogue territorium lagen. Daar was hij nooit eerder gaan kijken, omdat het geen obvious plek was voor rogues om rond te hangen. Wel voor kittypets, blijkbaar. Tank moest omhoog kijken om haar aan te kijken, gezien ze op een hek zat. ”Lekker hoog en droog?” Vroeg hij koeltjes, met zijn barse stem, om maar eens geen stereotype conversatiestarter te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Java
Member
Morning Stretch DPKsfdL
Bunny
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Java
BerichtOnderwerp: Re: Morning Stretch   Morning Stretch Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 19:21

Morning Stretch Coffee_16x16_by_madgharr-d63qqlo

Java ging liggen op het vrij brede hek, haar ene voorpootje lichtjes bungelend over de rand. De geur van een onbekende kater bereikte haar vlak voor hij voor haar opdook, maar de grote kattin was niet angstig. Ze keek met vriendelijke ogen naar beneden, naar de grote kater, en ze knikte. Ze was compleet onwetend van zijn barse toon of zijn wilde geur - ze ging ervan uit dat hij een kittypet was, net zoals haar. "Jep!", antwoordde ze vriendelijk. "Ik zit hier graag. Ik heb jou hier nog niet eerder gezien - mijn naam is The Roasted Bean's Java, maar noem me maar Java. Wie ben jij?" Haar stem was nieuwsgierig, geen spoortje van angst, alsof ze tegen een lang vergeten vriend sprak. Ze was ze met iedereen. Java kende het concept van angst niet - ze had het nog nooit eerder echt gevoeld.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Morning Stretch LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Morning Stretch   Morning Stretch Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 21:47


tank
spoils of the hunt
Nieuwe gebieden betekende vaak nieuw gevaar, maar ook ontmoetingen met nieuwe katten. Deze she-cat was de eerste, en hij wist niet in hoeverre dat positief was voor haar. Straks zou hij haar nog even uithoren over dit deel van het gebied. Eerst maar achter d’r naam komen tho, een vraag die hij zoals gewoonlijk op zijn geheel eigen manier stelde. Ze leek er echter niet onder de indruk door te zijn. Dapper of dom? Waarschijnlijk beide. Maar hij was hier niet gekomen om vijanden te maken, dus had ze wel even geluk.

"Jep!", Reageerde ze enthousiast op zijn vraag. "Ik zit hier graag. Ik heb jou hier nog niet eerder gezien - mijn naam is The Roasted Bean's Java, maar noem me maar Java. Wie ben jij?" Vervolgde ze. Wauw, wat zei ze veel. Dit zou makkelijk voor h’m worden. ”Klopt, ik ben hier ook nog nooit eerder geweest”, Reageerde hij droogjes. ”Ik ben Tank, gewoon Tank”, Zei hij vervolgens. Hij bekeek haar nog even inspecterend. ”Zwanger?” Zei hij toen. Het moest haast wel. Anders mocht ze eventjes op dieet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Java
Member
Morning Stretch DPKsfdL
Bunny
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Java
BerichtOnderwerp: Re: Morning Stretch   Morning Stretch Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:11

Morning Stretch Coffee_16x16_by_madgharr-d63qqlo
Java knikte als antwoord, een kleine glimlach om haar snuitje. Tank, dat zou ze wel onthouden. Ze was vrij goed met namen, al kon dat ook komen omdat ze niet zo veel katten kende. Een aantal kittypets in de buurt, zoals Coffee, maar voor de rest.. "Jep, mijn eerste nestje. Ik hoop dat alles goed gaat.", mauwde ze nog eens als antwoord, alsof haar knikje nog niet duidelijk genoeg was. Het was misschien waar dat ze veel sprak, maar niemand had haar er ooit al echt over aangesproken dus wist zij veel. Ze keek neer op de grote grijze kater met haar kopje op haar poten gelegd en een vriendelijke, allesbehalve bedreigende blik in haar blauwe ogen. Ze was niet bang van hem - ze had volgens haar geen enkele reden, ook al zag hij eruit alsof hij haar met één slag van zijn poot zou kunnen vermorzelen. Dat kwam gewoon niet in haar kittypet hoofdje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Morning Stretch LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Morning Stretch   Morning Stretch Icon_minitimedi 25 jul 2017 - 16:51


tank
spoils of the hunt
De interesse die hij toonde was eigenlijk niet eens oprecht, maar deze kittypet leek het gewoon echt niet door te hebben. Kon wel voor grappige situaties zorgen, als hij d’r zin in had. Voor nu was hij echter op een missie, en was er geen ruimte voor grappen en grollen. Serieuze zaken, daar viel niet mee te spotten. Toch moest hij op de een of andere manier haar vertrouwen een beetje winnen. Niet dat dat er heel moeilijk uit zag. Ze vertrouwde hem nu al. Of toch; ze vond hem helemaal geen dreiging. Menig rogue zou wel beseffen dat ze iets van respect moesten tonen, wilden ze niet als kraaienvoer eindigen.

"Jep, mijn eerste nestje. Ik hoop dat alles goed gaat." Reageerde Java op zijn vraag. Tank dacht terug aan zijn eerste nestje. Die waren nu ook alweer drie moons oud. ”Niet dat ik je bang wil maken”, Begon hij. Eigenlijk wel, maar ssht, dat wist zij niet. ”Maar de bevalling zelf is niet leuk”, Grinnikte hij. ”Ik was er bij toen mijn nestje geboren werd en hun moeder haalde ’t bijna niet”, Vervolgde hij nonchalant. Eens zien of ze nu wel bang werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Java
Member
Morning Stretch DPKsfdL
Bunny
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Java
BerichtOnderwerp: Re: Morning Stretch   Morning Stretch Icon_minitimedo 27 jul 2017 - 14:56

Morning Stretch Coffee_16x16_by_madgharr-d63qqlo
Java haalde haar schouders bijna nonchalant op. Zijn woorden maakten haar niet bang. Misschien was ze dom, misschien heel moedig - of misschien een combinatie van beiden. "Mijn mensen helpen mij wel.", mauwde ze, nog steeds die vriendelijke glimlach op haar snuitje. Haar blauwe ogen keken naar beneden en ze zou naar beneden springen zodat ze meer op zijn niveau was, maar ze wou het niet echt riskeren met de kittens in haar buik. Ze had gemerkt dat ze met hen minder soepel was dan vroeger, zoals het klimmen op het hek al iets moeilijker was gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Morning Stretch
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: