Integrity



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Integrity

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Bitterpaw
Member
Integrity NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Integrity   Integrity Icon_minitimedi 29 aug 2017 - 23:37

Tranen wilden niet komen, al begreep ze niet waarom. De laatste keer dat ze had gehuild, was bij het overlijden van Nightpaw. Sindsdien leek het niet meer te kunnen, ondanks de gigantische hoeveelheid stress waar ze zich onder bevond. In haar kop gierde een wervelstorm aan chaos, ze maakte zich zorgen over iedere kat in de clan en er was niets dat ze kon doen om ze te helpen. Ze voelde zich machteloos. Dus ze deed het enige dat ze kon doen: doorgaan met haar taken. De taken die ze niet meer wilde doen, niet meer kon doen. Ze hadden toch geen nut in haar ogen. Katten stierven in bossen, tijdens de reis hier naartoe, aan de mysterieuze ziekte, aan domme ongelukken die ze over zichzelf afriepen. Bitterpaw's tussenkomst maakte geen verschil. Ze was de grot uitgelopen in de hoop haar hoofd leeg te kunnen maken, maar het wilde niet lukken. Wanhopig probeerde ze zich op haar taak te concentreren: het zoeken van kruiden. Haar aandacht werd echter getrokken door een bepaalde geur, een oude vriend die in de buurt was. Ze vroeg zich af hoe het met hem ging.

& Amberhunt


Integrity ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Integrity 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimedi 29 aug 2017 - 23:45

De kleine rode kater was in een matige stemming. Hij had slecht geslapen maar de dag was goed verlopen. Hij had kunnen jagen en zijn kop leeg kunnen maken. De gevangen prooien had hij al teruggebracht en nu was hij maar een beetje aan het rondlopen daar het bos. Hij snoof, er was iemand in de buurt, iemand die hij kende. Hij kende haar zelfs best goed, het was Bitterpaw. Ze was niet heel ver weg en het verbaaste Amber dat hij haar nu pas opmerkte. Met één plek kon hij meteen iets vaststellen: het ging niet goed met haar. Maar haar kenende wilde ze daar niet over praten. En dus liep hij gewoon op haar af "Hey Bitterpaw" Miauwde hij. Hij wist dat hij geen 'hoe gaat het?' Of 'alles goed?' Hoefde te zeggen want ze wisten beide dat die vragen vaak niet eerlijk beantwoord werden.


Integrity 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Integrity NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimedi 29 aug 2017 - 23:54

Natuurlijk was ze nog niet vergeten wat er gebeurd was. Terug in het Shadowclangebied, thuis. Wat Amberhunt had geprobeerd. Hij had haar beloofd het niet weer te proberen, om aan de bel te trekken wanneer het te moeilijk werd, wat hij verder niet gedaan had. Ze had aangenomen dat het beter ging, hij was immers nog hier. Hij had een partner gevonden in Demonslayer, ze hadden zelfs een nestje kittens dat ze samen opvoedden, al had ze geen idee waar die vandaan waren gekomen. Ze wilde het antwoord waarschijnlijk toch niet weten. Haar blik verzachtte toen de kleine, rode kater in haar gezichtsveld kwam. Ze was blij hem te zien, alsof hij een kleine stilte in het midden van de storm zou belichamen. In deze chaotische tijd zou ze zich vast moeten houden aan haar vrienden, maar zelfs dat ging moeizaam. Ferndust had genoeg eigen problemen en Amberhunt had ze al een tijd niet gesproken. Hij had het vast druk genoeg. "Hé, Amber," groette ze hem terug. "Het is al even geleden dat we gepraat hebben," merkte ze op. Ze had er spijt van dat ze niet eerder het initiatief had genomen. Er was gewoon zoveel gebeurd.


Integrity ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Integrity 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 0:03

Blockquote>Hij had gelijk, het ging echt niet heel goed met Bitterpaw. Ze was even kalm als anders maar kleine dinge verraadde het. Ze merkte op dat ze al lang niet hadden gepraat, te lang, als je het Amber vroeg. Ze had Demonslayer geholpen toen Amberhunt samen met een zware tak bovenop hem was gevallen. Hij had haar verteld wat hij had gedaan. En dat was hun laatste gesprek geweest. Beide schenen ze er spijt van te hebben. Hij merkte ook dat Bitterpaw, die hij had leren kennen toen ze ongeveer zeven moons oud was. Nu groter was dan hij, maar ja, dat werden de meeste katten. Het was alleen vreemd omdat hij altijd een stukje groter was geweest. "Inderdaad, geen zorgen ik zal nog steeds bij je komen als... je weet wel" Miauwde hij een beetje ongemakkelijk terwijl ze samen het bos in liepen. "Zal ik je helpen met kruiden zoeken? als je daat aan het doen bent tenminste" Vroeg de warrior. Het was een andere manuer van zeggen 'ik heb zin om samen te zijn' het klonk meer behulpzaam en minder vreemd.


Integrity 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Integrity NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 0:18

Het was vreemd. Het leek wel alsof de tijd voor Amberhunt stil had gestaan. Hij leek amper gegroeid te zijn en nu stak ze boven hem uit. Het legde alleen nog maar meer nadruk op hoe lang ze hem al niet had gesproken. Ze knikte even toen hij haar liet weten dat hij nog steeds naar haar toe zou komen wanneer het mis zou gaan. Het was niet bepaald een licht onderwerp, maar ze was blij dat hij niet vergeten was dat haar metaforische deur altijd open stond. "Gelukkig maar," zei ze met een knikje. Zij aan zij liepen ze door het bos, gezamenlijk zonder doel. Amberhunt stelde voor om haar te helpen met kruiden zoeken, een opdracht die ze eigenlijk al links had laten liggen. Ze knikte nogmaals. "Klinkt goed," miauwde ze. Er waren zoveel dingen die ze hem wilde vragen. Hoe hij en Demonslayer samen waren gekomen. Waar de kittens vandaan waren gekomen. Hoe Amberhunt zich nu voelde ten opzichte van die donkere dag. "Hoe gaat het nu met je?" vroeg ze toen. Ze hoopte het beste voor hem, dat hij zijn plek in de clan weer terug had gevonden, naast Demonslayer.


Integrity ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Integrity 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 0:30

Ze bleven lopen, rustig, zonder enige haast. En ze zochten helemeaal geen kruiden. En daar hadden ze beide vrede mee. Natuurlijk moesten die kruiden uiteindelijk wel gezocht worden, maar dat zou later komen. Nu hadden ze een belangrijker doel: elkaar opnieuw leren kennen, of eigenlijk. Het deel van de ander leren kennen dat was ontstaan tijdens hun periode zonder contact. En uiteraard moest die vraag uiteindelijk toch gesteld worden, zoals die werd gesteld in ieder goed gesprek: Hoe gaat het? Ja, hoe ging het eigenlijk? Hij was heel erg gelukkig met Demonslayer, de kat die meer dan twee keer zo oud was maar toch de liefde van zijn leven had blijken te zijn. Ook was hij blij met zijn drie prachtige kittens, de clan kende de moeder niet en dat gaf niet. Ze kenden de vaders. Dat was allemaal heel mooi. Maar Amberhunt sliep slecht, had constant nachtmerries, hij zag dingen die er niet waren als gevolg van het slaaptekort. Hij was vaak gespannen en paranoïde. "Het gaat... laat maar, tegen jou is liegen geen optie. Demonslayer en de kittens zijn een droom die uitkomt. Maar 's nachts gaat het vreselijk. Ik kom niet meer in slaap, en als ik in slaap val heb ik nachtmerries. Ik kan niet meer in een normaal ritme komen. Ik begin dingen te zien... zelfs het jagen gaat achteruit." legde hij rustig uit terwijl hij haar aankeek "En ik mis thuis" zuchtte de Shadowclanner door wiens aderen nog steeds het Roguebloed van zijn vader stroomde.


Integrity 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Integrity NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 0:41

Het voelde even alsof alles in de achtergrond verdween, niet meer dan een lichte ruis die ze ver achter zich kon laten. De vreemde ziekte die de clans tergde, Acefray's aparte gedrag, Tallshadow's kromme regime, de zorgen die ze droeg over Ferndust. Allemaal leek het er even niet meer te zijn. Het waren gewoon Amberhunt en zij nu. Ze ademde uit, voelde zichzelf met de seconde rustiger worden. Zelfs de angst dat ze over enkele uren weer terug zou moeten naar alle problemen leek haar nu niet te raken. De vraag die ze hem stelde was recht door zee en ze verwachtte ook een oprecht antwoord. Ze kenden elkaar nu te goed om te doen alsof alles oké was, nietwaar? En hoewel hij eerst wilde liegen, besloot hij om het toch maar niet te doen. Ze bood een luisterend oor terwijl hij vertelde dat zijn perfecte leventje toch niet zo soepeltjes verliep. Hij kon niet slapen, had nachtmerries en begon zelfs dingen te zien. Bitter's ogen verwijdden even. Waarom had ze geen enkel idee gehad dat dit gaande was? Ze wist hoe slecht Amberhunt zich had gevoeld, het minste wat ze had kunnen doen, was even checken hoe alles nu ging. Ze knikte instemmend toen hij zei dat hij zijn thuis miste. Ze wilde zelf ook niets liever dan terugkeren. "Wat voor dingen zie je? En waar droom je over?" vroeg ze toen zachtjes. Dromen waren van groots belang, tenminste, dat leerde je als Medicine Cat. Ze wilde weten wat Amberhunt dwarszat, ze wilde hem helpen.


Integrity ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Integrity 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 0:56

Nu hij iets had om op te focussen zag hij natuurlijk alleen wat er echt was. Hij zag alleen rare dingen als hij alleen was. Maar dan werd het ook echt raar. De kat die ooit medicijnkat zou worden, en die een van zijn beste vrienden was geworden, keek hem met wijde ogen aan toen hij het haar vertelde. Ze vroeg wat hij dan zag en waar hij over droomde. Voordat hij deze vreemde dromen had gekregen kon hij zich vaak niks herrineren van zijn droom als hij opstond. Maar nu wist hij alles nog. "als ik droom...Dan zie ik dierbaren... Amare, Demonslayer, de kittens, jij.... soms ook anderen als Tallshadow en Acorndust. Op een donkere plek, ik ruik de geur van bloed. Ik zie diegene daar liggen, gewond en bloedend. Ze smeken om hulp... maar als ik dichterbij probeer te komen lijken ze verder weg te gaan. En het eindigt altijd hetzelfde, ze zijn zo ver weg dat ik ze niet meer kan horen. En beginnen de stemmen: schreeuwend... tientallen tegelijk. En ookal zeggen ze allemaal iets anders, het komt op hetzelfde neer: het is jouw schuld." het was een ingewikkelde uitleg en hij had een paar keer moeten pauzeren om het zich goed in te beelden. "En overdag zie ik vreemde katten. Maar ik zie ze niet zoals ik jou nu zie. Ik zie ze hoe je jezelf ziet in een rustig stromende rivier. Ze bewegen, ze lijken niet solide" het was en precieze uitleg, en hij wist dat Bitterpaw een van de enige was die him er nier om zou judgen.


Integrity 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Integrity NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 12:28

Een kat die dingen zag die er eigenlijk niet waren, het was nou niet bepaald iets wat ze eerder had gehoord, al wist ze wel van het bestaan af. Als Medicine Cat Apprentice wist ze nu hoe ze de meeste ziektes en wonden moest behandelen, maar over dingen zoals deze kon ze zich nog lang niet ontfermen. Ze wist niet hoe het kon, wat eraan gedaan kon worden. Het enige wat ze kon, was luisteren. Dus dat deed ze. Haar oren zakten naar achteren terwijl Amberhunt vertelde. Hij droomde dat al zijn dierbaren aan het lijden waren, door zijn schuld. Ze slikte even, blij dat ze zelf niet zulke dingen zag. Het enige was dat ze nu nog een vriend had waar ze zich extra zorgen om maakte. "Starclan... Amber..." Ze wist even niet wat ze moest zeggen. "Waarom heb je dit niet verteld? Misschien kan Acefray je wel helpen," miauwde ze niet-begrijpend. Als er iemand was die hier wat aan kon doen, was hij het wel. En het leek haar toch zeker wel iets waar de kleine, rode kater vanaf wilde komen. "Wanneer is dit allemaal begonnen?" vroeg ze toen. Ze vreesde dat hij er al een redelijke tijd mee rondliep, iets dat zeker niet goed zou zijn voor zijn psyche.


Integrity ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Integrity 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 17:18

Zelf vermoede Amberhunt dat de vreemde dingen die overdag gebeurden kwamen door zijn te kort aan nachtrust. Hij was de hele dag moe en dommelde vaak in als hij even stilzat. En dus was het heel goed mogelijk dat hij zich dingen begon in te beelden. Bitterpaw leek erg verbaasd en geschokt door wat hij had gezegd, iets dat hij haatte. Hij had al gemerkt dat het niet heel goed met haar ging en nu had hij het juist erger gemaakt. Ze vroeg hem waarom hij niet naar iemand toe was gegaan. "Nou ja... Ik dacht dat het gewoon dromen waren en dat ze binnenkort toch wel zouden verdwijnen. En ik ben er van overtuigd dat dat van overdag alleen komt door het slaaptekort." Miauwde hij, twijfelend aan zijn eigen conclusies. De donkergrijze kattin vroeg hem wanneer het begonnen was "Zo'n halve moon geleden denk ik... Maar overdag begon het pas later." vertelde hij, proberend haar gerust te stellen, wat niet echt lukte.


Integrity 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Integrity NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 22:23

Slaaptekort was iets waar veel katten sinds de verhuizing mee kampten, maar dat het zo erg was dat je waanbeelden begon te zien, leek niemand anders te hebben. Het was ook niet nodig om te zeggen dat ze zich zorgen maakte om haar vriend. In haar achterhoofd had ze gehoopt dat hij het nu goed maakte, of beter dan voorheen. Hij had gelukkig geleken aan Demonslayer's zijde, dus had ze zichzelf verteld dat alles toch goed was gekomen. Blijkbaar was het toch niet helemaal waar. Op haar vraag waarom hij geen hulp had gezocht, antwoordde hij dat hij dacht dat het wel over zou gaan. Dat hij gewoon te weinig sliep. Maar als hij zijn slaapproblemen niet verholp, zouden de visies ook niet al te snel weggaan. Ze knikte even toen hij vertelde dat het zo'n halve maand geleden begon. "Ik heb wel wat kruiden die je beter in slaap kunnen helpen. Een droomloze slaap..." begon ze, met duidelijke twijfel in haar stem. Papaverzaden hielpen vaak tegen pijn en slaapproblemen. Ze zorgden ervoor dat je een tijdje niets meer voelde, niets meer dacht. Het zou de nachtmerries vast weghouden, maar ze waren ook verslavend. Het was een groot risico om ze op lange termijn aan iemand te geven, maar als hij vond dat hij het echt nodig had... "Papaverzaden zouden je kunnen helpen, maar je moet er ontzettend voorzichtig mee zijn." Sommigen vonden het prettig om helemaal niets meer te voelen, en daar zat precies het gevaar.


Integrity ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Integrity 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 22:30

Twijfelend begon Bitterpaw over kruiden die hielpen met slapen. Amberhunt wist waar ze het overhad: papaverzaden. Die zou hij niet nemen, het waren effectieve pijnstillers. Maar hij had katten er verslaafd aan zien raken, en dat wilde hij absoluut niet. "Bedankt voor het aanbod, maar die wil ik echt niet. Het spijt me als ik je ongerust maak" zuchtte hij met een teneergeslagen stem. Hij was zo moe, maar hij was bang voor in slaap vallen. Hij was bang voor de duisternis, de stemmen... "Denk je dat deze dromen echt iets zouden kunnen betekenen?" vroeg hij haar, zijn stem klonk moe en ongerust. Het was bepaald niet zijn gebruikelijke, duidelijke stem.


Integrity 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Integrity NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 22:38

Een bitterzoete grinnik verliet haar mond toen Amberhunt de papaverzaden meteen afwees. Ze begreep het wel, het was een laatste redmiddel, als het echt niet meer anders kon. Veel katten gingen er aan onderdoor, het was immers een sterk middel. Ergens was ze blij dat hij nog niet zover was dat hij zo'n kritieke oplossing voor zijn probleem zou aanvaarden. "Het is oké, zolang je maar een beetje op jezelf past," zei ze toen met een knik. Ze wilde niet nog een vriend verliezen. Ze zag Ferndust nu constant in het achterste van haar hoofd. Haar beste vriendin, gewond, zwak en hoogzwanger. De bevalling was slechts een kwestie van tijd en de kans dat de zwarte kattin het zou overleven, was klein. De poes was een tikkende tijdbom en Bitterpaw had geen enkele manier om haar te helpen. Ze trok even met haar oren toen Amberhunt over de dromen vroeg. Ze haalde haar schouders op. "Misschien wel, misschien niet. Je kan het niet weten en dus is het het ook niet waard om je er zorgen over te maken," redeneerde ze. Het had geen zin om te piekeren over dingen die misschien niet eens zouden gebeuren.


Integrity ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Integrity 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 22:43

Nou, dat was in ieder geval 'opgelost' eigenlijk was ee natuurlijk niks veranderd maar nu wist iemand het tenminste. Bitterpaw zei dat hij zich geen zorgen moest maken en Amber knikte "komt goed. Nou, genoeg over mij, hoe gaat het eigenlijk met jou? Je ziet er moe en gestrest uit" had hij nou net.... jep, hij had weer gedaan waar ze hem zo om gehaat had. Maar gelukkig ging hij er deze keer niet zo op verder. Dat was echt een ramp geweest

(Worry voor de korte post :c )


Integrity 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Integrity NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 22:47

Amberhunt leek ineens klaar met het hele onderwerp, ondanks de geladen situatie. In ieder geval was het duidelijk dat hij er niet echt meer over wilde praten. Nu begon hij over haar. En hoewel ze meestal niet echt graag over zichzelf praatte, laat staan over al haar problemen, nu voelde ze de drang wel. Er was te veel aan de hand en haar kop voelde alsof hij op springen stond. Dus liet ze het eruit. Allemaal. Eigenlijk... Niet zo goed," ademde ze toen. Ze week haar blik even af. Om een of andere reden kon ze een ander nooit aankijken wanneer ze diegene vertelde wat er allemaal mis was. "Acefray... Hij doet raar, raarder dan normaal. Ik weet niet waar hij mee bezig is, maar ik weet zeker dat het niets goeds betekent. En ik wil weer terug, naar huis. Ik haat het hier met de andere clans. Niemand lijkt zich nog te herinneren dat we Shadowclanners zijn." Ze klonk boos en al haar remmingen leken het raam uit te zijn geschoten. "En Ferndust..." Ze schudde haar kop. Ze kon de woorden niet uit haar mond forceren. Ze wilde niet hardop zeggen dat haar vriendin waarschijnlijk dood zou gaan, ze kon het niet.


Integrity ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Integrity 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 23:01

Bitterpaw, een kat die eigenlijk nooit aan zichzelf dacht en er alleen op uit was om anderen te helpen, luchtte nu haar hart bij hem. Het gaf hem best een vereerd gevoel, er waren vast niet veel katten aan wie ze vertelde hoe het met haar ging. Ze legde meteen uit dat het eigenlijk niet goed ging. Wat Amberhunt al had verwacht. Er scheen iets mis te zijn met haar mentor, Acefray. Er was eigenlijk altijd wel iets mis met die kat, maar nu was het blijkbaar anders. Ook haatte ze het hier, net als hijzelf eigenlijk. Ze zei dat iedereen leek te vergeten dat ze Shadowclanners waren. Hij knikte kort. Niet heel lang geleden was hij ervan beschuldigd helemaal niet meer loyaal te zijn aan die clan. En nu was hij een van de weinigen die nog echt probeerde een aparte clan te blijven. Toen ze over Ferndust wilde beginnen stopte ze plotseling. Er was dus iets ernstig mis. Amberhunt wist dat Ferndust een erg goede vriendin van Bittersweet was en dat ze zwanger was. "Ik begrijp het, je hoeft niet verder te gaan" miauwde hij, heel wat meer begripvol dan zoveel moons geleden


Integrity 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Integrity NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 23:10

Het was te veel. Ze haatte zichzelf om het toe te geven, maar het was te veel. Ze trok het niet meer. Ze trok het niet meer dat Acefray dingen voor haar achterhield, dat hij dacht dat de dingen waar hij mee bezig was normaal waren. Ze trok het niet meer dat Ferndust zichzelf in deze idiote situatie had weten te belanden en dat het haar leven zou kosten. Ze trok het niet meer dat Amberhunt een einde aan zijn leven probeerde te maken en dat hij nu zelfs hallucineerde. Ze trok het niet meer dat Starclan niets van zich liet horen en dat terwijl ze een Medicine Cat zou moeten worden later. Ze trok het niet meer dat alle clans samen waren gesmolten en deden alsof ze dikke vriendjes waren, dat Tallshadow nu de leider was van Shadowclan. Ze werd er ziek van. Amberhunt opperde dat ze niet verder hoefde te gaan met spreken, wat ze voor een tijdje ook niet deed. Ze schudde haar kop. "Ik wil geen Medicine Cat worden," sprak ze toen. Deze keer was haar stem duidelijk en vastberaden. Alsof ze compleet zeker van haar zaak was. En ze zou liegen als ze zei dat ze er niet al heel lang over nadacht.


Integrity ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Integrity 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 23:19

Hij ging niet naast haar zitten, hij sloeg zijn staart niet kalmerend om haar heen zoals hij bij anderen gedaan had. Later wist hij nog steeds niet of dat de goede beslissing was geweest, maar op dat moment voelde dit beter. En daar waren ze dan, de woorden die Amberhunt de eerste dag van haar carriere als medicine cat apprentice had verwacht te horen. 'Ik wil geen Medicine cat worden' hij reageerde niet zoals veel anderen zouden hebben gereageerd, geschrokken en misschien verontwaardigd. de eerste halve minuut reageerde hij zelfs helemaal niet. Maar toen hij wat zei, zonder vermoeide stem, was het een heel rustig antwoord. "Dat begrijp ik." miauwde hij en hij bleef stilstaan om haar aan te kijken. Verder zei hij niks meer, en volgens hem hoefde dat ook niet, ze begrepen elkaar. En dat was het belangrijkst.


Integrity 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Integrity NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 23:46

Ergens was ze blij dat hij zichzelf niet tegen haar aandrukte. Dat hij haar niet eens aandrukte. Het was iets dat Acefray zou doen. Iets dat haar ongemakkelijk zou doen voelen. En Amberhunt kende haar, zo bleek het. Toen ze de woorden sprak, verwachtte ze enige vorm van shock. Of in ieder geval dat hij verrast was. Maar dat was hij niet. Het was zelfs even stil, terwijl ze elkaar aankeken en de lading van wat ze zojuist had gezegd op zich in lieten werken. Ze had het al lang gedacht, maar het was de eerste keer dat ze het hardop zei. En ze wist nu niet meer zo goed wat het allemaal betekende. Na een korte stilte miauwde de kater dat hij het begreep, waarop Bitterpaw even knikte en naar haar poten keek. "Maar goed," miauwde ze, en ze keek weer weg. "Wat maakt het uit wat ik wil."


Integrity ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Integrity 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Integrity   Integrity Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 18:55

Ze wilde ermee ophouden. Amberhunt had er geen probleem mee, maar andere katten binnen de clan zouden daar heel anders over kunnen denken. Hij hoopte vooral dat Tallshadow en Acefray het goed zouden vinden. Blijkbaar vond Bitterpaw dat het niet uitmaakte wat zij wilde. De rode tabby schudde zijn kop "Als je het niet meer wilt, of echt niet meer aankan moet je ermee ophouden. Het is nog niet te laat om Warrior te worden." Miauwde hij en hij keek haar serieus aan.


Integrity 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Integrity
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: