Algemene Onzin Topic - Pagina 28



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 14:59

Routpaw schreef:
Hm, als Metal niet mag, waarom mogen Bronze-, Silver-, Gold(en)- en Crystal- dan wel als prefixes?  o:
Of is dat omdat ze ook gezien kunnen worden als kleuren?
Ik denk dat het te maken heeft met kleuren en dergelijke. De voorbeelden die je geeft zijn volgens mij de enige metalen/mineralen die toegestaan zijn als namen, want dingen als Amethyst- zijn weer niet toegestaan. Metal- is echt specifiek een begrip bij mensen, terwijl Bronze-, Silver- en Gold- ook puur als kleuren gezien kunnen worden. Hoe het met Crystal- zit weet ik niet precies.

Ik had overigens wel even aan een admin gevraagd of Metal- was toegestaan voordat ik het blokje plaatste c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mumblekit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Album-72157625732729957
~ R
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 full moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mumblekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:00

Lionkit' schreef:
Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Metaal wordt inderdaad gemaakt door de mens
En kan zijn dat er ooit een account is geweest met die prefix, maar het team probeert de laatste tijd er beter op te letten dat de namen zo realistisch mogelijk zijn. Als je hulp nodig hebt met een andere prefix wil ik graag helpen tho! <3

Als je me er mee zou willen helpen zou top zijn!

Zijn er bepaalde wensen voor de naam? ;D


Not really tbh
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:06

i scream
mn eerste post weer op river is een dieharde post over friendzoning
n a i s huehue
ohman lekker hyped want der plotje is nu echt gestart B) <3



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Finchdive
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Ouoiqp7
Nath
198
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finchdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:24

Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Metaal wordt inderdaad gemaakt door de mens
En kan zijn dat er ooit een account is geweest met die prefix, maar het team probeert de laatste tijd er beter op te letten dat de namen zo realistisch mogelijk zijn. Als je hulp nodig hebt met een andere prefix wil ik graag helpen tho! <3

Als je me er mee zou willen helpen zou top zijn!

Zijn er bepaalde wensen voor de naam? ;D


Not really tbh

Wat is het karakter? Want misschien kan daar wat uit gehaald worden voor de naam. Of uiterlijk? zijn er bijzonderheden voor het personage?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 OfPycWB
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:40

Finchpaw. schreef:
Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Metaal wordt inderdaad gemaakt door de mens
En kan zijn dat er ooit een account is geweest met die prefix, maar het team probeert de laatste tijd er beter op te letten dat de namen zo realistisch mogelijk zijn. Als je hulp nodig hebt met een andere prefix wil ik graag helpen tho! <3

Als je me er mee zou willen helpen zou top zijn!

Zijn er bepaalde wensen voor de naam? ;D


Not really tbh

Wat is het karakter? Want misschien kan daar wat uit gehaald worden voor de naam. Of uiterlijk? zijn er bijzonderheden voor het personage?

Hmnn
Cloudkit, Frostkit, Hollykit, Palekit, Sheepkit, Snowkit, Icekit, Whitekit - dankzij zn witte vacht
Of: Ryekit, Viperkit, Windkit, Wildkit, Flyingkit(Flyingfox), Wolfkit(Wolfspider)


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:42

Crystal is een naast 'sneeuwkristallen' ook een naam die eigenlijk tegenwoordig niet zou kunnen maar omdat al meerdere deze in de rpg hadden is deze naam gedoogd ^^

Voor copper ect. Klopt het inderdaad dat dit kleuren zijn koperen vacht wordt bijv. Ook in de boeken gebruikt.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mumblekit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Album-72157625732729957
~ R
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 full moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mumblekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:45

Lionkit' schreef:
Finchpaw. schreef:
Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Metaal wordt inderdaad gemaakt door de mens
En kan zijn dat er ooit een account is geweest met die prefix, maar het team probeert de laatste tijd er beter op te letten dat de namen zo realistisch mogelijk zijn. Als je hulp nodig hebt met een andere prefix wil ik graag helpen tho! <3

Als je me er mee zou willen helpen zou top zijn!

Zijn er bepaalde wensen voor de naam? ;D


Not really tbh

Wat is het karakter? Want misschien kan daar wat uit gehaald worden voor de naam. Of uiterlijk? zijn er bijzonderheden voor het personage?

Hmnn
Cloudkit, Frostkit, Hollykit, Palekit, Sheepkit, Snowkit, Icekit, Whitekit - dankzij zn witte vacht
Of: Ryekit, Viperkit, Windkit, Wildkit, Flyingkit(Flyingfox), Wolfkit(Wolfspider)

Flyingkit it gonna be! Thx lion!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:47

Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Finchpaw. schreef:
Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Metaal wordt inderdaad gemaakt door de mens
En kan zijn dat er ooit een account is geweest met die prefix, maar het team probeert de laatste tijd er beter op te letten dat de namen zo realistisch mogelijk zijn. Als je hulp nodig hebt met een andere prefix wil ik graag helpen tho! <3

Als je me er mee zou willen helpen zou top zijn!

Zijn er bepaalde wensen voor de naam? ;D


Not really tbh

Wat is het karakter? Want misschien kan daar wat uit gehaald worden voor de naam. Of uiterlijk? zijn er bijzonderheden voor het personage?

Hmnn
Cloudkit, Frostkit, Hollykit, Palekit, Sheepkit, Snowkit, Icekit, Whitekit - dankzij zn witte vacht
Of: Ryekit, Viperkit, Windkit, Wildkit, Flyingkit(Flyingfox), Wolfkit(Wolfspider)

Flyingkit it gonna be! Thx lion!

No problem! 8D Flyingfox is een vleermuis-soort trouwens! <33


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mumblekit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Album-72157625732729957
~ R
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 full moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mumblekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:48

Lionkit' schreef:
Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Finchpaw. schreef:
Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Metalkit schreef:
Lionkit' schreef:
Metaal wordt inderdaad gemaakt door de mens
En kan zijn dat er ooit een account is geweest met die prefix, maar het team probeert de laatste tijd er beter op te letten dat de namen zo realistisch mogelijk zijn. Als je hulp nodig hebt met een andere prefix wil ik graag helpen tho! <3

Als je me er mee zou willen helpen zou top zijn!

Zijn er bepaalde wensen voor de naam? ;D


Not really tbh

Wat is het karakter? Want misschien kan daar wat uit gehaald worden voor de naam. Of uiterlijk? zijn er bijzonderheden voor het personage?

Hmnn
Cloudkit, Frostkit, Hollykit, Palekit, Sheepkit, Snowkit, Icekit, Whitekit - dankzij zn witte vacht
Of: Ryekit, Viperkit, Windkit, Wildkit, Flyingkit(Flyingfox), Wolfkit(Wolfspider)

Flyingkit it gonna be! Thx lion!

No problem! 8D Flyingfox is een vleermuis-soort trouwens! <33

Nou nog even loeren wie mijn naam kan gaan veranderen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:49

Dat kan ik!
Wat ging het worden precies? Smile



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mumblekit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Album-72157625732729957
~ R
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 full moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mumblekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:53

Butterstar schreef:
Dat kan ik!
Wat ging het worden precies? Smile

Flyingkit Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:55

Yes had m net aangepast hahah. Heb je ook gelijk bij Thunderclan geaccepteerd zodat je kan posten Smile

Als je een topic wil geef maar een gil! Kan morgen als het goed is weer posten. Heb zin in wat topicjes met Rowan c:



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mumblekit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Album-72157625732729957
~ R
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 full moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mumblekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:56

Butterstar schreef:
Yes had m net aangepast hahah. Heb je ook gelijk bij Thunderclan geaccepteerd zodat je kan posten Smile

Als je een topic wil geef maar een gil! Kan morgen als het goed is weer posten. Heb zin in wat topicjes met Rowan c:

Isgoed,

Ik heb de boeken helaas allemaal niet gelezen, maar dat is niet erg toch? Kom er vanzelf wel in. We zouen wel een topic kunnen doen samen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 15:59

Nee dat maakt totaal niet uit!

Op dit moment zitten we in een vrij grote verhaallijn. Ik zou je graag wat meer uitleggen maar ik moet nu verder met werken. De andere hier kunnen je het wel even uitleggen. En een topic kan je aanmaken voor Rowanflight. Anders maak ik hem wel even als je dat liever hebt Smile



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mumblekit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Album-72157625732729957
~ R
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 full moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mumblekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 16:02

Butterstar schreef:
Nee dat maakt totaal niet uit!

Op dit moment zitten we in een vrij grote verhaallijn. Ik zou je graag wat meer uitleggen maar ik moet nu verder met werken. De andere hier kunnen je het wel even uitleggen. En een topic kan je aanmaken voor Rowanflight. Anders maak ik hem wel even als je dat liever hebt Smile

Liever dat jij hem maakt, dan kom ik er denk ik makkelijker in denk ik, heb nog nooit als kat ge-rp't.


Succes met werken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 16:03

Flying: Alles wat je moet weten staat basically in het guidebook (hier) en ik neem aan dat je de regels et cetera al allemaal hebt gelezen? <3

Over de verhaallijn die momenteel gaande is, je kan in dit topic een mooi overzicht vinden van wat er allemaal gebeurd is en wat er allemaal gaande is. Dit kan je natuurlijk verwerken in Flyingkits geschiedenis, aangezien hij probably geboren is tijdens de journey (waarover je kan lezen in dat topic dat ik gelinkt had ;D)! En erm als je hulp nodig hebt met iets of iets niet helemaal denkt te begrijpen, voel je vrij om te vragen!

En voor de rest, denk dat heel veel van ons de boeken niet hebben gelezen, ik ben niet verder gekomen dan boek 2 namelijk 8D


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mumblekit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Album-72157625732729957
~ R
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 full moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mumblekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 16:08

Lionkit' schreef:
Flying: Alles wat je moet weten staat basically in het guidebook (hier) en ik neem aan dat je de regels et cetera al allemaal hebt gelezen? <3

Over de verhaallijn die momenteel gaande is, je kan in dit topic een mooi overzicht vinden van wat er allemaal gebeurd is en wat er allemaal gaande is. Dit kan je natuurlijk verwerken in Flyingkits geschiedenis, aangezien hij probably geboren is tijdens de journey (waarover je kan lezen in dat topic dat ik gelinkt had ;D)! En erm als je hulp nodig hebt met iets of iets niet helemaal denkt te begrijpen, voel je vrij om te vragen!

En voor de rest, denk dat heel veel van ons de boeken niet hebben gelezen, ik ben niet verder gekomen dan boek 2 namelijk 8D

Heel erg bedankt voor de hulp, ik ga het zo op me gemakkie is even allemaal doorlezen. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 16:10

Flyingkit schreef:
Lionkit' schreef:
Flying: Alles wat je moet weten staat basically in het guidebook (hier) en ik neem aan dat je de regels et cetera al allemaal hebt gelezen? <3

Over de verhaallijn die momenteel gaande is, je kan in dit topic een mooi overzicht vinden van wat er allemaal gebeurd is en wat er allemaal gaande is. Dit kan je natuurlijk verwerken in Flyingkits geschiedenis, aangezien hij probably geboren is tijdens de journey (waarover je kan lezen in dat topic dat ik gelinkt had ;D)! En erm als je hulp nodig hebt met iets of iets niet helemaal denkt te begrijpen, voel je vrij om te vragen!

En voor de rest, denk dat heel veel van ons de boeken niet hebben gelezen, ik ben niet verder gekomen dan boek 2 namelijk 8D

Heel erg bedankt voor de hulp, ik ga het zo op me gemakkie is even allemaal doorlezen. <3

Doe dat 8D En veel plezier alvast met de rpg! <3


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 16:29

Nou, al m'n opdrachten van school voor morgen zijn af. Nu alleen nog Frans leren :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chanterellekit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 VRUP4s
Marieke
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chanterellekit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 16:41

Heeft iemand hier toevallig interesse in een toyhou.se invite code?
Ik heb er momenteel eentje die ik wel weg wil geven aan iemand van hier (first come, first serve, sorry ^^")


Ik ben een trage poster, sorry
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 VBKP2q
"Topic Search"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: