We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Femke: Hahah random.org gaat m probably worden als ik twijfel ja xD Maargoed, ik vind het zo sneu om één iemand dan niet te kiezen. Misschien dat diegene dan gewoon een tante ofzo kan spelen idk ;v; We'll see.
the roasted bean's e s p r e s s o e s p r e s s o // p a t r o n u m
Flameleap
Member
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
Femke: Hahah random.org gaat m probably worden als ik twijfel ja xD Maargoed, ik vind het zo sneu om één iemand dan niet te kiezen. Misschien dat diegene dan gewoon een tante ofzo kan spelen idk ;v; We'll see.
Dat zou nog best een mooie oplossing zijn c: Or a grandma
Dat zou nog best een mooie oplossing zijn c: Or a grandma
Omg Grandma yes xD Zie t al voor me~ Als die persoon daar dan zin in heeft of course. Maargoed ik heb nog geen keuzes gemaakt dus dat wordt rip voor mij vanavond
Flameleap
Member
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
Ik moet eigenlijk op zn 'awards' zetten van 'Staarcontesten met Lion' En dan alle links zetten van alle topics die ze gehad hadden met staarcontesten en aankruisen welke hij gewonnen heeft
I wouldn't hesitate, To smile while you suffocate
Espresso
Member
Coffee Addict 101 Actief Don't you wish your coffee
was hot like me?
Ik moet eigenlijk op zn 'awards' zetten van 'Staarcontesten met Lion' En dan alle links zetten van alle topics die ze gehad hadden met staarcontesten en aankruisen welke hij gewonnen heeft
Whahaha omg xD
Venomthorn
Member
Marco Borsato 45 Actief Everyone gather around for a show. Watch as this man dissapears as we know. Do me a favor and try to ignore as you watch him fall through a bleeding trapdoor.
Marco Borsato 45 Actief Everyone gather around for a show. Watch as this man dissapears as we know. Do me a favor and try to ignore as you watch him fall through a bleeding trapdoor.