We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Niet blij op zijn os maar met die moet ik het even doen Iemand topicje met Orsen?
ME
Oh no wait, ik heb geen volwassen actieve katten nevermind. xD
Her walk is like a shot of whisky. Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Lethal
Member
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Butter: Succes (aa') meanwhile sneaken dr dochters de cave uit l o l
In welk topic...?? oh en had je een pb gestuurd ^^
Lethal
Member
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
HAHAHAHAHA Glad you like it. En ja jij bracht zweepjes en hotdogs op, ik beloofde ze erin te doen BB)
Ace is gwn Coolfray joh
Wat is een leukere quote voor Ace zijn nieuwe os? Gemaakt van oude onderdelen
[0] He was the king of carrot flowers. [0] I'm weak, but what's wrong with that? [0] If dreams can’t come true, why not pretent? [0] I want brimstone in my garden. I want roses set on fire. [0] Add your own
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Owlbate
Member
Empress H 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
HAHAHAHAHA Glad you like it. En ja jij bracht zweepjes en hotdogs op, ik beloofde ze erin te doen BB)
Ace is gwn Coolfray joh
Wat is een leukere quote voor Ace zijn nieuwe os? Gemaakt van oude onderdelen
[0] He was the king of carrot flowers. [0] I'm weak, but what's wrong with that? [0] If dreams can’t come true, why not pretent? [0] I want brimstone in my garden. I want roses set on fire. [0] Add your own
Hij gaat hem serieus Coolfray noemen, because hij is cool, en... catnip
[1] He was the king of carrot flowers. [0] I'm weak, but what's wrong with that? [0] If dreams can’t come true, why not pretent? [0] I want brimstone in my garden. I want roses set on fire. [0] Add your own