Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thora
Member
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}   Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 18:53

Hallo iedereen,

Ik weet nog niet precies wanneer Thora haar assessment zal krijgen om een member van The Elite te worden, maar wil daarvoor wel alvast een kittypet zoeken die Thora mag doden.
Als iemand zelf niet een kittypet account heeft die wel dood mag, heb ik ergens onder het stof vast nog wel een oude kittypet account zitten die wel dood mag.

Ik wil dat het gevecht niet te makkelijk wordt, dus de kittypet mag best een vechtersbaasje zijn. Ook vind ik het belangrijk dat er voor de genade slag "spaar me," o.i.d. wordt gesmeekt, want dat is de ultieme test voor Thora.

Dus wie o wie?

x Nath
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}   Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 19:00

Ik heb nog wel iemand voor je, ik ben alleen even de naam van het account kwijt xD
Laat me even zoeken en dan ben ik zo terug met een slachtoffer haha (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}   Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 19:01

Ik heb Rina wel voor je, dat is wss een extra bonus want ze was als young one ooit out de bloodclan gestapt zonder iets gezegd te hebben dus uwu
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}   Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 19:02

Nu maak je het me lastig. Met Rina zal Thora extra pluspunten krijgen bij de Elite... Maar Bunny was eerder~
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}   Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 19:03

Ah, het was Windows xD Is een oud account vol stof en ik heb geen idee meer wat voor karakter hij ooit had, dus hij kan gerust een vechtersbaas zijn voor zijn laatste momentjes wat mij betreft :')

blij dat er maar 3 pagina's in de kittypet groep zijn dus een kittypet acc terug vinden is easy-peasy

edit; also, hij is al zo lang verstoft dat het er me echt niet toe doet of hij doodgaat of niet dus choose who you want xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}   Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 19:05

Dan ga ik toch voor Rina, want dat zal wel interessant worden + een ex-Elite kat doden die is weggegaan zonder reden, mooie kans voor Thora. Gaat wel een lastig gevecht worden, maar dat is ook alleen maar mooi~
En alsnog thanks Bunny <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}   Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 19:08

Haha, snap ik maar al te goed c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}   Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Icon_minitimewo 20 dec 2017 - 13:50

Blurryface schreef:
Ik heb Rina wel voor je, dat is wss een extra bonus want ze was als young one ooit out de bloodclan gestapt zonder iets gezegd te hebben dus uwu
Dit gaat nog door? ^^
Ik wil namelijk deze kerstvakantie bezig gaan met het member-maken van Thora c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}   Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Icon_minitimewo 20 dec 2017 - 16:58

Yess het gaat zeker door, wie maakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}   Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Icon_minitimezo 28 jan 2018 - 16:10

Oké, de kerstvakantie is het niet geworden, haha. Maar de trainingen van Thora zijn nu zo goed als afgerond, dus... wil jij het topic aanmaken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}   Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Icon_minitimezo 28 jan 2018 - 16:19

Yes, ik maak hem nu gelijk aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}   Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH} Icon_minitimezo 28 jan 2018 - 21:11

Top! Dan zie ik 'm wel verschijnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kittypet to kill {ASSESSMENT SEARCH}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: