Algemene Onzin Topic - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende
Herondulcet
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Kyf79qR
Beertje
205
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁ Endless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Herondulcet
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 0:50

Swiftclaw schreef:
Cedarkit. schreef:
Nightstep schreef:
@Demi; Ben jij trouwens nog actief met Fever?

ja!!! nou ja, nu even niet, maar ik wilde haar weer op gaan pakken c':

@Lolo: ik volg ieder Jinx-topic lol
Good to know!

Je bent gewoon een alcoholic, Demi, let it gooooo~ kiddin'

ik drink meestal 1 drankje XD
iedereen vind me een seut maar ik lust het niet en leren drinken telt niet, but im happy with it XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Azola
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 GF9l1zr
Loïs
282
Actief
I'll be going back to these streets, this is all I could be

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Azola
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 0:53

omg kip ga slapen i see you
Terug naar boven Ga naar beneden
Vlinder
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 EET53MY
Beertje
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vlinder
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 0:54

ik drink altijd ongelooflijk veel in één keer en ik begin er zo langzamerhand toch wel last van te krijgen smh
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 0:57

@Beertje; niks mis mee joh. Ik drink helemaal niks meer en wordt ook mietje en dergelijke genoemd, but I don't care~

@Demi; je wordt oud x
Terug naar boven Ga naar beneden
Vlinder
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 EET53MY
Beertje
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vlinder
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 0:58

oh man :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 DPKsfdL
Nath
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 0:59

Feverpaw schreef:
oh man :C
-hugg- youth does not last forever~
Terug naar boven Ga naar beneden
Herondulcet
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Kyf79qR
Beertje
205
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁ Endless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Herondulcet
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:01

Fever is precious ^^

nath@ dat was ooit het plan, maar groepsdruk is toch wel sterk c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 DPKsfdL
Nath
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:05

@Beertje; groepsdruk is inderdaad een vervelend iets :/ Dat was voor mij ook de reden om wel eens wat te drinken als ik al op stap ging... maar mijn conditie en karate is mij toch iets te belangrijk en ik kan er gewoon niet tegen, ik word enorm snel misselijk van alcohol. En dat allemaal is voor mij sterker geworden dan groepsdruk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Azola
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 GF9l1zr
Loïs
282
Actief
I'll be going back to these streets, this is all I could be

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Azola
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:06

Hmm ik vind Jillz echt heel lekker, maar bier ook niet hoor
Ik hou ook niet van prik dus ik moet sws rustig aan drinken, maar ik ben ook nooit dronken geweest, alleen aangeschoten
Terug naar boven Ga naar beneden
Vlinder
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 EET53MY
Beertje
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vlinder
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:10

ik vind het op zich wel fijn om een beetje aangeschoten te zijn c': dan praat ik wat makkelijker tegen mensen en zo en ugh, ik wou dat het niet zo was xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Azola
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 GF9l1zr
Loïs
282
Actief
I'll be going back to these streets, this is all I could be

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Azola
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:12

Feverpaw schreef:
ik vind het op zich wel fijn om een beetje aangeschoten te zijn c': dan praat ik wat makkelijker tegen mensen en zo en ugh, ik wou dat het niet zo was xd

Ja dat had ik dus ook. Ik was op een feestje van zo'n vriend van mij en er waren een aantal mensen die ik niet heel goed kende of zo, en het was gewoon véél gezelliger toen ik aangeschoten was lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Letum
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Giphy
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Age: ✶ 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:13

Iemand die nog een topic wilt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vlinder
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 EET53MY
Beertje
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vlinder
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:14

Azola schreef:
Feverpaw schreef:
ik vind het op zich wel fijn om een beetje aangeschoten te zijn c': dan praat ik wat makkelijker tegen mensen en zo en ugh, ik wou dat het niet zo was xd

Ja dat had ik dus ook. Ik was op een feestje van zo'n vriend van mij en er waren een aantal mensen die ik niet heel goed kende of zo, en het was gewoon véél gezelliger toen ik aangeschoten was lol

precies :'D als ik in een grotere groep/een groep met redelijk wat onbekenden ben, praat ik gewoon veel makkelijker en ben ik niet zo zelfbewust en alles, wat ik wel heel chill vind
Terug naar boven Ga naar beneden
Herondulcet
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Kyf79qR
Beertje
205
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁ Endless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Herondulcet
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:16

Letum en Seshru? c:

Jesh groepsdruk is inderdaad echt niet fijn. Nu lust ik wel wat, maar ik heb er ook geen nood aan dus ik moet nog even de moed verzamelen om te stoppen (wss als ik met een schone lei begin volgend jaar)
en ik wordt er niet persé misselijk van, maar wel heel veel koppijn wanneer ik te snel drink XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowleopard
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 UfHwney
Nath
160
Actief
That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snowleopard
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:20

Herondulcet schreef:
Letum en Seshru? c:

Jesh groepsdruk is inderdaad echt niet fijn. Nu lust ik wel wat, maar ik heb er ook geen nood aan dus ik moet nog even de moed verzamelen om te stoppen (wss als ik met een schone lei begin volgend jaar)
en ik wordt er niet persé misselijk van, maar wel heel veel koppijn wanneer ik te snel drink XD
Tegen dat laatste moet je gewoon veel water drinken ^^

En ja, ik heb het ook dat ik wel losser wordt als ik wat drink en aangeschoten word. Maar ja, dat misselijk worden is niet leuk, dus dan maar het stille, nuchtere meisje zijn xD Ik help mijn vrienden dan wel als ze teveel gedronken hebben ofzo #bob, heb alleen geen rijbewijs haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seshru
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 WuogEA9
Bear
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seshru
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:37

Snowkit~ schreef:
Herondulcet schreef:
Letum en Seshru? c:

Jesh groepsdruk is inderdaad echt niet fijn. Nu lust ik wel wat, maar ik heb er ook geen nood aan dus ik moet nog even de moed verzamelen om te stoppen (wss als ik met een schone lei begin volgend jaar)
en ik wordt er niet persé misselijk van, maar wel heel veel koppijn wanneer ik te snel drink XD
Tegen dat laatste moet je gewoon veel water drinken ^^

En ja, ik heb het ook dat ik wel losser wordt als ik wat drink en aangeschoten word. Maar ja, dat misselijk worden is niet leuk, dus dan maar het stille, nuchtere meisje zijn xD Ik help mijn vrienden dan wel als ze teveel gedronken hebben ofzo #bob, heb alleen geen rijbewijs haha.

hahahah s a m e XD ik kan ook perfect zot doen zonder drank, maar dan moet ik ze wel al beter kennen
ik heb niet eens mijn theorie (misschien moet ik daar eens aan beginnen)

zooo Seshru is geupdated Razz als iemand nog een mooi slangenplaatje vind, die laatste vind ik maar mweh

tbh Snow is zo zielig man :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Vlinder
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 EET53MY
Beertje
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vlinder
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:38

zo, Fever heeft de ziekte lol B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Seshru
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 WuogEA9
Bear
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seshru
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:39

r i p :c

Ik ga Chivy ziek maken *bijt angstig op nagels* gaat ze zo even haar eigen ziekte moeten bespreken met de rest XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:47

Ik heb net 4 uur lang aan m'n filosofie paper gescheten I'm dead

EDIT Omg geschreven*
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 1:50

Kestrelwing schreef:
Ik heb net 4 uur lang aan m'n filosofie paper gescheten I'm dead

EDIT Omg geschreven*

ik lach
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: