We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 aug 2017 - 14:52
Whahaha die storyline komt goed uit met mij :') Nee jk jk Als ik mee kan doen zou ik Owl ziek maken en zijn van 'lol just kill me already' maar dan kan ik beter Briarlight ofz doodmaken
Jinglebells
Member
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 aug 2017 - 14:56
Oké, wie zal ik nog meer ziek maken hmn no worries, ik ben nog niet van plan katten aan starclan te geven xD kittens doden vind ik zielig en deer en swallow zijn mij te dierbaar gheheheh --- Laat ik eerst maar wat bijposten c":
::
[ made by floriske, beertje, marlie & bo2 <3 ]
[ made by luca <3 ]
[ made by babs <3 ]
[made by kipp <3 ]
[ made by m <3 ]
[ made by daan! <33 ]
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 aug 2017 - 16:15
Pfoe tien u op stal, paarden voederen & hooi geven. Hengst op de weide gezet. Puppy's eten geven en verschonen. Checker en Extreme longeren. Puppy's nog eens eten geven...
Morgen Ido rijden en nog twee longeren. Toch best druk :')
En ik heb stress voor school help
왜 예쁜 날 두고 가시나?
Glazeheart
Member
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners