We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Het is ook inderdaad wat Michelle zegt: je moet het niet allemaal over één kam scheren. Dat de ene winkel je kak behandelt, wil niet zeggen dat alle winkels dat ook gelijk doen
smh ik ben super verveeld maar ik heb totaal geen concentratie om te posten =w= any ideas?
Je moet de app Wattpad eens installeren op.je smartphone. Kun je verhalen lezen die andere mensen geschreven hebben. Ik zit nu al aan vijftig verhalen die ik interessant vind ik om te lezen
smh ik ben super verveeld maar ik heb totaal geen concentratie om te posten =w= any ideas?
Je moet de app Wattpad eens installeren op.je smartphone. Kun je verhalen lezen die andere mensen geschreven hebben. Ik zit nu al aan vijftig verhalen die ik interessant vind ik om te lezen
het is ook gwn een site op de computer btw (a) Enorm verslavend rip tot je alle interessante verhalen uitgelezen hebt omdat je te kieskeurig bent ofc xD
het is ook gwn een site op de computer btw (a) Enorm verslavend rip tot je alle interessante verhalen uitgelezen hebt omdat je te kieskeurig bent ofc xD
Ja klopt, maar app is fijner lezen vind ik. Heb je de tienerficties al eens geprobeerd tho? Daar zitten echt vette ideeën bij
Ja klopt, maar app is fijner lezen vind ik. Heb je de tienerficties al eens geprobeerd tho? Daar zitten echt vette ideeën bij
mhm ik heb mijn wattpad fase al een jaar of twee geleden gehad, daarna vond ik er niet veel meer aan xD
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Lionrose
Member
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
Het is zo vaag dat ik nu mijn vriend ineens mijn verloofde moet noemen hehe. Disneyland was zo gaaf aaaa. We waren bij het kasteel aan het lopen en kwamen net onder de grotten bij de draak langs en toen ging hij ineens op zn knieën en kwam hij met een ring omfggg. Ik was wild. De ring is ook mooi, klein steentje er in. De datum dat we samen iets kregen staat er in en aaaa, het is gaaf c:
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone